Jaa, dat vroeg ik me inderdaad al af! Donkerder haar dan ik dacht, knappe meid hoor! De jongen ervoor, is dat dan toevallig je man? Ohja, en de rare druk onderin mijn buik is ineens verdwenen... Denk toch dat ik ongi word! BAH!
Goeiemorgen, of middag .... leuk jullie testen te zien! yup; donkerder dus da's goed nieuws!! en juultje; staat je héél goed die cb Dee, bedankt dat je voor me meeduimt!! Juultje, ik heb ook es het filmpje bekeken van je nichtje, ik krijg er echt de tranen van in m'n ogen!! heel mooi gedaan!! de wereld is soms echt onrechtvaardig! goed dat je vele mooie herinneringen hebt!! Je kind verliezen da's het ergste wat er is... heb er geen woorden voor! Ik loop vandaag ook beetje ... m'n temperatuur was gisteravond 37.2?! niet echt hoog dus! ik snap er niets meer van wanneer was/is dat ei nu?????????????? ik zou beter gewoon verderklussen en "die eisprong" niet meer proberen opsporen zeker??!! ik ga er nog zot van worden anders! Het enige wat ik opmerk is dat gisterenavond en vandaag m'n baarmoedermond héél hoog zit ik kan er haast niet meer bij, ik ben pas beginnen met "voelen" deze maand dus ben nog geen expert... ik heb ook bijna geen afscheiding meer het weinige is wit,plakkerig... wat denken jullie er nu van????
Yup: toen verfde ik mijn haar nog nu is het lichter hoor!! Zal ik een foto posten? Kun je t zien Bedankt, zonder gezicht ben ik heel knap hihi en die jongen ervoor is idd mijn man, maar die zag er toen niet zo florisant uit hahaha wat gek dat die druk is verdwenen, maar je temp is wel mooi omhoog? En je ovutest duidelijker??? Geef de hoop nog niet op lieverd! Ayanna wat shit dat je een dag hebt.... Ik zou als ik jou was echt 's morgens gaan tempen hoor want je temps van nu kun je echt niet vertrouwen!! Idd lekker verder klussen! Hoge bmm klinkt wel goed, dat is vruchtbaar! HUP KLUSSEN JIJ! Afscheiding kan ik nie zo veel zinnigs over zeggen, daar heb ik echt de ballen verstand van. Ik weet dat slijmerig het vruchtbaarst is, maar ik weet niet of je er vanuit kunt gaan dat je ei dan geweest is of dat je niet meer vruchtbaar bent
hey, ja inderdaad die temp is denk ik echt beter smorgens!!!!!! hoewel ik de vorige maanden toch wel een stijging had en dus m'n eisprong dacht te ontdekken... van het slijm en bmm heb ik ook weinig verstand... ik dacht m'n lichaam wat te beginnen kennen maar blijkbaar.... ofwel had ik gewoon een laat ei (is nog wel al gebeurd) en volgt de stijging nog de komende dagen en is m'n eisprong gisteren of vandaag.... ik zie wel wat er gebeurd, als ik zo es goed probeer te analyseren is het wel raar dat ik vooral op dag 19 veel stekende pijn had (onderbuik, links) en heb hier van iemand gehoord dat die pijn voor je eisprong is... dus wie weet gisteren? (= dag 20).......................... anyway, klussen en nog es klussen hé
juultje, mooie test zeg... en ik heb je gezien op het filmpje, voor zover te zien zie je er wel goed uit! yupgup, ik ben idd blondachtig, maar van mezelf niet lichtblond ofzo. Maar ik verf het al jaren. Heb alle kleuren gehad en zit nu op goudkleurig. Jij dan? En wil je je ovutesten in je album zetten, ik wil ook gluren? ayanna, tempen in de avond heeft echt totaal geen zin. Je moet je basale temp weten en die is alleen in de ochtend te meten. op een ander tijdstip word ie beinvloed door voeding, douchen en activiteit en omgevingstemperaturen.... niet op vertrouwen dus.
danku voor beide opmerkingen Ik moet zeggen dat ik wel heel erg nieuwsgierig ben hoe jullie eruit zien hoor! Ik zal es even een fotootje showen. Ik heb geen foto's waar ik normaal op sta, maak ook niet echt foto's van mezelf ofzo Dus vol van voren is moeilijk te vinden Deze is zondag gemaakt, met mn nieuwste neefje, die is zondag gedoopt (familie is christelijk). Bekijk bijlage 169851
Dee, ha! Zat ik toch een beetje in de richting. Verder kan ik me bij jou niet echt een voorstelling maken... Mysterieuze Dee, haha. Ik heb donkerbruin haar tot op m´n kin. Een rechte bob. Het was langer maar dan wordt het zo piekerig. Groene ogen, zo´n 1 meter 80 en 75 kg , bij een zandloper/peer figuur. Genoeg? Ohja, en mensen zeggen vaak dat ik chagrijnig kijk. Gezellig he.... Ben zowat nooit chagrijnig....! Zal ovutesten er morgenochtend even inzetten! Denk dat ik afwacht met testen met zw. test tot morgenavond of donderdagochtend. Ben weer even met beide benen op de grond gezet door de test van gisteravond.... Pff, wacht nu echt op het moment dat ik naar de wc ga en een bloedbad zie Ben best een beetje sip. Totaal geen zwangerschapsgevoel (meer). Nog wel heel veel hoop! Maarja, daar kom je niet zo ver mee...
leuk om je te zien juultje! yupgup ben ook best benieuwd naar jou haha. Maar das niet eerlijk, want ik blijf anoniem. Zou het best willen maar dan kan ik niet meer terug he. Ik ben niet zo lang, 1.65. En nu nog 9 kilo te zwaar haha. Verder zie ik er jong uit voor mijn leeftijd, ben 27. En heb een puntgok hahaha, vind ik zelf. Ben van het type dat niet zonder make-up de deur uit gaat, maar ik zie er niet heel erg opgemaakt uit verder. Kleding: liefst basic. Birkies en all stars.
hihi wat geinig dit Yup, ik geloof niet dat jij er chagerijnig uit ziet of dat je dat zou zijn. Zoals je hier ouwehoert kan ik me dat gewoon niet voorstellen ik had juist het idee dat je zo'n prethoofd hebt Wat grappig Yup, ik heb ook een bob (alleen bij mij zie je m niet op de foto plus mn haar krulde alle kanten op door de regen hahahaha) Van mij valt ook op mn kin. Op de foto in het filmpje had ik ook een bob, maar dan lang, mijn haar werd er ook sprieterig van. Yup jij moet gewoon ook even een fotootje plaatsen! Ik wil zien.... Dee, dat zit er voor jou niet in dus? Wil je graag anoniem blijven? Zoals je jezelf omschrijft lijkt het me dat je er hartstikke leuk uit ziet en ik ben nieuwsgierig... for the record: ik ben 1.70 m en weeg 63. Voordat we trouwden was ik 58, maar dat werd in een half jaar tijd 67 nu gelukkig weer iets eraf, voelde me er niet helemaal lekker bij (paste mn broeken niet meer enzo hehe). Oja, baby op de foto is dus 2 weken oud he, wat een beer, vinden jullie ook niet? Nu Ayanna nog... Hoe ziet Ayanna eruit?
Heb Dee en Ayanna ook uitgenodigd om m´n vriend te worden, dan zet ik een foto in m´n album, even kijken of ik kan instellen dat alléén jullie 3 em kunnen zien. Vind dat ook niet zo prettig als de hele wereld het ziet
juultje, de drang om even een fotootje in mn album te plaatsen word wel erg groot haha maar ik denk er nog even over. Ik heb ook kort haar, korter dan jullie nog. Flinke baby, maar ben niet anders gewend, heb zelf ook grote kinderen (nr 1 4120gr/55cm en nr2 3800 en 53cm). Wat zijn jullie mooi slank zeg, ik wil ook weer!! Maar ben hard bezig. Mijn vet zit wel verdeeld dus heb nog wel zandloper. Yup chagrijnig? Neuhhh. Van mij zeggen ze wel dat ik een prethoofd heb... en ik kan het niet ontkennen haha. Ik ben een rasoptimist... Yup, niet sip zijn he, zolang je nog niks weet is er ook niks om over te treuren! Wat voor kleur ogen hebben jullie? Ik blauw.
Yup, je ziet er ook goed uit hoor!! Grappig die fotootjes.... es effe kijken of ik er ook een in mn album kan doen maarik verwijder em wel snel weer daarna!
Goedzo Dee, niet te lang over nadenken, gewoon doen hihi Yup wat een leuke foto's, jij hebt echt geen chagerijnig hoofd. Je hebt een prethoofd. Ahh en Dee heeft ook een prethoofd zegt ze dus dat zijn er al 2. Uhm Dee: deze baby was 10 pond bij geboorte Yup niet sip zijn hoor! Hoofd omhoog en gewoon straks positief testen Ik heb de roze wolk vast voor je klaar gemaakt! En hier is je dagelijske portie: *HCG-FLOW* Dee, vetjes mag als je al kindjes hebt hoor! Je zou weer beginnen met je dieet en zwemmen toch? Of zit ik nu verhalen door elkaar te halen?! Dat was jij toch??? en 9 kilootjes is te overzien hoor!!! Maar wel goed voor jezelf zorgen, niet gaan uithongeren enzo. Is Hanuna aan het gluren? Foei! Oeh ik ga kijken DEE! Waarschuw je even als je foto er staat?
juultje hahaha okee ik krabbel terug met mijn mini babytjes hahaha. sorry, is dus niet goed in te schatten op de foto.....