voor het eerst ovulatietesten kunnen jullie even mee kijken

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kira1985, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik gebruik deze ronde voor het eerst ovulatietesten, ik heb gisteren de eerste test gedaan hier was het 2e streepje zichtbaar maar niet zo donker.
    Nu heb ik vandaag de 2e gedaan en bij deze is het 2e streepje wel heel donker. Kan ik nu mijn ei dus vandaag of morgen verwachten?

en heb gister geklust heeft het nog zin om voor een beebje te klussen vandaag en morgen?

foto staat in mijn album

2. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Um Kira,

Die testen die je erin heb gezet zijn dat geen zwangerschapstesten? Volgens mij zijn dat de testen van kruidvat, zoja, heb je geen eisprong, maar ben je zwanger!

3. Loe

Loe Niet meer actief

eh ja, volgens mij zijn dat zwangerschapstesten meid!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ja, volgens mij zijn dit toch echt zwangerschapstesten ipv ovulatietesten, dat zou betekenen dat je zwanger bent :)

5. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Kijk maar eens in mijn album...zelfde test en ook zwanger! Zie mijn banner...

6. kira1985

nee zijn echt ovulatie testen heb ze besteld bij sensitest ja ik dacht ook al die lijken op die van de kruidvat maar ze zijn anders want op die van kruidvat staat HCG ID en op deze niet.

7. jojo82

jojo82 Actief lid

5 jun 2008
    314
    0
    0
    Ok!

Dan is ie vandaag posi...gister, vandaag en morgen klussen!

SXucces

8. kira1985

oke bedankt, dat komt goed ;)

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ja zijn idd cassettes...de sensitestcassettes zijn ook zo...maarre vandaag dik posi hoor... je ei komt morgen of overmorgen...

aan de klus dus :)

10. kira1985

Bedankt voor je antwoord, ja dat komt wel goed met dat klussen :) mijn vriend vind het helemaal geweldig en "praat tegen zijn zaad zegt dan zoek maar goed naar het eitje"haha vind het zo lief dat hij er zo mee bezig is!

is het verstandig om dan toch ook nog morgen en overmorgen een ovulatietest te doen?

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ja ik zou doortesten tot ie weer nega is. zolang die posi is gewoon doorklussen en daarna weer als je zin hebt

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hey meid, ja ik zou wel aanraden om door te testen, want je weet nooit of de test van morgen misschien NOG positiever is dan deze.. Ik zou testen totdat hij niet meer positief is, geeft ook een beter inzicht voor jezelf. Liefs

13. kira1985

oke dan blijf ik testen tot ie niet meer positief is en ook blijven klussen.

fijn dat er zo snel antwoord komt, zo kunnen we elkaar vanalles leren :)

14. kira1985

hallo ben ik nog n keer :oops:
    Ik heb dus gister 2 keer een vet positieve ovulatietest gehad en die van vandaag is al weer een stuk lichter.

Wil dit nu zeggen dat ik gister mijn ei heb gehad of komt ie nog?
    of begrijp ik het nu verkeerd

Sorry dat ik zo veel vraag maar is helemaal nieuw voor mij die ovulatietesten

nieuwe foto in mijn album

Deel Deze Pagina