hoi meiden ik was effe heel de dag weg, maar ik zit nu lekker eindelijk! Ooh maar Deelight dat dipje van vanmorgen kan kloppen want ik heb vanacht niet geslapen van de warmte en heb in totaal maar 2 uurtjes op bed gelegen en daarna moest ik na maanden heel erg vroeg op om 07:30 dus die temp is daarom zo laag denk ik normaal temp ik rond 11:10 pas verder heb ik het idee dat ik misschien toch wel eens zwanger kan zijn, kweet niet waarom maar hoop dat het waar is
links in de kolom bij Sharing staat Home page setup, als je daar op klikt krijg je een pagina met een link bovenaan, die is het.
oje ff denken hoor 14juni ei dacht ik dus... en rond 19juni 1dag bruin verlies en 2dagen bloeverlies tijdens plassen...
zo daar ben ik weer ik was zo enorm moe dat ik net rond half 10 op de bank in slaap gevallen was ik leek wel een oma die dan zo aan het knikkebollen was en dan wakker schrikt omdat je hoofd naar voren valt whahha Mmm ilse je zegd misschien je ei gehad te hebben op dag 14 misschien is het wel een late innesteling geweest? wat denk jij Deelight zou kunnen toch? een eitje nesteld zich tussen de 5 & 10 dagen na je eisprong in
Good murning meiden haha nou gister zo rond 1:00 naar bed gegaan en heerlijk geslapen dat heb ik ook in maanden niet gehad ondanks dat het warm was en lekker vroeg wakker ook weer, de Man heeft eindelijk werk kunnen vinden dus die moest vroeg op mijn tempie is toch niet zo erg laag als gisterochtend, ziet het er goed uit of nie Ilse hoe is het? ik duim voor je!
Ja ik zou wel willen maar ben bang voor een teleurstelling als ik wel zwanger blijk te zijn maar nog niet genoeg hcg zou hebben aangemaakt ofzo
ja he vond ik ook al, toch correct getempt. Heb wel het idee dat mijn ei eerder komt deze maand.... we zien t.
temp zelfde als gisteren 36,8 hele morgen weggeweest dus zal hem ff invoeren op ff nou heb me opgeblazen gevoel en licht misselijk maar ja kan door weer komen nog niks te bekennen hier... spannend!!!! hoop doet idd leven... ben heel benieuwd!