Temp was hetzelfde als gisteren. En ongeveer hetzelfde als vorige maand toen het niet raak was... weet niet in hoeverre dat wat zegt? Hihi, dat maakt toch geen drol uit joh, dat je eerder testte. Ik heb je zelf ook op lopen fokken om te testen EN JE BENT ZWANGER!!! Ik merk niet echt wat, darmen rommelen als een gek maar volgens mij gaat er een virus rond wat op de darmen werkt... En ben snel duizelig maar dat heb ik vaker in het 2e deel van mijn cyclus. Denk iets met de hogere temp/dunner bloed ofzo We zien 't wel! ohja, ovutest was dezelfde kleur (licht) als gisteren!
Dat zegt helemaal niks... want je temp kan nu op deze hoogte blijven of nog weer stijgen. Dus je kunt er niks uithalen wb zwangerschap of niet. Pas als je temp onder de coverline komt zou k gaan twijfelen!! Nou...rommelende darmen en snel duizelig klinkt hetzelfde als wat ik had deze ronde. Wie weet Dat zou leuk zijn, tegelijk raak!!! Duizeligheid in de 2e helft van je cyclus, met name rond menstruatie, kan ook omdat je bloeddruk dan lager kan worden. Maar volgens de huisarts is dat vooral bij jonge meiden. Nou wil ik niet suggereren dat je oud bent, maar ze had het vooral over tieners... Maar...op je ovutest gisteren heb je dus wel iets gezien? Of bedoel je dat ie wit was??? Foto?????????
Ohja, dat was het. Bloeddruk. Ik moest al meer zout gaan gebruiken van de doc, vergeet het alleen af en toe. Ben ook nog jong, toch? Zal zo eens foto maken. Is bijna niks op te zien. Zelfde streepje als op 6 dagen na menstruatie ongeveer. Wat doe jij hier eigenlijk nog? Niet dat ik je weg wil hebben ofzo, (integendeel, vind je hartstikke gezellig!) maar moet jij je niet snel gaan aanmelden bij de april mama's club??
Jazeker ben je nog jong ach.... je bent zo jong als je je voelt.. dus als jij je nog een tiener voelt Lekker zoute dropjes eten! Das goed voor een lage bloeddruk (moest ik toen ook). Ik wil de foto wel zien hoor! Maar heb je altijd een licht streepje dan? Of vermoed je dat er nu toch wel iets is, omdat er anders geen streepje zou komen...... Ik ben benieuwd! Ik blijf hier.. wil niet weg... veel te gezellig En ik wil toch nog even in ieder geval afwachten tot nod (woensdag denk ik?) voordat ik definitief keihard ga juichen En dan ga ik op zoek naar het april mama's topic (is die er al?) Ik hoop dat ik jou daar dan ook binnenkort kan verwelkomen!!!!
hehe, ik stond vandaag in de kruidvat met die testen bij de kassa, komen ineens de ouders van een vriend van ons naast me staan, gezellig kletsen.... euuhhhh Volgens mij hebben ze niks gezien. was toch wel een beetje een ongemakkelijk moment hahahaha
Hahah. Tsja, da's zoiets. Had je ook nog andere spulletjes om het te verbergen?? Foto in bijlage. Meest rechtse van vandaag tweede van rechts gisteren, ergens in het midden de -voor mij posi- ovutesten. Ik vermoed nog niks, is nu echt te vroeg om te zeggen. Blijf wel een druk op de blaas/baarmoeder houden (ohja, nog een klachtje), maar die had ik twee maanden geleden ook en toen was er ook niks. Volgens mij zag ik het april mama's topic staan ja! Ik ga zometeen stom doen... ga mijn kruidvattest opmaken Slaat nergens op, weet ik, maar ga dinsdag of woensdag wel nieuwe kopen, kan ik ook niet te vroeg testen... bijvoorbeeld maandag of dinsdag dan bedoel ik Dan moet ik haast wel woensdag! Verwacht trouwens nog steeds mijn ongi op dinsdag. Was net online aan het kijken voor nieuwe zw. testen. Staat er: "Extra gevoelig, te gebruiken vanaf 6 dagen voor NOD". Ik had vorige maand een LF van 9 dagen. Kan hem dus 3 DPO al gebruiken, das rap zeg! Hum.
jaaaa ik zie wel iets! ik heb me idd toch maar aangemeld bij het topic hihi Heb er een goed gevoel over, dus dacht: ach, waarom ook niet. Maar ik blijf hier wel om te kletsen hoor! vind het ook leuk om jullie hier te volgen, volg ook nog een ander meisje. ooooh je kruidvattest! heb je er nog maar 1? Zou je die dan niet liever morgenochtend doen??? spannend zeg!!! Wel hier posten he!! Ja die extra gevoelige testen zijn wel leuk, maar het heeft niks te maken met je lf wanneer je kunt testen, maar met dpo. Het gaat erom wanneer het vruchtje zich innestelt, dan kun je positief testen. Maar een innesteling op 3 dpo lijkt me wel heel vroeg hoor! weet niet of dat wel kan....Ik denk als er staat vanaf 6 dagen voor nod dat dan ongeveer 8 dpo bedoeld wordt. Ze gaan denk ik uit van een lf van 14 dagen....
Ik weet het was grappig bedoeld. Vind het mooi, of eigenlijk niet, dat de 28-dagen cyclus-mythe nog steeds bestaat. Testje was wit, zoals verwacht. Zo. En nou moét ik wel wachten!! Leuk joh, april-mama. Hihi. Wanneer ben je uitgerekend? Ohja, en ik had er nog maar 1. Dacht eerder deze cyclus dat mijn ei al was geweest, en heb toen ook getest... Wat nou, wachten op bloed
Oh haha, ik niet zo'n held met het interpreteren van geschreven grapjes haha Shit dat je test wit was, maarja zou ook wel heel vroeg zijn nu he. Zou dinsdag ofzo weer proberen! Hahaha wat loop jij hard van stapel. Straks ga ik nog meedoen volgens FF zou ik 5 april uitgerekend zijn...
Neenee! Nie dinsdag! WOENSDAG! Hahah Moet me nu écht inhouden. Bovendien is't ook lullig als ik dinsdag test en een paar uur later ongesteld wordt...
hey, herkenbare namen hier , nu ik je hier zie yupgup: wil je mijn temp-kaartje es bekijken tlijkt erop of ik nog geen eisprong gehad heb, dat kan natuurlijk maar ik voelde op dag 15 en 16 wel steken in mijn buik en nu niets meer daar?... ik heb ook al enkele dagne vruchtbaar slijm... kan het dat de temp pas later stijgt? ik dacht van niet hé? groetjes
Volgens mij niet nee, maar ben geen expert! Ik heb het vermoeden, dat als je temp morgen boven de 37,35 zit en er dan boven blijft, FF je een kruis gaat geven op vandaag. Je zou het een voor de grap kunnen invoeren op FF en kijken wat hij zegt? Ik had begrepen dat als je steken in je buik hebt, je het follikel voelt wat op het punt staat om je ei weg te gaan schieten Je voelt dus niet het ei. Het zo zomaar eens kunnen zijn dat je ei de 16e is gesprongen, maar de 15e denk ik nog niet. 'T is wel vreemd dat je ovutesten zo lang positief zijn. Heb je een foto?
Jaaa maar ongi voel je wel aankomen toch.. dus dan kun je best testen dinsdag jij moet ook naar de aprilmama's
Ayanna het zou kunnen dat je ei gisteren of vandaag gesprongen is, maar dat weet je pas als je temp verder omhoog gaat. Je temp moet nu iig nog 2 dagen hoger worden om aan te tonen dat je ei is geweest..
Nee helaas, ik voel nooit wat of tenminste niet veel! Ben heel gelukkig, een van de mensen die nooit thuis hoeft te blijven bij ongesteldheid Eerst rose, dan winderig maar dat ben ik nu ook , dan pas bloed & kleine krampjes.. Maar dus ook een van de mensen die 't niet doorheeft dat ze ongesteld zijn tot ze aan de rand van het zwembad staan en er een bloedstroompje langs hun benen glijdt
Haha jij bent een stille vloeier. dat kan wel ongemakkelijke situaties opleveren. heb je die winderigheid normaal ook zo 'ver' voor je nod? Ik vind gewoon dat jij dinsdag positief gaat testen. ik stuur al mijn zennnnstralen naar je toe
Ehhh... volgens mij wel een paar dagen ja. Wat nou zennnn, stuur me liever wat HCG hahaha Dankjewel, is lief!!
oke komt ie: *woeiii* dat is de wolk hcg haha Nu maar hopen dat er nog genoeg voor mezelf over is. Als ik morgen negatief test weet ik waar de hcg gebleven is
Aaaahhh.... zo hard zal het niet gaan. Je plast immers alleen uit wat je lichaam niet kan gebruiken, wat je aan overschot hebt. Je hebt een posi test, dus je hebt vast genoeg voor 2