Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahahahah Juultje lieverd JAAAA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D Woehoeeeeeeee yes yes yes yes yes :D:D:D wat super meid ben echt blij voor je!!!

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hihi wat leuk al die racties op t forum :) het begint een btje door te dringen dat het wel eens zo zou kunnen zijn. Morgen nog maar een testje... En overmorgen, en overovermorgen. Ik ga kruidvat sponsoren!

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Hahahahahaa heb ik ook gedaan :p die zijn wel blij met zulke testverslaafde als wij :D alleen 1 tip stop met tempen vanaf week 6!!!!! Lekker genieten lieverd, hoe reageerde je man? Heb je het al verteld???

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Bij het testjestoic zegt iemand dat mn eisprong misschien later is geweest dan ff zegt, dat zou de lichte test verklaren. Ik dacht dat toen zelf ook, dus die dag gelukkig nog geklust. Maar dat zou betekenen dat ik nu op 10 dpo zit.

Ik yemp door tot ik een overtuigende test heb, dan ga ik me er niet meer druk om maken en lekker genieten.

Mijn man kreeg een big smile, maar hij zegt dat het voor hem pas echt wordt als hij het op een echo heeft gezien. Nog even geduld dus :)

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

juultje; gefeliciteerd meid, helemaal goed:)

6. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    zo, het schap was best leeg bij kv. Er zijn meer testers hier hihi.. ik ben benieuwd of ze me al herkennen bij de kassa whahaha

jemig, ik kan niet meer ophouden met lachen

7. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    bedankt wolfje en jadore voor de felicitaties.
    ik weet nog niet zo goed wat ik met de felicitaties moet. Ik heb het gevoel dat het nog veel te vroeg is. Er was iemand die zei dat mn ei later was geweest dan ff zei (omdat mn test nu ook nog zo licht is) en dat zou betekenen dat ik nu nog maar op 10 dpo zit. sindsdien maak ik me een beetje meer druk... moet ik niet doen...

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Juultje, wow ik zie ook wat op de test!
    Sorry voor mijn suffigheid, heb helemaal niet meer gekeken hier vanmorgen :)
    Spannend zeg!!!

(enneehhhh ik heb ook heeeel wat tests versleten hoor!)

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Vanmorgen een witte test :( toch te vroeg geweest :(

10. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Bah Juultje wat vreselijk balen zeg :(
    ik was er eigelijk al een beetje bang voor, ik heb dit namelijk ook al erg vaak mee gemaakt dat er een licht streepje stond maar dan was hij de dag erna weer wit, hier moest ik echt eerst een vette streep hebben
    voor ik het pas geloofde. Dikke knuff!!!

Maar wat is je temp vandaag?

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    :( temp was gelijk aan gister en eergister... 36.7
    FF heeft nu mn ei verplaatst naar CD 9 raar.

Ik heb nog nooooit een streepje gezien, dus toen er eergisteren en gisteren 1 kwam te staan dacht ik: nou, dat kan eigenlijk niet missen! Maar toch wel dus...

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    juultje, was je vorige test in de avond? Want sommigen testen in de avond positiever!

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Het kan zeker niet een foutje zijn, omdat ik gisteravond voor het slapen nog 2 koppen thee heb gehad en om 2 uur naar de wc ben geweest? :( gatver ik baal hier zo van... het lijkt me ook wel heel raar dat de streepjes niks betekenden, had 2 testen uit verschillende pakjes die ik op andere dagen grkocht heb. Maar ik heb dus denk ik gewoon te vroeg getest en zal nu dan toch ongesteld worden? Nog een test vnvnd of morgen heeft niet zo veel zin geloof ik....

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Die van eergisteren wss begin vd avond, die van gisteren 's ochtends

15. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    #2015 Hanuna79, 7 jul 2011
    Laatst bewerkt: 7 jul 2011
    okee ja zie je, dat streepje op je test was er niet voor niks!
    ik had ook nog steeds het idee dat je ei de 9e cd is geweest, maar misschien heb je wel een 2e eisprong gehad? rond de 15e cd, je vertelde dat je toen ook sex heb gehad en aan je kaartje tezien zou je dan een innesteling hebben gehad rond cd 20. ik geloof er zeker in dat het raak was maar dat het een hele vroege MK is geworden.

je kaartje lijkt een beetje op de mijne van okt 2010
    toen had ik ook een VMK en waren mijn testjes het zelfde als jou
    eerst heel licht roze en de dag erna weer wit :(

Bekijk bijlage 165202

16. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    sorry meiden wil effe snel zeggen dat gister het goede tapijt is gelegd
    en dat ik meteen met mijn man de meubeltjes in het kamertje heb gezet ooohhh ik ben zo blij! :D

zal zo wat fotos in mijn album plaatsen ;)

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Uhmmm wat vreemd Juultje :( pfff je hebt ook geen mazzel he, vorige maand had je toch ook al gedoe met testen? Maar ik denk persoonlijk dat je ook op CD9 je ei hebt gehad, je hebt sowieso een lange LF, wat altijd beter is dan een korte alleen kan je hierdoor later positief testen! Misschien was toch je urine niet geconsentreerd genoeg, ik zou morgenochtend weer testen of als je het niet laten kan vandaag alleen dan wel echt minimaal 4 uur niet plassen en niet veel drinken! Ik hoop dat je weer een streepje krijgt, want dit is gewoon gemeen, die andere is hartstikke duidelijk te zien en dat voor op een foto nou dan zie je hem in het echt nog beter!

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik ga er denk ik maar van uit dat het niks meer wordt. Is vast niet voor niks dat de test echt wit was. Anders had er misschien nog een tuurstreepje gestaan, maar ik kan me niet voorstellen dat ik nu toch nog zwanger zou blijken.

Jadore ik heb nog niet eerder streepjes gezien dus ook geen gedonder gehad :) denk dat ik gewoon te vroeg ben geweest met testen, dat mn ei later is geweest dan ff zei (ff heeft mn ei nu weer verplaatst naar cd9??????) En dat er dus wel een bevruchting was maar geen innesteling. Dan zal het vast niet lang meer duren voor ik ongesteld word. Als ik de moed nog kan verzaamelen doe ik misschien morgenochtend nog een testje.

Hanuna wat fijn dat t nu goed is gegaan met de vloerbedekking, als ik thuis ben vanmiddag zal ik de foto's bewonderen. Geniet er lekker van!

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Nou vind het heel vreemd hoor, want je test van gister is duidlijk een lichte streep te zien! Ik blijf duimen meisy, gewoon testen morgen dan ben je tenminste uit onzekerheid of dan heb je iig niet het idee van wat had een test gedaan! Gewoon testen lieverd, je wordt er iig niet meer of minder zwanger van ;)

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ja maar t was wel een heel dun lijntje, klopt dat dan wel? Horen ze niet net zo breed als de controlestreep te zijn? Misschien heb ik me wel blij gemaakt om niks haha. Nou vooruit, nog 1 test dan, morgenochtend. Maar die streep mag dan wel van het scherm knallen om mij nog te overtuigen haha

Zo lief jullie reacties, dank daarvoor :)

Hoe is t bij jou jadore, staat je schoonmonster al elke dag voor je te schrobben? ;)

Deel Deze Pagina