Vandaag zit ik op 9 dpo en heb een zwangerschapstest gedaan. Nu verscheen er een lichte streepje volgens mij dan. ik zou graag horen of jullie die ook zien? En wat ik van het streepje kan denken? Ik ben wel echt hoopvol. Meestal blijft de kruitvattest bij mij wit! Een paar dagen geleden had ik een ovulatietest gedaan die behoorlijk donker was. Graag jullie mening!
Heb de foto gedraaid , kijkt wat makkelijker En ok keen in negatief toegevoegd. Hier zie jè het streepje op foto beter.
Heb de foto gedraaid , kijkt wat makkelijker En ook een in negatief toegevoegd. Hier zie jè het streepje op foto beter.
Dank je Zasu!! Ik ben blij dat iemand anders het ook ziet😊😊😊 Dus vandaag heeft het geen zin om te testen?
Ja ik zie ook iets. De test is wat gelig. Je zou er een druppel water in kunnen laten lopen. Misschien wordt de streep dan nog duidelijker
Lietjuh, Dat heb ik ook gedaan☺Ik zag het streepje hierna juist beter! Ik wil straks testen met en vroege zwangerschapstest van sensitest. Benieuwd wat die test doet !
Ik laat het jullie zker weten zodra ik zodra ik weer heb getest straks! Ik vind het wel spannend om nog een test te doen. Bang dat die geem streep vertoont☺☺☺ Bedankt voor het meekijken meiden!
Zwangernr6 Dank je wel! Ik wil zo weer gaan testen als mijn testen van sensitest binnen zijn. Ik heb sowieso wel action tedten thuis liggen. Maar die hebben veel hcg nodig weet ik. Ik laat het weten als ik getest hebt!
Hmm liah ik hoop het ook voor je.... Ik heb zelf helaas heel veel van dit soort testen gehad Vd Kruidvat zonder "resultaat" zeker als ze zo donker waren als bij jou. Maar bij mij waten dit soort streepjes er vaak ook niet na 5 min. Dus ik hoop bij jou op beter resultaat ik duim mee
Hey truus, Het streepje was er binnen een kwartier. Maar ik begrijp je wel. Het is een lichte streephè. Ik ga strakjes weer testen. Misschien weer met een kruitvattest.
Ja meiden !! Echt spannend😁😁 Vanmiddag maar nog eens testen. Ik laat de uitslag weten!!!
Nou dames, Zojuist weer getest met kruitvattest en weer zo een lichte streepje nu wel binnen 10 minuten verschenen maar net zo licht als de andere . Zien jullie dit streepje ook??