Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Hey, ik ben vandaag ook dagje thuis! (ik werk 4/5) En ik ja inderdaad ik heb deze morgen terug getest :)... ik zag gelijk wel "iets" verschijnen maar ja alweer héél vaag en denk dat ik het me inbeeld! ik zal gewoon geduld moeten hebben vrees ik en wachten op ongi.... pff wel zenuwslopend allemaal hoor!!

Ja, kosten aan auto's daar kunnen wij héél goed over meepraten, amai, wij hebben ook al erg gesukkeld met tweedehands-auto's... Ik rij nu sinds paar maanden met een splinternieuwe Citroën Berlingo, héél handig met schuifdeuren voor de kindjes... en mijn ventje rijd met een Rover van 14 jaar oud! ;) Zolang hij rijd is het goed hihi

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    ayanna, ik kan goed turen :)
    Foto?

3. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    #2463 Yupgup, 5 aug 2011
    Laatst bewerkt: 5 aug 2011
    Dee, ik ben ook wel benieuwd wat voor werk je doet :p
    Nou ja, als er niks te doen is.... Vind dat altijd zo krom he, heb wel vaker vakantiewerk gehad waar je in 6 weken 1 telefoontje per dag kreeg en 1 deur moest openen en je niet op internet mocht.... en dan? Uit je neus vreten? Heb er dan schijt aan hoor, ben best creatief in werk verzinnen maar als er niks meer is, kun je ook niks meer doen.

Ayanna, inderdaad zenuwslopend.... hoe lang is je LF normaal ongeveer? Heb ik daar overheen gelezen? Je temp blijft echt mooi hoog! Ben heel benieuwd!

Juultje, beterschap! Veel geld voor die auto ja... Maareh, 2000 euro is veel! Rijd je diesel of benzine? Wij zijn nu aan het kijken voor auto's, of eigenlijk al wel langer haha, maar komen er nog niet uit. Denk dat het sowieso een 5-deurs wordt, 3 lijkt me niet handig met kleintjes. Alleen hoe oud mag ie zijn... jullie nog tips?

Gisteravond tegen vriend gezegd: als je deze ronde al wil, moet je snel een besluit nemen... denk dat mijn ei er aan zit te komen. En warempel, vanmorgen was de ovutest donkerder. Dus straks nog maar even eentje doen, en hopen dat ik vriend vanavond kan bespringen hahaha. *hoopt zo hard*

Grappig, heb echt noooooit mijn ei gevoeld of ongi aan voelen komen, en nu ben je er mee bezig, en nu weet het het ineens. Superleuk, die vrouwelijke intuitie. Of kennis van je cyclus. ;)

4. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Het het beetje belachelijk deze foto hier te plaatsen hoor, je ziet het echt niet op foto en ook bijna niet in 't echt :D hihi

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Hmmm.. ja... hmptsje... Tsja. Ik denk wat te zien, maar dat heb ik wel vaker :D

Zondag nog een??

6. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Nog eentje...

7. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Ja ik dacht ook zondag nog es te proberen.... ja ik DENK ook vaak iets te zien! Maar moet zeggen dat het wel leuk is te lezen dat ook jij iets denkt te zien!! Wie weet??????? oooohh spannend....

8. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Kun je er ook een foto van nemen van dichtbij? Moet je even de macrostand op je camera/telefoon aanzetten (=plantje/bloemetje).

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    zo van een afstandje denk ik ook wel wat te zien! Maar foto van dichtbij is idd makkelijker!

spannennnnnnd

10. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    ok, wacht probeer ik even.... effe zoeken hé, ja er staat zo een bloemetje op, ik wist dat niet eens voor wat dat was haha...

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    *tromgeroffel*

12. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Euhmmm is dat beter?

13. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Als ik heel dichtga krijg ik hem niet scherp.... achja ik zie op de laatste foto niks hoor... zal dan wel nega zijn... vandaag toch, hopelijk over paar dagen niet meer! :) ik probeer positief te denken hé :D

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Oohhh ja ik zie iets!!! Shit dat ik hier niet kan bewerken!
    Superspannend zeg hee!!!

Yup, wat voor werk was dat dan waar je niks te doen had?
    Op de andere locatie is het vaak superdruk en rennen we de benen onder ons lijf vandaan hoor. Dus ik klaag niet al te hard.

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    van een afstandje denk ik nog steeds iets te zien, maar als ik inzoom zie ik niks..... raar...

Gewoon doortesten Ayanna!!! je hebt nog een paar dagen tot nod he...

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Tot later, ik ga kas tellen en lunchen enzo... en de geschiedenis wissen :D

17. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    ja amaiaaiaiaiaiiai jullie maken me gek hihiihihih :D

(rustig blijven Anneke)

Ok, met de voetjes op de grond :cool: Spannend weekend!!

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Ik kan photoshoppen, wat moet ik doen?? :D

Hier hetzelfde, van een afstandje wel, dichterbij niet, maar dat kan eraan liggen dat ie niet scherp is!

Dee, ik was receptioniste/telefoniste, eerst bij een klein advocatenkantoor, vervolgens bij het landelijk distributiecentrum van een grote supermarkt... Bij allebei in de vakantie geen piep uit te voeren ;)

19. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Anneke, ik kan er niet veel meer van maken met photoshop, helaas... blijf een brede donkere lijn zien, weet niet of het wat is. Ik wacht met spanning tot zondag :p

20. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    thx meid, voor het kijken en de moeite!! Inderdaad we zien wel...
    Zoals je zelf waarschijnelijk al wel las, in het andere topic ziet cindy ook niks!! Back to reality dus! En afwachten!!

Deel Deze Pagina