Yupgup, ik ken het hihi. Heb even een album aangemaakt zodat je kan kijken. Er zit 1 foto bij van 2 zwtests onder elkaar, dat is het vergelijk van zw en kids test en kruidvat.
Zo, wat een verschil ja! Heb alleen kruidvat en clear blue digital in huis. Wat is dat lange rijtje? Wanneer was je ei in die rij?
Hey yupgup, dat lange rijtje is mijn cyclus, ei op dag 24. De mijne sprong altijd op de dag van de posi test. Deze zwangerschap is heel bijzonder tot stand gekomen, heb veel gegevens ondanks dat het niet gepland was, gek he. Heb superveel tests gedaan ook, stuk of 6 en van 2 heb ik zelfs filmpjes haha echt bizar.
Haha yup, ik moet hardop om je lachen hier Vind je dat lekker ofzo, thermometer in je mond Maarehm rectaal of vaginaal temperaturen is toch betrouwbaarder? Heb de FF cursus gedaan en daar stond in dat temperaturen in de mond of in het oor niet betrouwbaar is?! Wel apart dan dat je temp normaal vrij gelijk blijft, maar nu wel hoger wordt... zou dat zo snel gaan dan, die stijging na een dip? SPANNEND!!! Hoop dat het idd een dipje was en dat je temp morgen mooi hoog is Enne.... af en toe een zwangerschapsobsessiedag is niet zo erg hoor. Als het maar niet elke dag is, dan wordt je gek!! Dus je ovutest was witwitwit? Niks te turen? He bah, heb je dan niet direct zo'n teleurgesteld gevoel?? @Dee: ik heb ook even gespiekt naar je foto''s, wat een mooie rijtjes. Dus jij hebt ook eerst ovutesten gebruikt voordat je een zw.test deed?! Yup, AAN DE STUDIE JIJ!! Als je een baby krijgt moet je school wel af zijn, studie en baby gaat niet samen
oja... heb net een doosje kv 2v5 gehaald. Ze roepen me gewoon.... maar ik weet dat het nu nog in de verste verte geen zin heeft om er 1 te doen. maar toch...............
juultje, ik deed dat uit pure angst eigenlijk.... zwschap was onverwacht en had wel testen liggen maar die waren voor een vriendin. Toen ik het echt niet meer kon houden (9dpo) heb ik dr gebeld of ik er een mocht gebruiken haha en meteen nieuwe voor haar besteld (lang verhaal). enneeh, je hebt een erg mooie kaart hoor! Mijne toen ik zwanger was: http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2010-07-18 En je ziet het , op 9 dpo kan je best al wel wat te turen hebben, zeker bij een kv test! Dus niet teveel drinken vanavond en morgenochtend piesen voor een goed doel.
oooohh... ongepland zwanger. jeetje.. dat was wel even schrikken dan denk ik?! maar was je er wel blij mee toen (bedoel de vraag niet negatief hoor! maar omdat het ongepland was....)? de link naar je kaartje doet het niet. Hij opent de link, maar krijg geen site te zien (blijft wit). oooooh wat doe je nou???? je moedigt me aan om morgen te testen?????????? aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!! ik had me zo voorgenomen pas woensdag te gaan testen, helemaal omdat ik voor deze maand niet echt hele goede hoop heb omdat ik bang ben dat we verkeerd hebben geklust. Maar ben toch wel heel nieuwsgierig... Maar ik voel helemaal niks maar mn tempkaartje geeft me wel weer hoop. heb er een goed gevoel over dat mn temp zo gelijk blijft... maar moet mn temp niet nog hoger worden (in geval van zw.schap)??
juultje, tempkaart staat in mijn album erbij. Haha, aanmoediging, sja ik weet hoe het werkt, als ze nu al roepen wordt het vanavond nog moeilijker en morgenochtend nog moeilijker! ja we hadden wel een wens voor een tweede maar durfden het niet aan omdat ik bij de eerste HG heb gehad (zie onderschrift). Hielden wel mijn cyclus bij want was heel onregelmatig en vertrouwde het niet. We hadden een "ongelukje" en de dag erna had ik een posi ovu en een temp stijging. Erg toevallig zou je zeggen.... heb me daarom rot getest! De paniek was erg groot en ik heb er hulp bij gehad, maar de blijdschap was nog groter! Deze zwangerschap is super gegaan tot in de puntjes, dus een groot kado. Vandaar ook de tekst in mijn banner
oeh, mooi kaartje! ook met gelijke temperaturen en daarna hoger. Hoop dat mijn temp dat ook nog gaat doen Ik had idd de link in je onderschrift al eens bekeken. Lijkt me vreselijk als je zoooo misselijk bent tijdens je zw.schap. Mijn schoonzus heeft dat ook bij alle 3 haar zwangerschappen gehad, moest ook aan de sondevoeding in het ziekenhuis omdat ze uitgedroogd was. Lijkt me heel erg naar en kan me voorstellen dat het daarom heel eng was, een 2e zwangerschap! Maar wat een wonder dan eigenlijk he, zo goed bijhouden, 1 ongelukje en daar is de 2e! Het heeft zo moeten zijn denk ik?! En wat fijn dat die zwangerschap zo goed verliep!!! Maar nu geen ongelukjes meer dus... He bah... gisteren had ik lekker spinazie en gehaktballen gemaakt, smaakte me helemaaaal niet terwijl ik het hetzelfde had gekruid en alles als altijd. Heb het na een paar happen laten staan. Vandaag hamburgertje met sla, smaakt weer niet. What's wrong with me
Hihi... was al weg.... braaaaaaave Yup Juuuuultje!! Doe die test nou morgen! Wat is beter voor je, morgen testen of er continu aan denken?? Plaats je morgen een foto, wat de uitkomst ook is..?
juultje, ja ik geloof nu wel dat er meer is..... En dat verklaard mede ons drastisch besluit er voor te zorgen dat er nu geen kindjes meer komen. Vond het bij anderen altijd té toevallig klinken allemaal.... en nu is het mijzelf overkomen. Hopelijk zijn jullie ook snel in verwachting, want dit soort verhalen kunnen knap frustrerend zijn als je zelf graag wilt! yupgup, studiebol, lukt 't een beetje?
Goedzo yup! Go yuppie, go yuppie! Ooooh man, vnvnd verjaardag en mijn darmen waren een partij aan het rommelen. Leek wel onweer! Oke... Morgen doe ik een test en ik zal een foto plaatsen, maar ga er echt vanuit dat er niks tevoorschijn komt. Maar waarom test ik dan eigenlijk... Hihi Dee, ik heb geen moeite met verhalen van anderen die ongepland zwange1 worden hoor! Alles gebeurt met een reden denk ik, dus als wij niet zwanger worden nu dan is het blijkbaar onze tijd nog niet. Zo nuchter kan ik er nu nog ovee denken
Bekijk bijlage 168893 En... zien jullie die dikke roze streep ook? Hij kwam binnen de afleestijd en ik kon binnen de afleestijd foto's maken en in het echt zie ik m beter dan op de foto en en en en en AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! zou het echt?
ik ben heel hard aan het blij zijn hier, maar ergens vind ik dat nog veel te vroeg. kan alsnog ongesteld worden. maar ik vind m in het echt zo duidelijk voor 9 dpo, dat geeft me op de een of andere manier een gerust gevoel. We zijn extreem vrolijk hier haha.
Hihihi... Komt vast helemaal goed. T is ook wel vroeg, maar t was geen tuurtest, vind em behoorlijk duidelijk voor 9 dpo! Maandag weer? Vind het zo geweldig voor je!! Goed voor jezelf zorgen nu he! Hihi.
Ik zorg al goed voor mezelf. ben er nog meer op gaan letten toen ik stopte met de nuvaring. gezond eten, geen alcohol (dronk ik al bijna niet) extra vitaminen en foliumzuur en ik ben pasgeleden flink geminderd met toegevoegde suikers. had verder niks met zwanger worden te maken. ik sport 2 x per week en ga op tijd naar bed. beter kan ik niet voor mezelf zorgen denk ik hihi. maar wel lief dat je het zegt mama juul HAHA dat klinkt gek! Mijn man zei: ooojeeeeee... dat wordt wat, een combi van ons op de wereld. gaat dat wel goed? hehe...
Yup hoe was jouw temp eigenlijk vanmorgen? En wanneer ga jij je eerste test wagen? En voel of merk je al iets? ooooh sorry bedenk me net dat ik me niet aan onze afspraak heb gehouden om woensdag samen te testen sorry Als mn testen positief blijven doe ik voor de vorm nog even mee woensdag