hoi hoi meiden hebben jullie enig idee of bij PCOS je wel een temperatuurstijging krijgt in je tempkaartje? Vorige maand ben ik net te laat gestart met tempen (12 dagen voor nod) om te zien of er een stijging was. Maar in de nieuwe cyclus is mn temp gelijk aan het eind van de vorige cyclus. Ik slik nu medicijnen (geen clomid) om een eisprong te bevorderen, maar ik zie nog geen verschil.
hier een PCO-er met duidelijke tempkaartjes. heb, ondanks lange cyclussen, altijd eisprong op weten te sporen. ben ook wel benieuwd wat voor medicijnen je dan gebruikt als het geen clomid is? succes
aha, dat is mooi. Nou dan gaan we zien of het gaat werken en ik hem toch ontdek. ik gebruik nu iets homeopatisch fsh en progesteron.
ik hoop het voor je! dat is wel het lastige met PCO, dat je veel geduld moet hebben. maar ik hoop dat de middeltjes helpen je cyclus te verkorten, je ei op te sporen en dan natuurlijk zwanger te raken!
thanks! al denk ik dat ik de vorige cyclus geen ei gehad heb, anders was mn temp toch gezakt toen ik ongesteld werd... en die is nog precies hetzelfde als in de wachtweken daarvoor. (36.5 of 35.4 iets anders heb ik nog niet getempd)
gister 36,4 en vandaag 36.6... zou precies kloppen op dag 14. Ik voel me vandaag en gisteravond wel enorm belabberd...
Ik gebruik ovulatietesten en tempen en mijn voorgescheidenis zie je aan mijn banner!!! Ben nu 6 maanden gestop met de minipil en 2 maanden gestopt met bv en gebruik homeopatische kruiden en acupunctuur... voorheen had ik geen natuurlijke cyclus en kreeg ik af en toe wel een menstruatieachtige bloeding, maar waarschijnlijk zonder eisprong! Met clomid/menopur en pregnyl wel eisprong en zwanger geraakt... Ik had vorige keer een cylcus van 31 dagen en zit nu op dag 19, maar deze week ovutestjes gebruikt zonder resultaat en mijn temperatuur ziet er zo uit: ma 36.31 di (oeps dochter huilt dus vergeten) woe 36.33 do 36.41 vrij 36.29 zat 36.62 zon 36.38 Mijn gyn zegt dat ik een lichte vorm van PCOS heb waardoor een eisprong moeilijk ligt en heeft me de menopur en pregnyl al meegegeven maar ik wilde eerst een natuurlijk proberen... Ziet iemand hier een eisprong in?