juultje, ik kom hier weer effe spieken en wat ziet mijn oog!!!! Hahahah supergaaf joh, een licht posi, even afwachten of het goed mag gaan. ennehhhh, zei toch dat je moest testen
Dankje! Dat heeft jouw oog goed gezien Bedankt voor het aandringen op testen, ben er bijzonder blij mee. het is nog wel ff spannend, woensdag is denk ik pas mijn nod...
hihi wel grappig jullie berichtjes naar elkaar te lezen bedankt voor de uitleg ivm ff, trouwens komt dat kruis er automatisch op ook als je niet-betalend lid bent? xx
Hmm, en als je de posi ovutest op de 17e en 13e weghaalt? Zie dat je je baarmoedermond checkt. Doe je dat altijd? Ben je er zeker van dat je het goed doet? Bij verkeerd invullen kan FF ook gek doen. Vind het lastig meis. Als dit je eerste maand is qua temperaturen en baarmoedermond zou ik eerst alleen temp invullen en even kijken wat FF doet. Pas als je er zeker van bent dat je baarmoedermond checken goed doet, dat er ook bij invullen. Heb je een foto van je ovutest rijtje? Vind dat ze lang posi zijn... Ben benieuwd!
Ik ben nog wel even wakker *gaaapt* vriendlief is stappen met voetbalmaatjes en dan slaap ik toch niet, kan net zo goed achter de PC en TV hangen
wat die baarmoedermond voelen betreft dat is inderdaad nieuw voor mij!!!!! ben dus inderdaad niet zo zeker! hihi wel grappig hoe jij dat wist het temperaturen doe ik al een tijdje maar dan niet via ff (op briefkes hé) het cervixslijm klopt wel denk ik... hmmm ik ga eerst even een foto proberen plaatsen (ook dat is nieuw) amai ik ben nog een groentje hier hé
Hihi. Als je een berichtje plaatst, dan staat iets verder naar onderen: bijlage toevoegen. Dan moet je bladeren, de afbeelding toevoegen, en dan op uploaden drukken. Afbeelding mag niet groter zijn dan... geloof 480x??. CV zou best kunnen kloppen, komt in ieder geval overeen met je ovutesten.... maar is ook voor iedereen anders, dus niet zo veel over te zeggen!
is het beetje duidelijk? in het echt zijn de onderste drie testen wel iets donkerder dan die van dag 13 (de bovenste dus) en op dag 14 bijna geen lijn te bespeuren, wel vreemd, maar ik denk dus dat mijn lichaam al eerdere pogingen heeft ondernomen?!
ik heb nu op ff alles weggehaald zoals jij voorstelde maar nog steeds geen rood kruis! ik heb wel gezien dat je ook vip menber kan worden( mist betaling) werkt dat misschien enkel dan??
Hmm... ik vind die van de 13e idd niet posi, en die van vandaag ook niet. En twijfel over de middelste. Zou persoonlijk alleen die van gisteren als positief beschouwen. Ze zijn echt alléén posi als ze net zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep... En dat zijn die andere niet, zijn net ff wat dunner en lichter.
Nee hoor, moet je ook gewoon zonder betaling krijgen. Dan weet ik het ook niet meer meis, nog even afwachten wat je cyclus doet helaas.... Raar van FF, had verwacht dat-ie nou wel een kruis zou geven! Je kunt de toekomsttemperaturen nu wel weer weghalen... Jammer dat het niet is gelukt! Had je graag leren zien hoe temperaturen werkt, maar de apparatuur werkt niet mee hahaha.
ja ga ik doen... ik weet dat de test normaal alleen positief is als hij even donker of donkerder is... maar is wat twijfelachtig, ze zijn denk ik even donker en de middelste testen zijn idem als deze van vandaag dus volgens jou is het misschien ook gewoon mogelijk dat ik mijn ei nog moet krijgen?? jammergenoeg heb ik geen ovutesten meer er zaten er maar vijf in de doos We zien wel hé...
Hmm, nee weetje, eigenlijk vind ik er toch geen één echt positief... zou nog ff door blijven testen....