Nouuuuuu .... spanning ........ vanochtend heeft ie gewoon zijn werk gedaan zoals ik gewend ben (en zoals verwacht). Rond 5 uur naar de WC geweest en test gedaan. Na vijf minuten niets en nu twee uur later ook nog wit. Tja jammer, het heeft wel even een loopje met me genomen maar goed nu weet ik waar ik aan toe ben en kan ik met een gerust hart medicijnen nemen en op naar IVF. Ik heb al behoorlijk wat testervaring maar KvK bleven bij mij altijd omowit, zelfs na uren ... nog nooit een indroger gehad. En nu dus na zo'n ongeveer 15 minuten. Bedankt allemaal en hoop hier dan over anderhalve maand te kunnen posten
he, wat jammer! Maar ik ga heel hard voor jou duimen dat je over een paar weken een positieve test in handen mag houden. Hopelijk is het de 1e keer raak. Heel erg veel succes toegewenst.
Jammer!! Het was je zo gegund. In je OT lees ik dat je binnenkort ivf gaat doen, ik wil je heel erg veel succes wensen, dat het ook gauw raak mag zijn voor jullie!
Wat jammer... Voor nu heel veel succes met de IVF en inderdaad: ik hoop mee dat je over zo'n 1,5 maand een positieve test komt showen.
Wow, wat een spannend topic! Alleen niet met een blije uitslag helaas... Het was je idd gegund!! Heel veel succes met IVF!
Bah, toch wel jammer. Ik had het je echt enorm gegund! Gelukkig ga je er nuchter mee om en had je zelf weinig hoop. Het scheelt waarschijnlijk ook wel dat je straks hopelijk een echte goede kans krijgt door de IVF behandeling. Ik ga heel hard voor je duimen dat je straks een echte positieve test in handen mag hebben!!