Ayanna... Jaaaaaa.... is ook spannend Leukleuk! Hoe laat test je ongeveer? Wel 's morgens? Dan weet ik hoe laat ik moet kijken hahaha. Juultje, je mag best even klagen hoor. Of wat langer dan even, ook wel haha. Ben je als je zwanger bent niet ook vatbaarder voor virussen enzo? Verkoudheidje? Gaat een gemeen griepje rond in omgeving assen, hoop niet dat hij meppel heeft bereikt.... Nou Dee, ben ik er nu vaker, ben jij er niet.... Heb nu al een paar dagen wat raar bloed/slijmverlies. 't Was eerst oud bloed maar vandaag verloor ik weer een klodder roze. Yuk. Ben normaal maximaal 4-5 dagen ongi en dit is dag 6... Hoop dat alles goed zit. Dat moet wel namelijk, want vriendlief is bijna OM Ik kom thuis om 18.00. Zegt hij: goeie dag gehad? Ik: ja, best, vermoeiend. (gaan samen koken) Hij: waar wil je heen in september, weet je al welke stad? (krijg een weekendje weg van hem als ik ben afgestudeerd). Ik flauw: zwangerschapsstad Hij: dan pas? In september? Misschien gaan we daar al wel eerder heen, hoor. 19.00 h. Ff checken, hoorde ik dat nou goed? Ik: volgens mij moet je een maand van tevoren beginnen met foliumzuur. Zal ik die binnenkort dan maar eens gaan slikken? Hij: een maand van tevoren? Dan al? Wat lang... Is misschien wel verstandig. 20.00 h. He?? WTF? Zeg lief, zullen we anders eens een keertje samen langs de huisarts? Misschien heeft hij nog wel tips of dingen waar we op moeten letten. Hij: ja prima, is een goeie. Laten we maar inplannen binnenkort. 't Was zo droog, hahahahaha. Voel me goed. Verheug me er nog niet definitief op, hij kan nog omslaan, maar vooralsnog ziet 't er goed uit.
ooooooooh Ayanna! je bouwt de spanning echt heel erg op hier! morgenochtend zet ik direct de pc aan om je foto te bewonderen Wat lekker dat je kindjes bij opa en oma gaan logeren gaan ze normaalgesproken naar de opvang waar jij werkt?? Yup, JAAAAAAA eindelijk is ie (zo goed als) om?! Spannend meid!!! Ooooh ik hoop het zo voor je... Grappige gesprekken hebben jullie trouwens Wat gek van je rare menstruatie?! o ooooh ik hoop niet dat ik de assense griep heb dan ik ben normaal eigenlijk noooit ziek in de zomer. Wel raar dat ik t nu ineens wel ben heb alleen griepjes in de winter, de zomer fiets ik altijd zonder problemen door.
Hey Yup'ke, misschien dat toch iets geweest dacht ik zo als ik je tekstje las?? Denk jij dat ook? wel raar dat die ongi zo anders is... maar hopelijk stopt het nu heel gauw!!! En echt super dat je vriend er zo goed als helemaal klaar voor is!! Go girl,go girl!! Juultje, kan zijn dat je beetje ziekjes bent maar je kan je in het begin van de zwangerschap ook wel serieus belabberd voelen hoor, moe zijn, super-blij en dan plots weer "ambetant",rare "pijntjes", allé kortom de hormonen hé! Ik ga morgenochtend om rond 5u30 testen denk ik... dan sta ik op... ben wel beetje bang voor teleurstelling.... Ik kan wel pas morgenavond online komen vrees ik want moet om 7u beginnen werken hé... houden jullie het nog even uit tot dan??! Enne vergeet niet te duimen voor me hé!!!!! De kindjes zaten vroeger in het kinderdagverblijf waar ik werk ja maar is mar tot 3 jaar hé dus nu zijn ze te groot, als ik geen opvang heb tijdens vakanties gaan ze naar de kinderopvang die de school aanbied, de kindjes verkiezen natuurlijk om thuis te zijn maar het valst er wel mee en ze hoeven niet alle dagen te gaan hé, ik kan moeilijk twee maanden verlof nemen natuurlijk... Wat je nog vroeg ivm bouwverlof, eergisteren was de laatste dag! Nu terug aan het werk! Mijn man werkt trouwens in de bouw!
Yup, ik ben er wel maar zit een pc probleem op te lossen met behulp van iemand van zp hihi dus wat gemail.... en te msnen met een vriendin.... Maar jouw man is wel ommmm anders doet ie niet zo..... whaaaaaa! Suuuuperspannenddd (trouwens; zwangerschapsstad lol Heb je al foliumzuur in huis? juultje, wat naar dat je zo gaar bent, sorry dat ik nog niet had gereageerd. Jongste was nogal onrustig vandaag..... en moest ook nog mn huishouden wat op orde brengen. Want minder tijd voor nu ik weer werk. Die dingen die jij had, had ik ook in het begin (ja, alweer hahaha). Zo'n gevoel van een brok in je keel? ayanna wat super spannend. Als het me lukt kom ik ook even spieken hier. Morgen komt eerst mijn liefste beste vriendinnetje een bakkie doen met dr dochter en daarna CB met de jongste. Die moet een prikkie. Ben benieuwd hoe groot en zwaar ze al is. Meiden ik vind t gezellig hier!!!
Dee, wat voor klachten had je nog meer dan? Dan weet ik wat ik kan verwachten Heb inderdaad het gevoel dat er een grote brok in mijn keel zit. Slikken gaat moeilijk en doet zeer. Maar ben ook verkouden nu. *snotter* ga nu gauw aan het werk, Ayanna ik hoop dat je test vanmorgen positief was!
AYANNA!! Wij zijn nieuwsgierig!! Juultje haha ja interessante gesprekken he... miep... d'r wordt wel meer gezegd hoor haha Oh oh, toch verkouden lees ik!? Hoe voel je je nu? Hihihi, Dee, ja denk je? Heb foliumzuur in huis, heb af en toe al eens wat geslikt (weet hij niet ), zo om de dag in de tweede helft van mijn cyclus haha. Ik dacht tsja, de kans bestaat he.... Better safe than sorry... Computertje gemaakt gisteravond? Aaah, moet ze een prikje... gebruik jij bij haar dan ook van die druppels de dagen ervoor? Helpt dat, weet je dat? Nou meiden, fijne dag! Ik ben d'r weer vandoor...
Ayanna.... we houden het niet meer van nieuwsgierigheid. Hoop op het beste. juultje, ik zeg maar niks want ik hoop dat de rest van de ellende die mijn eerste zwangerschap heet, jouw bespaard blijft . Doe maar net als mijn tweede! En dat wil zeggen ongeveer alles volgens het boekje . Yup, ik heb werkelijk geen idee over welke druppels je het hebt . Mijn oudste sliep altijd enorm veel na de prikken en de jongste doet dat nu ook. Even huilen na het prikje en bij het omkleden al weer stil. Mijn kinderen huilen nooit/zelden (soms niet echt handig als ze 's nachts poepen en er de volgende ochtend als een baviaan uitzien van onder) Maargoed, ze hebben het niet van een vreemde . Gewoon lekker slikken toch, die foliumzuur. Weet nog dat ik mijn eerste doosje ging halen, voelde me zo stoer haha.
Yup! Uhm, ik voel me belabberd ik snotter een eind weg en mn keel is net een moordkuil, maar ach... ik mag niet klagen. Heb een homeopatisch spulletje gehaald om mn keelpijn te 'genezen'. Was wel grappig, ik vroeg om keelpastilles, wees die vrouw naar trachitol. Ik zeg: dat mag ik niet hebben. Pakte ze wat anders. Zegt ze: ben je zwanger dan, dat je die andere niet mag? Ik een dikke grijns: ja! Grappige dingetjes zijn dat Goed hoor, dat je alvast foliumzuur slikt! Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen En idd: better safe than sorry! Van welk merk slik je ze? Ik ben er direct mee begonnen toen ik stopte met de nuvaring. Heb bij de gezondheidswinkel een potje multivitaminen voor zwangere vrouwen gekocht, die kun je ook gebruiken als je zwanger wilt worden en als je borstvoeding geeft, zit ook extra foliumzuur in. Nou als wij nu een kind krijgen met een open ruggetje ligt het iig NIET aan de vitaminen Oooooooh Dee ik moet steeds zo hard lachen om jouw uitspraken hier. 'zien ze eruit als een baviaan' whahahahahahaa Lijkt me heerlijk als ze niet zo veel huilen, maar ja soms is het toch wel handig idd als ze even de sirene laten loeien om te waarschuwen. Dames, ik ben EINDELIJK gebeld door MvM. Bibi hier had mijn bericht doorgestuurd naar MvM en vandaag belde er eerst iemand van de centrale aanmelding, en een kwartier later belde de consulente EINDELIJK! Morgenavond komt ze langs. Ze wilde voorstellen dat ik zou wachten tot de vaste consulente weer terug is, maar dan ben ik op vakantie en dat zou betekenen dat ik dus pas over 4 weken zou kunnen beginnen. Vind ik zonde van mijn hcg'tjes! Oh Dee, jij was zo misselijk he bij je eerste zwangerschap? Hoop idd dat dat me bespaard blijft... Zo, en nu ga ik weer met mn bakkes in de zon. Heb vanmiddag de auto weggebracht voor grote beurt en een grondige check... ben benieuwd hoe erg ik ga schrikken straks
Zwangerschapsmasker | huidinfo.nl | heldere informatie over deze vorm van pigmentatie. Even in de gaten houden dus. Bij de eerste kreeg ik het niet, bij de tweede dus mooi wel! En ik maar denken dat ik in de zon kon. Gelukkig had ik het snel in de gaten en trok het ook weer weg.
Hey dames! Hier ben ik dan weer na een alweer vermoeiende dag, ik had jammergenoeg een negatieve test deze ochtend!! Was dus niet zo'n "happy-day"................... Het was alweer zo een test waarbij je na veeeeeeeeel turen precies toch een vage streep ziet of laat ons zeggen de plaats waar de streep had moeten komen , zoals ik al meermaals had de afgelopen tijd en dus negatief! Jammer, want had alweer goede hoop, ik voel toch paar dingen..... maar ja ik weet ook maar al te goed dat mijn "kopke" daar ook voor iets kan tussen zitten, ach ja het is wat het is hé, afwachten zeker.... Ik wil jullie wel echt iets zeggen: SUPERBEDANKT voor jullie steun en hoe jullie met me mee hoopten!! xxxx dikke knuffel (Ik heb de hele dag aan jullie lopen denken, jullie waren zowat de enigen die wisten dat ik ging testen deze ochtend en ik had jullie graag een mooie positieve foto getoond, maar ja het heeft niet mogen zijn...)
Dee bedankt voor de info. Zal eens zien hoe mijn huid erop reageert. Maar straks 2,5 frankrijk kan ik écht de zon niet ontwijken Ohhh Ayanna wat jammer kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld was. Maar het is nog zo vroeg! Het kan nog steeds!!! Je temp is wel mooi omhoog, dus er is nog hoop genoeg hoor!!!! En er was dus wel een tuurstreepje? We blijven doorduimen hoor!! Zo leuk om hier met elkaar mee te denken, mee te leven en elkaar aan te moedigen Vind het zo leuk om met jullie te kletsen! Manlief heeft me net mee uit eten genomen, zijn uiteindelijk bij de Argentijn terecht gekomen, wat heerlijk eten daar toch!! Yummm... Heb ossenhaas (goed doorbakken ) gehad, nouuuuuu alsof er een engeltje op mijn tong had gepoept. Daarna nog een lekkere dame blanche.. Zei nog dat ik zin had in een kriekje. Zegt mijn man: maar je mag er best 1 hoor. Heb hem even goed uit zijn hoofd gepraat dat enige alcohol in de zwangerschap mag. Waar hij dat nou weer vandaan heeft........................
Zonde ayanna, maar we hopen verder! juultje, oohh ik ben jaloers, ik wil ook op vakantie! (heb je geen dagcreme met spf?) En uit eten is zo heerlijk he. Het is onze grote hobby, maar sinds we papa en mama zijn kunnen we niet meer zo vaak... althans, toen de oudste een baby was wel maar nu niet meer. En alcohol, ja ik heb ook nooit 1 druppel genomen. Je geeft een baby toch ook geen alcohol in zijn fles "voor 1 keertje"??
Dee, voor wat staat CB?? Ik veronderstel dat dat het Kind & Gezin van bij ons is, ook wel "de weging" genoemd... omdat ik las over spuitjes enzo... En hoe was het? (ik blijf het ook grappig vinden wat bij jullie de betekenis van "gepoept hebben" is in vergelijking met hier bij ons!!! ) Juultje, geniet maar (met mate) van 't zonneke in Frankrijk binnenkort!!!!! Zalig, op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ja er zijn mensen die zeggen dat ééntje drinken af en toe geen kwaad kan maar ik heb het ook nooit gedaan!! (maar dat was geen grote opgave want drink anders ook zelden alcohol) Ja met temp is injderdaad nog hoog maar ja is ook nog vier of vijf dagen voor nod dus kan nog zakken.... maar hopelijk niet natuurlijk, ik heb inderdaad nog wat hoop over, we zullen zien over paar dagen hé.... en ik vind het ook superleuk om met jullie te kletsten hier!!!
Dee, ik heb wel dagcreme met spf hoor, zien of dat helpt. oooh meiden... de auto gaat weer zo veel geld kosten bijna 1000 Grote beurt en allemaal dingen die gerepareerd moeten worden. En dan is dit nog niet alles, want eigenlijk moet de katalysator (a 800) vervangen worden, maar die laten we lassen en we moeten nieuwe remschijven (a 300). Remschijven hebben we in december door een beunhaas laten vervangen, maar die heeft het niet goed schoongemaakt voordat hij ze erop zette en dus waren ze binnen no time weer krom. Al met al hebben we nu binnen 7 maanden al 2000 verspijkerd en het is een auto van het jaar 2000. Ben er zo klaar mee. Maarja ik rijd voor mijn werk zo veel km's dat ik elke 3 maanden een grote beurt moet en de boel slijt gewoon heel snel. Ik krijg wel reiskostenergoeding (0,19 p/km) maar dat kan nooit uit. Heb besloten dat ik vanaf nu 1 keer per half jaar of 1 keer per jaar een beurt doe en verder zelf gewoon zorg dat ik de olie aanvul enzo. Anders kan ik straks geen babykamer inrichten Heb mezelf weer lekker wakker gehoest vannacht. Gelukkig ben ik uiteindelijk nog weer in slaap gevallen om 7:15 en heb ik geslapen tot 9:30. Dat was wel even lekker. Ayanna, heb je vanmorgen nog weer getest?? Hoe is het met jullie dames? Al weekend? Yup, ben je goed aan het klussen geslagen? Ik hoop zo ontzettend dat je vriend nu bij 'ja' blijft...
Hee juultje! Jij al wel weekend zo te zien? Ik zit nu op een locatie waar echt geen ruk te doen is... Het is tegen mijn principe om op het werk te internetten maar ja, wat moet je anders? Wat rot van je auto zeg! Pfff, ik heb er echt altijd een hekel aan om zoveel geld te moeten betalen voor zo iets. Maargoed, wij hebben 2 ouwe barrelbakkies van 13 jr oud die samen nog geen 2000 meer opbrengen . ayanna, ben benieuwd naar je temps van gister en vandaag!
JA ik werk maar 4 dagen (wel 37 uur). Heerlijk! Kan mijn eigen tijd indelen. Wat voor werk doe je ook alweer Dee? Naja, als ze niks te doen voor je hebben dan is het best geoorloofd om te internetten toch? Ja auto's zijn echt onnozele dingen om in te investeren. Maar ik zit zo veel op de weg (1000 km per week) dat ik wel een betrouwbare auto wilde waar ik ook goed in kon zitten. We hadden eerst een fiat punto van '94 maar daar kreeg ik ontzettend last van mijn nek en rug. Nu een vw polo van 2000 (dus ook 11 jaar oud) en die heeft goede stoelen. Deze wil nog best wel wat opbrengen denk ik, maar vind het ook zonde om m nu weg te doen. Voor dat geld krijg ik niet eenzelfde auto weer... Denk dat ik er nog 3000 ofzo voor zou kunnen krijgen, maar daar heb ik niks aan. Kan m beter helemaal afrijden..
Dat is lekker idd juultje! Ik pb je even over het werk...ivm herkenbaarheid. Als je veel onderweg bent moet je idd wel comfortabel zitten. De stoelen van onze astra station zijn al helemaal doorgezakt, maar ach, hij rijdt.