Juultje, ik denk dat jouw eigen theorie weleens zou kunnen kloppen. Al hoop ik op wat beters voor je.... kop op! (2 eisprongen is iig niet mogelijk). Hanuna, dat wordt een supernet kamertje zeg! Leuk he om de spulletjes in huis te hebben?!
als mijn eigen theorie klopt dan zou ik over ongeveer 3 dagen ongesteld moeten worden (als ik uitga van een lf van 14 dagen). pffff wat een gedoe zeg, dat zwanger worden ik dacht dat doen we wel ff maar het valt een beetje tegen hahaha ehh.. ik las net in een ander topic dat er nog iemand was die ook eerst licht testte, daarna wit en daarna ineens knal. Ze zegt dat je hcg in het begin nogal kan schommelen waardoor je niet altijd goed kunt testen??? nou wil ik niet direct denken dat dit klopt en dat dit bij mij ook kan, maar weten jullie wat hiervan waar is? hanuna ik vind het kamertje ook mooi! rustige kleuren, mooi!
Hoi meiden bedankt voor jullie reacties vanmiddag ben ik op controle geweest bij de VK, weer mooi het hartje gehoord en ons wondertje groeid volgens schema, alleen snap ik dat dan weer niet want ik weeg nog het zelfde als de vorige maand
Hanuna, dan heeft de kleine een beetje van jouw reserves opgesnoept! Mooi toch? wolfje, het is niet normaal zo snel als alles gaat. Het is zooo cliché maar af en toe kijk ik echt met weemoed terug op de zwangerschap. Ben al wel weer begonnen met mijn dieet waarmee ik voor de zwangerschap 16 kilo afviel. En komende week weer zwemmen, ik kan niet wachten. Juultje, zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop.... heb verder weinig inspirerends te zeggen, ik duim maar gewoon.
ah deelight, je hoeft ook niks inspirerends te zeggen. ik kom gewoon lekker zeuren hier negeer het maar gewoon hihi. en duimen is altijd goed, tnx! wow, 16 kilo kwijt? wat goed zeg! en volgende week weer lekker zwemmen dus, goed hoor! Ik ga nu naar mijn broer en schoonzus baby kijken, ze hebben gisteren de 3e op de wereld gezet! toch nog een beetje babypret voor mij
pfff Juultje je maakt het wel spannend hoor! En over het testen, ja dat kan door van alles komen he daarom zei ik ook aders plas je min 4 uur niet en niet te veel drinken...dan zou je wel wat moeten zien als je eerst ook wat zag! Een streepje komt er echt niet voor niets en al helemaal niet jouw soort streepje, maar goed test morgenochtend lekker meid! Ik ben benieuwd!
o en gefeliciteerd met je Neefje of Nichtje!?! Was het leuk ? en pendel voor juli nou dat zou kunnen kloppen dan
Dankje! het is een neefje bevalling was best heftig. Navelstreng zat om het hoofdje en klem in het geboortekanaal en mn neefje zat met zn armpje klem achter het schaambeen. Toen hij eruit was ademde hij niet en was hij lijkbleek. Gelukkig na beademing helemaal goedgekomen! Maar wat een beer zeg. 5 kilo!!!!!! pffffffff Ik ben mn andere pendels eens nagegaan, die zijn bijna allemaal voor bevruchting in juli, dus die ene pendel voor een positieve test in juli valt er een beetje buiten hahaha heb ik weer, te vroeg gejuichd (alweer)
Dankje Hier gaat t goed, test gister was negatief, maar dat verwachtteik al. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden. Hoe is t met jullie dames?
juultje; gefeliciteerd met je kleine grote neef hier gaat het wel goed... erg druk.. fijn weekend allemaal
Juultje, ik zie dat je temp nu ook gedaald is. Jammer zeg... volgende ronde beter. Hier ook redelijk druk. Ben het thuiszitten een beetje zat nu, wordt snel chagrijnig af en toe. Tijd dat ik weer ga werken. Alleen ben op zoek naar wat anders want mijn huidige baan ben ik helemaal klaar mee (slechte arbeidsomstandigheden)....
deelight, ben je al op zoek naar een andere baan? Hoop voor je dat je gauw wat vind en dan ook wat meer plezier in je werk hebt. Of je baas chanteren: ik wil best blijven, maar dan verbeter jij de arbeidsomstandigheden hier nog niks nieuws. geen ongi.....
Juultje, je maakt het steeds mysterieuzer zeg.... ik hoop zeker dat ik wat kan vinden, werkgever omkopen heeft echt geen zin....
Goeie morgen meiden @Juultje, ik zag dat je weer een testje gedaan had, balen meid hopelijk komt je ongi snel op gang want dat wachten is ook niks. een hele dikke knuff van mij!
goeiemorgen!! Ja, voor de zekerheid. Niet omdat ik er iets van verwachtte. Ik snap alleen niet waarom ik nog steeds niet ongesteld ben. Heb de huisarts gebeld, maar die kunnen niks doen zegt ze. Moet gewoon afwachten... Hoe is het met jullie allemaal??