Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    hihi geen testjes meer dus ;) ik ga anders gewoon afwachten wat mijn temp doet de komende dagen :)
    vind die ovutesten soms "onduidelijk"...

2. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    ik heb nu ook de positieve testen op ff weggehaald, nog steeds geen kruis maar er staat nu wel een groen verkeerslicht weet niet of dat ervoor al was :D

3. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    zit zo te denken als de afgelopen testen niet positief zijn en dus de positieve test misschien vandaag of morgen pas was/is dan is mijn ei toch wel héél laat? (dag 20 of 21) kan natuurlijk wel...hmm en het cervixslijm kan dat je ook in de maling nemen?? want had afgelopen dagen echt wel rekbaar slijm... zou het ook kunnen dat ik het piek-moment gemist heb? ik bedoel dus dat het op een ander tijdstip wel positief zou geweest zijn? amai al die vragen!! ;) ja 't blijft toch moeilijk... en ik dacht dat ik na al die tijd mijn lichaam nu wel ging doorhebben :)

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Het kan beste dat je een luetale fase (LF) hebt van 11, 10, 9 of zelfs minder dagen. Niet bij iedereen zit 14 dagen tussen ei en ongi. Bij veel mensen juist niet. Mijn LF was vorige maand ook maar 9. Als ik jou was zou ik (volgende maand??) even ovutesten bestellen van bijvoorbeeld zwanger & kids. Die je nu gebruikt hebt vind ik er zelf niet heel duidelijk uitzien... en zijn waarschijnlijk ook duurder? Waar zijn die van? De dipsticks ovutest van zwanger & kids doen het prima hoor en zijn denk ik een stuk goedkoper.

Je hebt ook nog geen temperatuurstijging gehad. Als je ei is geweest stijgt je temperatuur echt zichtbaar. Ik dacht zo, stél dat je ei vandaag springt, dan was de test van gisteren positief en zou je temperatuur morgen omhoog moeten zijn. Maar eigenlijk was ik niet overtuigd van je testen, en FF schijnbaar ook niet, omdat hij je nu het groene stoplicht geeft - dat betekent dat je in je vruchtbare periode zit. Aan de klus dus! Wat doe je hier nog, bespring je man!! :p

Mocht je temperatuur morgen nou flink stijgen, dan is ei toch vandaag geweest.... spannend... hou je me (ons) op de hoogte? Maar ik vermoed dat hij nog komt. Flink klussen dus de komende dagen ;)

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Ohja, over het cervixslijm: kan best zijn geweest dat je ei het probeert en het niet lukt. Ik had deze ronde op dag 9/10 ook vruchtbaar slijm. Vorige maand sprong hij toen ook daadwerkelijk. Uiteindelijk is deze maand ei pas op dag 18 gesprongen.

6. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    ok! Ik zal mijne schat sebiet es gaan besrpingen! :D al hebben we de afgelopen tijd al niks anders gedaan :D hihi We doen ons best!!
    De ovutesten heb ik in kruidvat gekocht, er zitten er vijf in een doos voor 9.95 euro, is dat duur?
    En bedankt voor de uitleg!!!! cervixslijm bied dus ook geen zekerheid! en dat de lf niet altijd 14 dagen was wist ik ook niet! knuffel en thx x

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Veel plezier! :D

Lees hier veel negatieve berichten over kruivat ovulatietesten. De zwangerschapstesten van 2 voor 5 zijn wel weer goed! Ovutestjes kunnen wel goedkoper ja, kijk maar op DIPSTICK - Zwanger & Kids

Ik ga slapen nu, fijne nacht nog hahah.

8. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    oja: ik temp altijd 's avnonds vind dat handiger (heb zo m'n vast ritueeltje) weet dat het beter is smorgens maar ja is nu zo... dus deze avond was hij hoger als afgelopen dagn dus normaal moet hij morgen dan nog hoger zijn? (als ei vandaag was tenminste?)

Zoals je al zei, ik ga er niet wakker van liggen en gewoon om de dag klussen dan mis ik hét moment niet hé :D

9. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    slaapzacht, ja ga ook slapen! allé..."slapen" :) hihi bedankt voor de babbel! tot gauw xxx

btw: als het volgende maand nog nodig is neem ik dan maar andere ovutestjes! thx

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    ayanna, welkom hier.

De ovutesten van kruidvat zin niet best. Ik draai al even mee en heb al heel wat rijtjes posi testen voorbij zien komen die eigenlijk niet posi waren. Dumpen die dingen. Zwanger en kids testen zijn goed en sensitest ook, heb ik zelf ook veel gebruikt.

yupgup, nog wakker?
    Net een film gekeken hier, erg mooi "the next three days".
    Hou je t een beetje uit?

Vandaag leuke regenlaarsjes gekocht voor mn oudste, ze wilde ze de hele tijd aan! En voor de jongste een Noppies shirt in de uitverkoop gescoord. Nu op MP (marktplaats) nog een leuk rokkie erbij gekocht en voila!

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Pfoe... Er stond weer een streep. Gelukkig, ben nog steeds zwanger! Hier nog wat hcg voor jou Yup! Enne... Dat hoeft geen 9 maanden meer hoor, want jij hebt dinsdag ook gewoon een posi test!

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen dames!

Gisteren na mijn laatste bericht naar bed gegaan. Werd om drie uur wakker gebeld door vriendlief. Of ik hem op wou halen van de halte van de nachtbus, want het was nog een half uur lopen in de stromende regen. Hij had genoeg biertjes op.... Ik ben aangekleed, fiets gepakt (wij hebben geen auto) en snel die kant op gegaan. Heb de doorweekte schat in enkel zijn tshirt van straat geplukt, had zijn vest laten liggen bij de jongen waar hij barbecue van had voor ze gingen stappen. Pfft, wat drank met je doet.... Thuis heb ik me met moeite in kunnen houden van het lachen, hij kon niks vinden terwijl het voor zijn neus stond, hahaha. Uiteindelijk half 5 gaan slapen en nu ben brak. Als ik klaag over misselijkheid komt het daar dus van ;) en ik ben misselijk! Bah.

Dee, ik heb laatst een voorstukje van de film gezien, leek me leuk ja!
    Je oudste kan de laarzen vast goed gebruiken, er liggen hier nog steeds dikke plassen!

Mama Juul :D het gaat vast goed, niet onzeker zijn! En ik ben niet zwanger.... Denk ik.

Ayanna, je moet echt niet 's avonds tempen! Hij geeft dan heeeeel andere resultaten dan smorgens. Sowieso is je temperatuur 's avonds (veel) lager en hij wordt erg beinvloed door de mate van beweging, voedselinname, etc die je hebt gehad.

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hahahaha mannen...
    Wat lief dat je hem bent gaan halen joh, hij heeft mazzel met jou! Ik had de mijne laten staan; dan ga je maar lopen :p

Dee wat leuk regenlaarsjes! die komen goed van pas nu :D

ayanna je kunt idd beter 's morgens tempen, je avondtemp kan erg beinvloed worden, wat yup zegt. daardoor kun je de temps van verschillende dagen niet met elkaar in verband brengen. het heet niet voor niet basal body temperature (basaal is in rust). Zou echt in de ochtend gaan tempen hoor, anders kun je niks met je kaartje...

Hehe ja ik ben toch wel wat onzeker hoor, omdat het nog mis kan gaan natuurlijk. Ik wil eerst een knaltest voor ik het 100% vertrouw :)

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Vind het altijd eng als hij met drank op naar huis moet komen :p 't is normaal een slimme jongen maar meer dan 4 bier en hij denkt dat ie superman is. Hij was gisteren KOUD! Dacht even dat ie onderkoeld was ofzo... brrr... was al naar me tegelopen en z'n kleren waren doorweekt.

Ik ben een beetje wispelturig. Ovutest was ietsjes donkerder dan gisteren en eergisteren :) streepje is nu echt zichtbaar. Net zo donker -of licht- als 1 dag voor en 1 dag na posi ovutest. (ik test niet zo donker...)

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Aahhh arme jongen :p

oeh spannend hoor, je testjes. ik zie de streepjes ook. geloof me nou gewoon en doe dinsdag een zw.test!

Hoe voel je je vandaag?

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik kon me niet inhouden en heb net weer een testje gedaan. Was zo aan het twijfelen of ie wel donkerder was geworden.

ziehier het resultaat:
    Bekijk bijlage 169263

17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    #2197 juultjeT, 24 jul 2011
    Laatst bewerkt: 24 jul 2011
    nou.. nog 1tje dan... Bekijk bijlage 169265

edit: ik heb een banner gemaakt hihi:) wat staat dat supercool!

Yup, wanneer komt jouw banner? zou het zo leuk vinden als jij nu ook zwanger bent meis!

18. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    hey dames!!, jullie hebben gelijk wat die temp betreft! ik weet het maar kan het smorgens moeijlijk opbrengen de kindjes komen me meestal wekken enzo...je weet hoe dat gaat... 's avond doe ik het steeds op 't zelfde uur en na m'n tv-kijken of computeren... (vind dat tamelijk in rust) maar ja volgende maand ga ik het toch es smorgens doen!! die kruidvattesten koop ik alvast niet meer ben er ook niet content van!! aangezien ik al enkele maanden (savonds) temperatuur weet ik wel ongeveer welke waarden ik moet verwachten na m'n eisprong, en vandaag was mijn temp plots 37.8!! EEN DUIDELIJKE STIJGING DUS EN IK HEB VANDAAG ECHT VEEL PIJN GEHAD LINKS ONDER IN MIJN BUIK!! ik ben er dus honderd procent van overtuigd dat mijn ei pas vandaag was!!!

Yupgup; ik zou toch ook snel es een testje wagen!!
    Juultje; super!!!!!! :)

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    #2199 Yupgup, 24 jul 2011
    Laatst bewerkt: 24 jul 2011
    Hahaha. Supercoole banner ja!
    Misschien...ga ik dinsdag testen. Maar is denk ik wel erg vroeg... Ligt eraan of mijn ovutesten donkerder worden!

Ayanna... Klussen! Haha. Spannend joh!

20. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    wou nog es iets vragen: mijn cervixslijm is vandaag plots heel wit en plakkerig, helemaal anders dan afgelopen dagen!! is dit herkenbaar zo direct na ei?? Ik heb momenteel ook veel last van lage rugpijn en nog steeds wat pijn, allé eerder gevoelig in m'n onderbuik... is gelijk deze cyclus voor teerst dat ik dat zo goed voel, af misschien ben ik er deze maand gewoon nog meer op gefocust...kan ook ;)

Deel Deze Pagina