Voor het eerst proberen om zwanger te worden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door evelien055, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hoi,

Hier ook bezig voor de 1e! Nu pas in de 1e ronde en we proberen het t/m oktober nog even zonder medische hulp! Vind het echt super spannend!:D

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wij ook voor de eerste! Althans ook nog niet heel erg extreem, geen temperatuur meten en ovulatietesten e.d. Wel schat ik ongeveer in wanneer ik vruchtbaar ben maar verder laten we de natuurlijk en spontaniteit voorop staan ;)

Mijn eerste cyclus duurde 40 dagen, viel me erg tegen, hoop uiteraard voor jou dat het meteen raak is of dat in ieder geval je cyclus direct goed is! Succes ermee ;)

3. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Hoi, wij zitten in ronde 1 spannend!! Jij ook heel veel succes!

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik word volgende maand 24 en mijn vriend is net 31 geworden.. (merk je niets van hoor ;) )

5. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Hoi,
    Ik ben 28 en mijn vriend is 32.
    Ik heb nu al een week last van bruin verlies, niet veel, maar zal wel komen omdat ik de pil de eerste twee dagen van de nieuwe strip heb geslikt en toen ben gestopt.
    Wij doen ook niet aan temperaturen etc. We laten ook lekker de natuur zijn gang gaan en al helemaal niet aan mijn vriend vertellen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn dadelijk als ik weer inzicht in mijn cyclus heb! Spontane seks werkt toch het beste ;)

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hoi meiden,

Ik wil hier ook graag mee kletsen. Ik ben eind Oktober 2011 gestopt met de pil, om mijn cyclus weer opgang te laten komen. Vanaf Januari zouden we er voor gaan.. Nu wilde ik altijd eerst trouwen en dan pas kinderen, mijn vriend wilde liever eerst kinderen. Dus toen ben ik erover na gaan denken en besloten: We gaan ervoor!
    Maaaaarrr..
    21 December 2011 kwam ik thuis van mn werk en werd ik overdonderd... Mijn vriend vroeg me ten huwelijk! September van dit jaar is het zo ver! Omdat ik niet met een dikke buik wilde trouwen hebben we het even op een laag pitje gezet. We willen vanaf volgende maand er voor gaan!
    Nu weet ik wel dat het niet vanzelfsprekend is om zwanger te raken en dat het erg lang kan duren maar ik wilde voor de zekerheid wachten tot juli 2012.

Succes allemaal!

7. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    @kaatje, wat leuk! Heel veel plezier met de voorbereidingen van de bruiloft!

8. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Dankjewel!

En binnenkort proberen om zwanger te raken! Leuke en spannende tijd hoor! :)

Deel Deze Pagina