Ik zit op 10dpo en kon het niet laten Binnen de afleestijd zag ik een heeeeel licht roze streepje maar mijn man ziet helemaal niks... Wat denken jullie? Het is een Actiontest
Haha dat je man hem niet.. die is al heel duidelijk voor 10 dpo! Hopelijk lopen ze komende dagen mooi op!
Bedankt dames voor het meekijken Als mn temp mooi hoog blijft test ik over 2 dagen weer (als ik dat kan volhouden ) en hoop ik op wat meer kleur En mijn man krijgt een oogcheck (ik zeg hem al een tijdje dat hij eens naar de opticien moet gaan hihi).
Ik vind m ook erg duidelijk. Ik kreeg mn streepje afgelopen vrijdag niet zo duidelijk op de foto maar ben wel zwanger zegt CB ! Gefeliciteerd!
Ik zie ook wat! Haha, ja die mannen! Die man van mij zag het 2e streepje ook niet! Terwijl die er gewoon stond! Je hoefde niet eens te turen! Haha! Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik heb hem net de foto laten zien, daar zag hij hem ook niet hihi Hij gelooft dus ook nog niet dat het zou kunnen zijn Hopen dat ik over 2 dagen een fellere streep zie, ik laat het nog wel even weten
ik vind dit geen tuurtest. Op de tuurtesten waar velen wel iets zien zie iks niks, hier zie ik duidelijk wel iets! Een voorzichtige proficiat.