wolfje, wat gaaf he als anderen het gaan zien! Trots! Juultje, het is beter te wachten tot 14dpo maar ik kon dat niet. Bij 11 dpo had ik mijn eerste posi test met ochtendurine. Wel effe laten weten hier he als je getest hebt!
Omo-wit vanmorgen... en mn temp was weer iets lager, maar lag er vannacht om 3 uur in en tempte om 10 uur, dus t kan alle kanten op...
Ik begin de hoop nu een beetje te verliezen. zou zeker niet kunnen zijn dat dit alsnog een innestelingsdip is? dat zou de vorige dip nog raarder maken..
Jammer juultje, maar zolang je nog niet ongi bent is er echt nog wel hoop. Qua temp durf ik het nu ook even niet te zeggen.
juultje balen van je omo test meid! all; zijn naar wonderwereld geweest, erg leuk! op de terugweg hadden we zin in een frietje, maar na 4stukjes ben ik afgehaakt, stond me ineens helemaal tegen, terwijl het hardstikke lekker was hoor, schaamde me kapot:x
Hmmmja.. Tenzij mn temp nog verder daalt, dan is t nen ik bamg toch ecjt eimfe verhaal... Ik moet hier echt minder mee bezig zijn, ik maak mezelf gek
Hoi meiden @Juultje, Jeetje je maakt het toch wel spannend hoor met je temp van gisteren ookal was je test omo wit het kan nog makkelijk zeker als je een late innesteling zou hebben gehad Ik duim voor je meid! p.s. met welk merk heb je eigelijk getest? @Deelight, gaat het weer een beetje met de hormoontjes? @All, hier gaat het al wat beter, alleen heb ik enorm last aan de zeikant bij men ribben, wat een rot gevoel zeg. morgenmiddag komen ze het tapijt brengen hoera!!! maar hopelijk wel met de goeie kleur natuurlijk Opdit moment wordt er al flink getrapt in mijn buikie, ben er zo blij mee, wat een heerlijk gevoel! Oja ik heb nog met mijn man gesproken dat hij nu best wel wat meer aandacht mag gaan besteden aan mijn buikie om al een beetje een band op te bouwen met ons wondertje en gisteravond kreeg ik een flinke trap van ons wondertje en toen ik dat wilde laten zien aan mijn man was mevr/men ineens weer stil whaha dus zei ik praat is tegen je kind en toen ineens bam! mijn buikie ging helemaal heen en weer whaha zo mooi! en volgens mij vond mijn man het ook waanzinnig dus wie weet gaat hij het nu ook inzien dat het for real is xxx Hanuna
@hanuna: ik heb getest met 2v5, ik koop geen andere Vandaag was mn temp weer 0,1 omlaag. Hij blijft nu schommelen tussen 36,7 en 36,8. Heb sinds gister weer buikkramp en btje pijn in mn liezen, dus ik verwacht eigenlijk ieder moment rood. Kreeg gisteren ook hoofdpijn, lijkt me geen goed teken. Maarja, nog afwachten dus. Wat goed dat je met je man gepraat hebt! En direct resultaat dus Wat tof dat je kindje zo beweegt en dat je dat zo goed kunt zien aan je buik! Lijkt me heel bijzonder. Ik duim voor je dat ze nu de goede vloerbedekking komen leveren!
wolfje, leuk die hormonen. Niet schamen hoor, gewoon eten waar je zin in hebt, en andersom! Hanuna, wat goed dat jullie beebje op het juiste moment ging schoppen! Hij wil gewoon tegen je man zeggen: Ik ben er echt hoor!!! Juultje, ooohh tis echt spannend bij jou. Ik duim voor je.
ik heb net met een klein beetje urine (nadat ik vanmiddag al heel veel had geplast, dus dit beetje was van het laatste anderhalf uur) toch een testje gedaan. Dacht in eerste instantie direct negatief, zag wel een soort van lijntje, maar dacht dat het schaduw was ofzo. maar ik dacht: er wordt hier zoveel getuurd, dat kan ik ook. Dus deftig bij het raam. en daar zag ik het streepje duidelijker. Is nog steeds een tuurstreepje, zo tuur dat ik niet eens kan zien of het roze is, maar ik heb nog NOOOOOOOOOOOIT een tuurstreepje gehad. Vooralsnog spring ik geen gat in de lucht, wacht even af of de ongi toch nog komt en anders overmorgen toch maar weer een testje... spannendddd
Ummmm jawel. Maarhij stelt scherp op t verkeerde. Maar zelfs al lukye de foto wel dan vraag ik me nog af of je de streep zou zien... Ik doe morgen een 2e test met ochtendurine. Die zou dan toch een betere streep moeten geven
Hoi lieve meiden... Heb snel wat bijgelezen,maar ben zooo moe...wil echt naar bed... dus even een ego verhaal, ben er morgen wat meer Slagharen was super genieten, we hadden ook zulk mooi weer, ben alleen verbrand Heerlijk kersenbollen op en sem lekkere krentenbollen haha.. Thuisgekomen, lekker wezen douchen met sem en toen hup naar bed Inmiddels was het half 9 en ik wou ff filmpje kijken Dus nu wens ik jullie een fijne nacht toe en tot snel trusten allemaal, kus!
Bekijk bijlage 164841 Deze is van vanmorgen. Streepje stond er bijna direct. Ik krijg m er niet goed op, in het echt is ie echt duidelijk te zien en ook lichtroze, op de foto lijkt ie grijs.. Maar deze is wel (licht) positief toch?
Juultje als die licht roze is dan is die zeker POSITIEF!!! en ook als hij binnen de tijd verschenen is! Joehoe meid wat goed zeg
zie jij m ook? Ik kan t nog niet echt geloven.. heb nog steeds geen gat in de lucht gesprongen... denk dat ik eerst een dikke knaller moet hebben voordat ik t geloof...