Hi meiden, Hier eigenlijk een vraag voor mijn beste vriendin. Ze is al ontzettend lang bezig met zwanger worden. Het lukt alleen niet. Ze komt eigenlijk nooit op forums. Dus wou ik informatie voor haar vragen. Kan iemand me een beetje uitleggen hoe ze dit zou kunnen doen? Dan kan ik dit aan haar doorgeven. Waar kan ze die kaartjes vinden? En kan het met elke thermometer? xxx
De kaartjes zijn te vinden op Fertility Friend (zie het linkje in mijn onderschrift voor de website). In het begin is het even puzzelen, maar als je eenmaal snapt hoe het werkt, is het wel gemakkelijk. Het handigste is een digitale thermometer, omdat je daar goed de temp op kunt aflezen. Ze zeggen dat rectaal tempen het nauwkeurigste is. Succes voor je vriendin!
Verder is het belangrijk is dat ze elke ochtend om dezelfde tijd voor het opstaan haar temperatuur neemt. Dan is de temp het betrouwbaarst. En heeft ze trouwens de "baat het niet, dan schaad het niet" middeltjes al geprobeerd? Teunisbloemolie, tarwekiemolie, visolie, zwanger worden pillen, etc. Wens haar maar heel veel suc6!
Weet niet zeker of ze dat heeft geprobeerd. Ze heeft van mij mijn ovulatietesten gekregen. En die heeft ze gebruikt. Maar zal dit zeker aan haar voorleggen. Kun je dit gewoon bij een drogist halen? Of bij een apotheek?
Ik gebruik zelf visolie en tarwekiemolie naast mijn multivitamine en koop alles bij de Kruidvat, dus ik ga er vanuit dat elke drogisterij het wel verkoopt. Via google kom je er wel achter wat het precies doet voor je cyclus. Ik gebruik tarwekiemolie om mijn LF te verlengen. Teunisbloemolie gebruik je (meen ik) tot je ei en daarna moet je ermee stoppen, is (meen ik) om je baarmoederslijmvlies mooi dik te maken zodat het bevruchte eitje lekker kan nestelen. Maar google maar eens, dan vind je vast heel veel info... Ook via de zoek functie van ZP is er zat te vinden, ook qua ervaringen.
Dank jullie allemaal. Zal haar zeker alles vertellen en zeggen dat ze toch eens goed moet googlen. Deze kan op slot!