Hoi... Ik gebruik ovulatietesten en tempen en mijn voorgescheidenis zie je aan mijn banner!!! Ben nu 6 maanden gestop met de minipil en 2 maanden gestopt met bv en gebruik homeopatische kruiden en acupunctuur... voorheen had ik geen natuurlijke cyclus en kreeg ik af en toe wel een menstruatieachtige bloeding, maar waarschijnlijk zonder eisprong! Met clomid/menopur en pregnyl wel eisprong en zwanger geraakt... Ik had vorige keer een cylcus van 31 dagen en zit nu op dag 19, maar deze week ovutestjes gebruikt zonder resultaat en mijn temperatuur ziet er zo uit: ma 36.31 di (oeps dochter huilt dus vergeten) woe 36.33 do 36.41 vrij 36.29 zat 36.62 zon 36.38 Mijn gyn zegt dat ik een lichte vorm van PCOS heb waardoor een eisprong moeilijk ligt en heeft me de menopur en pregnyl al meegegeven maar ik wilde eerst een natuurlijk proberen... Ziet iemand hier een eisprong in?
Nee, sorry daarvoor zijn er te weinig hoge temperaturen. Heb je het al eens ingevuld op fertility friend? Dat kan best helpen.
Ja ik heb me er gisteren eens even mee bezig gehouden en het is inderdaad niet zo duidelijk... Ik vreesde er al voor eigenlijk