hallo meiden, mijn temperatuur is eindelijk na mijn miskraam weer enigzins op orde. Hij schommelt niet meer zo na de eisprong. Maar nu heb ik vandaag ineens een daling op 8 dpo. Gaat hij dan toch weer schommelen of ga ik al ongesteld worden? In beide gevallen niet leuk. Had zo gehoopt dat het nu eindelijk allemaal weer normaal zou zijn en in de hoop uiteraard dat ik ook weer zwanger zou kunnen worden. De hoop begint me nou een beetje in de schoenen te zinken Wie kan iets van mijn kaartje zeggen? Zou het erg zijn of is er nog hoop? Liefs
ik zou me nu nog geen zorgen maken hoor...even rustig afwachten wat ie morgen doet. Mijn tempkaartje is 1 groot gebergte na mijn ei haha...die is nog veel erger.
ok, maar ik had dit niet voor mijn miskraam, toen was de temp stabiel. Omdat dit nu ook zo leek te zijn ben ik dus enigzins teleurgesteld. Uiteraard ben ik wel benieuwd wat mijn temp morgen zal doen. Even los van een innesteling, waarom zou je temp ineens kunnen zakken om vervolgens weer omhoog te gaan? Liefs
zonder innestelling zou ik het niet weten? Misschien heb je het koud gehad? Ik heb geen idee...snap mijn eigen kaartje ook niet meer...
hahahaha lastig is dat he om dat goed te intreperteren Soms zooooo vermoeiend en vooral frustrerend omdat het enige wat je kan doen toch wachten is...en dat is juist het moeilijkste
Nog geen zorgen maken maar even afwachten wat je temp morgen doet, dan valt er wat meer over te zeggen..
Dus helaas wachten tot je NOD. Bij mij kan die zelfs dan pas zakken.... Dus wachten wachten en wachten.. Niet leuk he. Ik heb mijn NOD pas dinsdag....en word nu al gek haha
Ik denk dat je het nog niet zo goed kan zeggen. Hopelijk gaat ie morgen weer omhoog. Ik heb na mijn miskraam 2 heel rommelige kaartjes gehad. Blijkbaar heeft je lichaam best wat tijd nodig om bij te komen van eerder hormoongeweld. My Ovulation Chart Dipjes en een grimmig plaatje hoeven niet altijd wat te zeggen. Tijdens de 1e cyclus na mijn miskraam bleek ik niet zwanger, bij de 2e cyclus wel. Het is nog steeds een beetje schimmig wanneer ik nu precies mijn ovulatie heb gehad.
hhhmmm nou is mijn temperatuur vanmorgen gelijk gebleven Omdat ik een vermoeden had dat ik niet helemaal juist had getemperatuurd heb ik het daarna nog 2 keer gedaan en beide keren waren de temperaturen hoger, namelijk 37.0. Maar de eerste 36.8. Welke moet ik nou aannemen? Ik denk dat ik toch gewoon 36.8 aan moet nemen en dat dat dus wel een slecht teken is. Stel dat het wel een innestelingsdip zou zijn, die duurt toch geen 2 dagen??? Liefs