Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dat is een deal Yup! Grappig is dat he, dat je zo veel deelt met mensen die je helemaal niet ziet. Ik heb vaak dat ik een bepaald beeld van iemand vorm en als ik dan een foto zie dan ziet die persoon er heel anders uit hahaha

Ayanna: ik vond Brussel ook wel heel druk, maar wel echt super mooi. Zulke mooie gebouwen en een heel gezellig centrum. En ik vond het zo tof dat daar een biertempel is. Althans, een winkel die zo heet ;) Ik ben gek op kriek (ken je dat?) en in die winkel hadden ze wel 10 verschillende soorten!! We zaten alleen in een shit hotel. Was onze 'huwelijksreis' en we hadden niet zo veel geld te besteden, beetje jammer dat we op het hotel hebben bezuinigd hahaha. Gent ben ik nog nooit geweest, maar ook leuk dus?
    Ben jij wel eens in Nederland geweest?

2. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Oh en ayanna, die deal: komt ie

Ayanna, jij bent ook gewoon zwanger en komt ook bij de april mama's, deal?!

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    dames ik ga afsluiten. Ik zit nu al vanaf 18:00 ofzo achter zp, dit is echt niet gezond meer hahahaha als ML thuis was geweest had ik zo vreselijk op mijn kop gekregen. Ik ga nog even 'bones' afkijken en dan lekker mn bedje in. Morgen welgeteld 1 cliënt bezoeken, een kort dagje dus! Heerlijk, die vakantietijd. Dan is mijn werk rustiger maar krijg wel volop betaald:D

Ik zeg: welterusten, ik wens jullie een fijne nacht en veel hcg:D hihi
    Tot morgen!!
    xx

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Okej, nog 1 post dan:

Juultje: hollandse, nuchtere, sportieve meid met ongeverfd gemiddeld lang donkerblond/lichtbruin haar en met aandacht voor uiterlijk (lees: shoppen, dat weet ik nu!! haha)

Ayanna: op de een of andere manier zie ik kunstnagels voor me... :) Lichte huid. Donkerbruin, lang, dik glanzend haar.

Ben benieuwd! Zit ik in de buurt? :D

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hee joh, jullie kletsen teveel kan jullie niet bijhouden!

Meiske is woensdag jarig en zaterdag vieren we het.... :) Heb er echt zin in.....

yupgup, ik duim voor je hoor.

juul, ga je morgen nog testen? Of nog een digi doen voor de leuk? :p

ayanna, ik duim natuurlijk ook voor jou.

6. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    slaapzacht! en ik vind die deal van jou super, ben ook wel benieuwd hoe jullie eruit zien!! ;)

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Welterusten Juultje! Ik lees het morgen wel, ga nu ook echt weg.

Slaap lekker straks Ayanna!

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ha, je zit wel dicht bij. Ik heb mijn haar alleen pasgeleden een best stuk korter laten knippen, :(, ik doe een poging om sportief te zijn en mijn haarkleur heb je goed. Heb tot vorig jaar september mijn haar wel geverfd en kleurspoelingen gebruikt, daarna niet meer. Was er zat van :p Wow, jij kunt goed gokken zeg! Ik ben helemaal niet goed in die dingen. Als ik nu een beeld schets komt er waarschijnlijk compleet het tegenovergestelde uit van hoe je eruit ziet hahaha

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Ohje, en Dee: blond!

Meer weet ik even niet :)

Trusten.....

10. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    hahahahaha ik heb inderdaad kunstnagels, heb eerder lichte huid ja maar heb blond lang en jammergenoeg eerder dun haar!!! hihi :D

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oohh Dee, sorry hihi
    Ik ben helemaal op hol geslagen hier :p

Wat leuk van je meisje! Veel plezier met de voorbereidingen en het vieren!

Ik ga morgen idd de digitale doen :D spannend hoor, ik hoop dat ie het doet ;)

Slaap lekker allemaal!!!

12. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    slaapzacht meiden!!!!!!! tot morgen, dan kletsen we wel verder!!
    en juultje dat is zeker een deal!!!!! ;)
    knuffel!!

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    juultje.... ik heb het filmpje van je onderschrift gezien en moet er echt van huilen.... Wat een mooi kindje.... Echt ongelooflijk dat zulke dingen moeten gebeuren. Veel sterkte voor iedereen die van haar gehouden heeft!

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dankje Dee... Dat is ons nichtje dat in februari is overleden, een maand voordat ze 2 zou worden. Mijn man heeft dit filmpje gemaakt voor haar begrafenis. We hebben alleen foto's gebruikt van voordat we wisten dat ze ziek was, 1 foto is zelfs van de dag voordat ze de diagnose kreeg. Dit is hoe we haar willen herinneren. Het zieke, sterke meisje was ook een prachtig kindje, maar haar oogjes straalden niet meer als eerst. We zijn ontzettend trots op haar en ontzettend blij dat we haar hebben mogen kennen. Ze heeft ons geleerd om te genieten van alle mooie, kleine dingen in plaats van alleen te kijken naar de dingen die we niet hebben en doen. Ik hoop dat we nog iets terug mogen zien van haar in het nieuwe nichtje of neefje dat onderweg is en misschien zelfs in ons eigen kindje.

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Fuck, ja. Heftig. Heb hem net gezien... Heel mooi!

16. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
  17. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dankje Yup! Ik was gisteren nogal emotioneel, was het ene moment keihard aan het lachen hier vanwege leuke dingen op het forum (waaronder jouw opmerkingen *grinnik*) en het andere moment moest ik jankennnn en toen ben ik dat filmpje weer gaan kijken en waarom weet ik niet, maar heb de link dus in mn onderschrift gezet :p niet om zielig te doen hoor, maar vind t gewoon wel heel mooi filmpje

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Het is ook een verschrikkelijk mooi filmpje!

Je test: had er al op gereageerd in het andere topic ;) haha. Tsja, geen streepjes, niet zwanger he..... ;)

Mijn ovutest is vanmorgen weer wat donkerder...

Ik ben douchen, aankleden, en dan als een malle naar 't werk. Weet niet of je me nog ziet ;) Fijne dag!

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    tnx. Ja ik zag het:D
    Ik moet nu ook maar eens gaan eten anders kom ik ook te laat. hahaha verslavend zeg, dit forum!

WERKZE!!!

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    by the way: er zit een foto in het filmpje waar ik op sta:p in het begin ergens zit een foto waarop ik haar als baby vasthoud, was ze net geboren. Ik heb een wit shit aan met groen bloesje eroverheen... alleen zie je mn gezicht niet volgens mij :p

Deel Deze Pagina