Jeetje meid wat een gedoe zeg vind het echt rot voor je! Ok als je dan niet zwanger zou zijn laat je dan o zijn minst gewoon normaal ongi worden zodat je weer door kunt gaan! Wanneer heb je voor het laatst getest?
juultje ; wat balen van je nega test meid:x hopelijk wordt je nu dan snel ongi zodat je verder kunt en duidelijkheid hebt! knuffel. hanuna; meid hoe is het met jou deelight; nog steeds zo druk Knuffels allemaal...
nou die nega test kan me niet zo veel meer schelen, ik weet toch wel dat er niks zit. Ik wil nu gewoon dat mn menstruatie komt!!!!!! Duidelijkheid zou idd wel fijn zijn Hoe is het met jou wolfje? En met de rest? knuffels terug!
juultje; ja idd snap het meid... hier alles goed... alleen veel lage rugpijn maar ja rug is toch altijd zwak punt bij mij... morgen me oma ophalen komt tot en met maandag logeren...
ah dat is minder. die rugpijn. Gaat dat op den duur over of wordt het erger naarmate je buik groeit? Gezellig dat je oma komt logeren
haha watdan, heb je een hyperactieve oma? Hoop voor je dat je rugpijn niet erger gaat worden, maar als het bij de vorige zo was..................... hoe voel je je verder dan?
juuljte; oma is bijna 80 jr, eerste 2-3 dagen gaat het goed, daarna gaat ze overal over zeuren en wil nergens mee naar toe... maar goed... hoort erbij
@jadore: precies, je snapt me ik hoop dat het niet zo lang meer duurt.. anders komen mijn pendels ook niet meer uit Ik heb gisteren voor de zekerheid nog een testje gedaan, maar die was, zoals verwacht, negatief. Huisarts zei vanmorgen dat ik als ik vrijdag nog niet ongesteld ben nog een test moet doen en verder kunnen zij niets doen dus moet gewoon afwachten. HOE IRRITANT! Ik wil een knopje op mijn lijf: zwanger/ongesteld
oooooooooooooh LEKKER! dat is al bijna!!!!!!! Vliegen? Hotel? Hoe lang???? Wij moeten na deze week nog 4 weken werken dan ook heerlijk 3 weken vakantie. We gaan dik 2 weken kamperen in frankrijk, heb er zooooooooooooooooooo veel zin in!
juultje niet ben geen hotel mens, vind camperen super. dus met auto en caravan 3,5week naar Camping Palams - Costa Brava
haha sorry hoor Kamperen is tof, caravan ben ik niet zo fan van, maar ieder zn ding. Ziet er mooi uit zeg, wow! wel een eind rijden
Dames, wat denken jullie van mn tempkaartje? Ik snap er echt helemaal niks meer van. Mn temp was gezakt, maar is weer gestegen en blijft nu hangen. Gisteren had ik wat buikpijntjes, dus dacht: JOPIE, ongi komt eraan. Maar gisteravond was de buikpijn alweer weg en ik heb nog steeds geen bloed gezien. Wat moet ik nou? Raak zo gefrustreerd hierdoor....
wolfje, wat super lekker dat je op vakantie gaat zeg!! Ik heb 2 nachten in een tent geslapen maar vond dat verschrikkelijk!! Grappig hoe verschillend mensen zijn he. juultje, ik zit net te kijken naar je kaart maar ik kan er ook geen soep van koken. Echt heel wazig!!
haha ja nou gelukkig maar dat iedereen verschilt toch? Als iedereen in een tent slapen leuk zou vinden zouden campings altijd vol zitten en zouden hotels niks te doen hebben Jij kunt er geen soep van koken, ik kan er geen chocola van maken.... heeft iemand anders iets met eten wat wel duidelijkheid geeft? hmm wordt gewoon weer afwachten denk ik, meer kan ik ook niet doen he. Hoe is t met jou en je kleintje Deelight?
Pfft... ik kan er ook geen boter van maken. Van die van Juultje niet (zo! wat een kaart!) en die van mij ook niet. Willen jullie er even naar kijken? Heb veel buikkrampen de laatste dagen. Mijn temp. begon al raar hoog deze maand, en nu na mijn ei duikt ie ineens naar beneden. Nu is het pas de tweede maand dat ik temperatuur, maar vorige maand leek ie me veel logischer en 'normaler'. Zou ik deze maand een ultrakorte cyclus hebben, omdat hij nu al daalt? My Ovulation Chart
YUPGUP! ik dacht: 3 keer is scheepsrecht (3e persoon zal het wel weten). Je gooit roet in het ETEN! Ik dacht deze maand: ik ga aan de tabletten 'zwanger worden' van etos, dat zal mn cyclus wel helpen. Nou mooi niet dus! slik die dingen niet meer, wat een ellende van die dingen krijg ik dus een reuzengebergte-kaart Yupgup, ik weet t ook niet precies met jouw kaartje. Waarom heb je vandaag een wit bolletje? kan dit iets te maken hebben met je lage temp van vanmorgen? vroeger getempt? Slecht geslapen? tussendoor eruit geweest? En op zich zie ik de laatste tijd vaker op kaartjes een dipje 4 a 5 dagen na ei... dus als je temp weer stijgt komende dagen is er nog niet zo veel aan de hand toch??? Of je ei is nog niet echt gesprongen.... moet je nog even door blijven testen met ovu testen....