pffffffff ja man en het blijft me dan maar bezig houden he. Dacht dat ik het na 2 jaar toch wel aardig van me af kon zetten, maar als er zo veel gebeurt blijft het toch wel hangen. ML werkt tot half 9 vanavond dus die heb ik nog niet gezien. Zo... nu weer even zwangerschapsdingetjes Wel leuk dat je vriend had gezegd dat ie voor zn 30e papa wil worden... dan moeten jullie er nu toch echt wel mee bezig hoor, een baby zit 9 maanden in je buik en je weet natuurlijk niet hoe snel je zwanger bent! We hopen natuurlijk dat je direct raak schiet, maar als je het nou naar je vriend zo brengt dat het misschien wel ff duurt
yupgup.... zoals jij het nu uitlegt zou ik ook niet willen wachten. Zeker als jouw "drang"erg hoog is. Hopelijk draait je man snel bij.... het is zo leuk om kinderen te hebben. juultje, wat balen dat je zo'n rotdag hebt gehad joh..... hopelijk morgen beter!! Hoe is het met de andere dames??
Hahaha... ik wilde het al niet zeggen ja haha. Maareh... Hoe is het met jou dan, Dee? Juultje betere dag gehad?
Uhhmm nou ja en nee. meer positieve dingen, maar ook een pittige rechtszitting waarin ik moest getuigen maar helaas niet het gewenste resultaat voor mijn client. maar ik heb mijn best gedaan. ga er nu niet mijn avond door laten verpesten. tnx dat ik even mocht zeuren gisreren. En hoe is het met Yup en Dee?
Hmm ja rot van die rechtszaak. Maar dat het niet het gewenste resultaat zou behalen wist je eigenlijk na gisteren al toch? Fijn dat je het nu wat kunt laten rusten... Hier goed temp is sinds gisteren omhoog. The egg has jumped Eens zien of we die omhoog kunnen houden de komende weken, haha.
Nou ik had vandaag een telefoontje dat het uiteindelijk toch nog opgelost was, alleen heeft Bureau Jeugdzorg nu roet in het eten gegooid Maar daar kan ik verder helemaal niks aan doen, dus is ook makkelijker naast me neer te leggen Ooooooh spannend!!! Heeft FF ook een kruis gezet?? Hoop voor je dat je temp mooi hoog blijft en dat je straks mooi roze aan je vriend kunt laten zien
Nog niet, maar als mijn temp morgen boven de 36,8 is wel... He balen ja. Verder voel je je wel goed? Weet je al wanneer je gaat testen?
ik voel me prima. Mijn gezicht zit ONDER de puistjes, meestal verdwijnt dat als ik ongesteld ga worden of als ik ongesteld ben... Testen...uhm.... nou ik denk dat ik maar wacht tot mn nod. Weinig hoop deze maand... Dus dan moet ik nog precies een week wachten, volgende week woensdag dus! En jij?
Hihi. Das minder. Maar laten we hopen dat ze niet meer verdwijnen Vorige maand was mijn lf 9 dagen, dus denk niet dat ik me dan kan inhouden... Ik weet niet, denk dat ik met een paar dagen weer ovutesten ga gebruiken, bij wijze van goedkope zw. testen. Als die wat laten zien ga ik wel testen op 9 dpo.. Zie ik niks dan wordt het netjes 14 dpo ben zo'n testmonster!!
Hey meiden... hier gaat het goed hoor. De meisjes hebben niet veel geslapen overdag dus niet zoveel tijd gehad voor mezelf. Vanavond weer wat dingetjes van/voor mp aan het regelen, weer wat dingetjes verkocht enzo.... Nog even wezen wandelen. Oja en ongi geworden blergh.... yupgup, ik noemde het ook altijd eggjump voor de grap juultje, wat een heftige dingen maak jij mee.... Aftellen tot nod, nog 7 dgn!
@Dee: oh das wel vervelend als ze niet willen slapen! Vandaag hopelijk wel weer? Dingetjes voor mp aan het regelen, ben ik heel blond als ik vraag wat mp is?? Is dat marktplaats?? Aahhhh ongi bah... Ja mijn werk is met vlagen heel erg heftig, maar wel heel leuk hoor! Maar die zware en moeilijke dingen kunnen wel een enorme stempel op je dag drukken, dat vind ik soms wel shit. Maarja, hoort erbij! Nog 6 dagen tot nod @Yup: op hoeveel dpo zit je nu? Spannend meid.. Dus ovutesten ipv zwangerschapstesten maar reageert een ovutest ALTIJD op hcg dan? Die testen van kruidvat (2v5) zijn toch ook hartstikke goedkoop, die zou ik dan eerder gebruiken! Schijnen ook heel gevoelig te zijn.... Maar wanneer ga je dan de eerste testpoging doen? Ik heb deze ronde echt helemaal geen lichamelijke klachten na eisprong. Voorgaande maanden had ik best veel buikpijn en krampjes en gewoon niet lekker. Deze ronde helemaal niks. Behalve die puistjes dan
Hihi. Ik heb vanmiddag mijn ei aangepast. Stond door FF op afgelopen maandag maar weet wel zeker dat hij zondag al is gesprongen. Zondagochtend/middag/avond zo´n buikkrampen. Zaterdagavond en zondagochtend donkere ovutesten, zondag s´middags al bijna niet meer. Denk dat LH piek in nacht van zaterdag op zondag was. Op een gegeven moment trilde zondag ´s avonds m´n buik en toen waren de krampen over! Vond het wel heel gek. Nog nooit ei gevoeld maar het moet hem haast wel zijn geweest! Ben nu dus geen 3 DPO maar 4 DPO. Afgelopen dagen bijna geen CF, en vandaag weer een emmer creamy in m´n broek. (sorry voor de details haha). Vind het allemaal wel gek. Vind sowieso dat mijn lichaam raar doet, misschien omdat ik er op let. Mijn LF was vorige maand 9 dagen dus laat ik er nu maar 10 van maken. Dan test ik woensdag op 10 DPO als ik nog niet ongi ben... Vind 9 ook wel vroeg en bovendien is vriend dan voetballen dus niet handig. Spannend! Ga vanaf zaterdag weer ovutesten doen. Er wordt gezegd dat ovutesten niet altijd op zwangerschap reageren. Ik denk eigenlijk dat ze dat wel doen. Ze bevatten ongeveer dezelfde componenten. Als je HCG stijgt zal dat op een ovutest ook te zien zijn. Wannéér, dat is een andere vraagt! Maar het proberen waard Mijn ovutesten kopen 19 cent per stuk, zwangerschapstesten 2,50. Probeer het dus eerste even met de ovutesten en anders op 10 DPO (woensdag) en 13 DPO (zaterdag). Denk ik. Zei eerder wel 14 DPO, maar zo lang ga ik dat toch niet volhouden.... p.s. mijn puisten zijn nu juist verdwenen?? Vóór eggjump wel heel erg last van gehad.
huh? hoe kun je zelf je ei aanpassen dan? Stom is dat he, als je erop gaat letten voel je ineens vanalles en alles heeft ineens een betekenis, hihi. Lekker zeg, een broek vol. Heb je de hele dag het gevoel dat je in je broek geplast hebt zo, 19 ct is nie veel! Waren dat die uit engeland moesten overkomen? OF was jij dat niet................. Als jij woensdag test, ga ik woensdag ook testen (mits ik nog geen emmer rood in MIJN broek heb). Fijn dat je pukkels weg zijn, nu die van mij nog. Allemaal leuk en aardig hoor, maar ook al zou het betekenen dat ik zwanger zou zijn, ik wil NIET 9 maanden met een pukkelkop rondlopen pfff dacht dat het wel minder zou worden als ik ging stoppen met anticonceptie, maar helaas. Heb er vorig jaar voordat we gingen trouwens zelf antibiotica en alles voor gehad, was bij schoonheidsspecialite geweest voor allemaal dure behandelingen, bij de dermatoloog geweest voor gekke smeerseltjes... niks helpt...
Hahaha... emmer rood in je broek Spannend... woensdag testdag!! Ja dat was ik, met de engelse testen. Je moet d'r ff op wachten, maar dan heb je ook wat. Ik merkte dat als ik mijn temp iets omhoog gooide en CF op watery zette dat hij mijn ei verplaatste. Beetje smokkelen maarja... Je kunt trouwens ook echt handmatig je ei verplaatsen hoor! Hoe betrouwbaar het is, is dan nog de vraag... Balen van de puisten... kheb er helaas geen wondermiddel voor.... Geen makeup, wassen met lauw water, 's ochtends een goede niet-vette dagcreme zonder geur-kleurstoffen... dat is een beetje mijn anti-puisten remedie. En niet uitdrukken!! Maar... je zult ongetwijfeld alles al hebben gehoord! Voel weer de rechterkant van mijn lichaam zo prikken nu ook rugpijn. Toch iets anders dan ei??
Yupgup, je kunt idd testen met ovutesten maar mijn ervaring is dat je ten eerste goed moet weten hoe donker ze normaal zijn vlak voor je ongi. Ben je niet zwanger, bewaar ze dan ter vergelijk. En ik vond ze pas echt een dikke knalstreep geven toen er op de zwtest ook een duidelijke lijn te zien was. Dus voor vroege detectie is het nog dubieus. Heb nog wel foto's als je wil zien?
Ik ga straks vast naar de KV om testjes te halen... Ik hoop alleen wel dat ik me dan kan inhouden tot woensdag. oooh dus beetje sjoemelen met je kaartje en dan kun je m aanpassen naar eigen wens wist ik ook eigenlijk wel, dat het op die manier kan. Maar hoe kun je handmatig je ei verplaatsen dan? Ik zie wel eens kaartjes met een blauwe lijn ipv een rode, is dat dan een handmatig geplaatst ei? make up gebruik ik normaal gesproken ook niet (alleen mascara, maar dat smeer ik niet op mn gezicht), ik gebruik een facewash zonder kleurstoffen en parfum om mn gezicht mee te wassen (haalt direct ook de mascara weg) en heb een dagcreme zonder parfum en andere chemische troep, ga ongeveer 1 x per week in de sauna (na sporten). Helaas mag dat niks baten. Ben bang dat het een hormoonkwestie is... Wat eerder wel hielp was regelmatig onder de zonnebank, misschien moet ik dat maar weer eens gaan doen. anyhoe: prikken in je lijf? hmmmm klinkt spannend wel in je buik-area? rugpijn...kan ook 2 kanten op. Pffff gieren de zenuwen al door je lijf?
Ja Juultje!! Ik zat vanmorgen al met verbazing naar je tempkaartje te kijken hihihi ei ei ei en we zijn zo blij.... pffffffftttt spannend! Bij FF heb je het kopje 'ovulation detector'. Daar staat onder tuning/override. Als je daar op klikt kun je in het bovenste blokje je CD invullen, je moet dan ook alleen de horizontale waarde (temp) invullen en dat vind ik lastig. Volgens mij wordt ie dan idd blauw! Hmm, zonnebankje... lekker maar zoo slecht.... Mag trouwens toch niet als je zwanger bent, kun je toch vlekken van krijgen? Dee, wil ze wel graag zien! Vanmorgen de eerste witte ovutest. Ik plak mijn ovutesten altijd op een papiertje, dit is de tweede maand dat ik test en als mijn ei er niet aan zit te komen heb ik: óf nooit een zichtbare lijn, óf alleen een tuurstreepje. Nou knallen mijn ovutesten ook niet echt als mijn ei er wel aan komt, dus denk dat mijn lh waardes gewoon aardig laag zijn? Ben benieuwd wat de ovutesten doen. Weet niet of ik hoop dat er wat op te zien is. Denk dat het meer zelfbescherming is: als er niks op de ovutesten te zien is, heb ik ook niet zo'n drang om een zw. test te doen. En ik.... Mijn darmen doen raar. Vanochtend een heel concert aangehoord. Gelukkig zit ik in mijn eentje thuis op de bank en niet op het werk Moet nu bezig zijn met mijn afstudeeropdracht maar hang alleen maar op zwp en 'google' oepsiedoepsie....
Speculatie: als ik thuis ben wil ik nog wel eens meerdere malen per dag de thermometer in de mond stoppen Normaal schommelt hij nauwelijks gedurende de dag, of alleen na inspanning. Nu was hij vanmorgen 36,9, om 11 uur 37,1 en nu 37,3.... Ben zó benieuwd wat hij morgenochtend aangeeft!! Als-ie morgen weer hoog is (37,1 of hoger) dan heb ik vandaag een dip gehad *jip jip*. Heb echt een verschrikkelijke zwangerschap-geobsedeerde dag vandaag. Straks maar even wat nuttigs gaan doen haha, denk ik ook even aan wat anders!