De ovulatietest heb ik zo net gedaan. Volgens mij is deze positief toch?! De test streepje zit aan de linker kant en de controle streep rechts. Wanneer zal mijn eitje springen, en hoe lang 'moeten' we dan doorklussen??
je hebt nu je hormoon piek dus je eitje springt binnen nu en 1 dag en dan nog de levensduur erbij.. dus vandaag morgen en overmorgen voor de zekerheid? ... als je toch niks te doen zou hebben
Bedankt voor alle reacties!! We hebben de afgelopen 2 dagen al elke dag sex gehad, is het niet slecht voor het zaad dan als we het nu nog een keer 2 dagen achter elkaar gaan doen?
Ja je ei komt nu binnen 48 uur. Je zou vandaag kunnen overslaan omdat je gister nog sex hebt gehad. Er staat nu toch al iets klaar. Morgen weer sex hebben gewoon en voor de zekerheid nog een dagje extra ... En dan maar 14 dagen afwachten
Ja of morgenvroeg, morgen avond zou ik weer niet doen..zou dan denken straks is het net mis... Overmorgen is volgens mij ook wat laat, aangezien het zaad ook nog moet zwemmen? Maar dat is misschien per persoon verschillend?