Hallo meiden, Ik gebruik deze ronde voor het eerst ovulatietesten, ik heb gisteren de eerste test gedaan hier was het 2e streepje zichtbaar maar niet zo donker. Nu heb ik vandaag de 2e gedaan en bij deze is het 2e streepje wel heel donker. Kan ik nu mijn ei dus vandaag of morgen verwachten? en heb gister geklust heeft het nog zin om voor een beebje te klussen vandaag en morgen? foto staat in mijn album
Um Kira, Die testen die je erin heb gezet zijn dat geen zwangerschapstesten? Volgens mij zijn dat de testen van kruidvat, zoja, heb je geen eisprong, maar ben je zwanger!
ja, volgens mij zijn dit toch echt zwangerschapstesten ipv ovulatietesten, dat zou betekenen dat je zwanger bent
nee zijn echt ovulatie testen heb ze besteld bij sensitest ja ik dacht ook al die lijken op die van de kruidvat maar ze zijn anders want op die van kruidvat staat HCG ID en op deze niet.
ja zijn idd cassettes...de sensitestcassettes zijn ook zo...maarre vandaag dik posi hoor... je ei komt morgen of overmorgen... aan de klus dus
Bedankt voor je antwoord, ja dat komt wel goed met dat klussen mijn vriend vind het helemaal geweldig en "praat tegen zijn zaad zegt dan zoek maar goed naar het eitje"haha vind het zo lief dat hij er zo mee bezig is! is het verstandig om dan toch ook nog morgen en overmorgen een ovulatietest te doen?
ja ik zou doortesten tot ie weer nega is. zolang die posi is gewoon doorklussen en daarna weer als je zin hebt
Hey meid, ja ik zou wel aanraden om door te testen, want je weet nooit of de test van morgen misschien NOG positiever is dan deze.. Ik zou testen totdat hij niet meer positief is, geeft ook een beter inzicht voor jezelf. Liefs
oke dan blijf ik testen tot ie niet meer positief is en ook blijven klussen. fijn dat er zo snel antwoord komt, zo kunnen we elkaar vanalles leren
hallo ben ik nog n keer Ik heb dus gister 2 keer een vet positieve ovulatietest gehad en die van vandaag is al weer een stuk lichter. Wil dit nu zeggen dat ik gister mijn ei heb gehad of komt ie nog? of begrijp ik het nu verkeerd Sorry dat ik zo veel vraag maar is helemaal nieuw voor mij die ovulatietesten nieuwe foto in mijn album