ooooh Ayanna!!!! Je kan toch ook beter 's morgens testen Zou me niet te druk maken nu hoor om dat streepje. Ik snap je reactie wel, maar het is nergens voor nodig. Zou t gewoon morgen nog een keer proberen maar dan met een ochtendpiesje!
Goedemorgen (middag onderhand ), Zit eindelijk weer eens achter de laptop waar ik normaal op kan typen. Op de foon verspringen mijn beeld en cursor telkens, heel irritant. Ayanna, balen. Heb je nu nog testen liggen? Wanneer is je NOD? Inderdaad even beter 's morgens testen. Ik zie je temperatuurkaartje net, temp is wel naar beneden he... houd hoop, misschien is ie vanavond weer omhoog? Mijn cyclus is inderdaad kort (geweest), 19 dagen op z'n kortst, 32 op z'n langst, nu meestal 19, 24/25 of 29. Nou Juultje, 't is uiteindelijk gelukt, alleen op een andere manier dan je voorstelde hahaha. Tsja, 't is inderdaad raar dat wij het initiatief moeten nemen... aan de andere kant, wij weten wanneer we vruchtbaar zijn en zij niet... Dus wat dat betreft wel logisch? Ik vind je idee van een clubje leuk! Voel er ook wel wat voor. Hoe moet dat? Dee, da's een goeie, een hogere statistische kans! Zo had ik het nog niet bekeken haha. Wat creatief. Ovutestjes heb ik helaas nog voldoende liggen, had ik ook net besteld... ruilen voor DE-zegels dan?
ayanna, ooohh spannend zeg.... jeetje. juultje hahahah boterhamzakje nog even. En je versierstappen, stap 3 haha wel fris ja. yup, mooi dat het gelukt is. Enneh wbt die rubbers, tis de standaard maat zeker? Heb ook geen de zegels trouwens.... cluppie lijkt me ook leuk maar kan niet volgensmij
@Yup: mooi dat het uiteindelijk toch nog gelukt is. Maareh, wb verleiden: we willen toch niet alleen klussen als we vruchtbaar zijn? Of zie ik dat verkeerd............. @Dee: Kan een clubje niet? Ik weet ook eigenlijk niet hoe het moet, zal eens even wat uit gaan proberen. Ik ben net lid geworden van de april mama's club, dan kunnen we besloten kletsen. Dus lijkt me toch dat je zo een club kan starten.. Ik kom erop terug! Yup en Dee, doen jullie kwartetten met condooms?
Hahah, kwartetten met condooms... die uitspraken van jou Ja Dee, wel standaard maat volgens mij. Had je kleinere of grotere nodig.... 't was zo'n standaard pakket, zitten er ook bij die extra stevig zijn geloof ik, misschien kun je die wat verder uitrekken hahaha. Volgens mij kun je zo een club starten! Had vanmiddag gekeken, Alleen ff een naam verzinnen, hoe gaan we ons noemen? Nou Juul, ik heb eigenlijk maar meestal 1 week in m'n cyclus écht zin... de eerste week wordt het hem sowieso niet (yuk) bovendien kan ik dan wat sipjes zijn, tweede week wil wel , de derde week vaak alleen op zijn initiatief en dan begint het bijna weer opnieuw... Ben niet zo'n sexbom geloof ik Ayanna alles goed?
Hier ben ik weer.... ja hoor alles goed , we waren de hele namiddag op familiebezoek, mijn schoonzus staat op een camping met groot aangelegen zwemparadijs dus we zijn gaan zwemmen met z'n allen! twas héél leuk! We waren laar thuis en nu zit ik eindelijk op m'n gemak Ja inderdaad mijn temp was gisterenavond naar beneden! klinkt niet zo goed hé.... we zullen zien hoe hij straks is.... maar ik had daarnet toen ik naar toillet ging zo'n heel mini beetje roze "slijmpje",... misschien begin van ongi? Normaal begint die bij mij met bruinverlies?? Ik heb vandaag niet getest!! ik heb maar 1 testje meer in huis dus wou die sparen voor morgen (als ik geen bloed zie!) Zo een clubje lijkt me heel leuk maar weet ook niet hoe het moet opgestart worden.... en een naam, euhmmmm zou het niet direct weten, we zullen es goed moeten nadenken hihi Oja, wat zijn DE zegels?
Oei ayanna, je temp daling en roze verlies zijn geen goede voortekenen.... cluppie kan wel maar dan kan toch nog steeds iedereen meelezen? Yup, we hebben andere maat dan standaard nodig ja dus helaas. enneeh, mijn libodopatroon ziet er net zo uit als het jouwe hoor! Helemaal cyclusafhankelijk zoals de natuur het geregeld heeft! Bij mij zit er soms ook nog wel een piek nét voor ik ongi word. (gister en eergister niet bij 'm weg te slaan en vandaag ei-pijn dus tja) Maarrehhh als jullie een cluppie gaan starten val ik niet een beetje buiten de boot? ...zegmaar "klaar zijnde" met een gezin stichten? En jullie aan de vooravond van grote avonturen? (voel me altijd zo snel 'n buitenbeentje overal ) Vind t wel gezellig hier!
Dames, hoe is het met jullie? Ayanna, hoe was je temp gisteren? En heb je vanmorgen nog getest?? Yup, hoe was jouw temp vanmorgen??? Dee, je valt niet buiten de boot hoor! Heus nie het gaat hier toch uiteindelijk om de gezelligheid en daar ben jij zeker deel van Dus daar hoe je nie bang voor te zijn hoor! Maar volgens mij kun je een clubje privé maken en dat je alleen op uitnodiging deel kunt nemen.. We moeten alleen even een naam verzinnen
Juultje, temp vanmorgen was laag. Gisteren had ik em op hoog gezet, omdat ik normaal een half uurtje na 't ontwaken temp, maar nu had ik het in bed gedaan en toen was ie laag. Dus uit bed, en even later nog een keer, zat ie op 36,9 ipv 36,5. Ik hoge temp op FF ingevuld. Maar nu ie vandaag weer laag is heb ik em maar weer aangepast.... grrrr. Denk dat ei toch niet is geweest! Heb nog steeds krampjes ook! Ayanna, DE zegels zijn Douwe Egberts zegels. Die zitten op de pakken koffie en de Pickwick theedoosjes. Ik ben benieuwd wat je temp vanavond doet... heb je niet meer rozeverlies gehad? Heb je nog getest?? Dee, DOE EENS NIET ZO RAAR! Waarom zou je er niet bij horen? Wil je er soms niet bij Zie je maar als de mater familias, kunnen we bij jou terecht met al onze vraagjes hahaha. Gelukkig heb ik niet zo'n heel afwijkend libido *pfieuw*. Voel ik me toch nog een beetje normaal. Eeehhhh een cluppienaam... DAYJ, YADJ, ADYJ, JYAD Ben niet zo creatief vanavond......
Ohja Juultje, weet je wat ik vandaag gedaan heb... iets waar jij wat aan hebt.... Print de bon twintig keer uit, vul 'm in, en elke keer dat je naar de kruidvat gaat lever je d'r een in Ik zit nu al op drie stuks hahaha Je hebt morgen echo toch??? Spannend!!
Yup, ik wil niet heel vervelend doen hoor, maar ik zie in je kaartje dus dat je temp nu hoger is dan gisteren. Dan zou het toch kunnen dan je ei gisteren gesprongen is of dat vandaag doet? Wat gebeurt er al je in FF voor morgen en overmorgen vast een hogere temp invult? Hmmmm je clubnamen zijn idd niet heel erg creatief gevonden, sorry we moeten er nog maar eens over brainstormen O en BEDANKT voor die bon! Awesome! Ik ga de kruidvat spammen na morgen hihi Ik ben echt zooooo zenuwachtig voor de echo ben zo bang dat we niks te zien krijgen ofzo.... hmpf... niet teveel aan denken.
Je doet niet vervelend hoor Denk niet dat ei gesprongen is, voel 't nu ook in m'n liezen. En vraag me af of ik dan geen donkere ovutest had moeten hebben van tevoren. Als mijn ei is geweest is mijn temp meestal 36,8 of hoger, 36,6 is mijn pre-egg temp . We zien 't wel... ben klein klein beetje gefrustreerd maar verder gaat 't goed..... Ahh Juul, het is vast allemaal goed morgen. Weet het haast zeker! Denk je dat je nu meer tegen de 9 wk zit of toch minder? Als ik je zo hoor denk ik ook langer, ben heel benieuwd! Hoe laat heb je afspraak? Wanneer ging je ook alweer op vakantie, volgende week toch? Probeer te relaxen meis.... Heb je een bad? Anders neem je er een? *komt goed schatje!*
Ik zou niet uit gaan van een vaste pre-egg-temp. Dat kan echt per cyclus verschillen! MAar heb je al gekeken wat FF doet als je hogere temps invult komende dagen? Ben ik wel nieuwsgierig naar namelijk... En je had vrijdag een positieve ovutest. Een positieve ovutest betekent dat je binnen 48 uur gaat springen. Dan klopt het toch als ie gisteren gesprongen is? Misschien heb je wel na-ei-pijn nu! KAn me voorstellen dat t frustrerend is meis had ik ook steeds als mn temp dan weer niet deed wat ik verwachtte. Maar ik vind dat jouw kaartje nu nog redelijk helder is hoor! T plaatje klopt met je ovutest in ieder geval! Even afwachten de komende dagen. *komt ook wel goed schatje* Mijn gevoel zegt inderdaad dat ik nu zo'n 9 weken zou zijn, omdat dat ook klopt met die eerdere licht positieve testen die ik had. Die kan ik anders niet verklaren. Maar ik ben gewoon heel bang dat dat tegenvalt en dat ik straks idd maar krap 6 weken blijk te zijn. De consulente zei dat ze aan de hand van test die ze deed (zeker de snelheid waarmee de streep kwam) wel zeker wist dat ik een week of 8 was toen ik die test nam, maar ik lees hier wel meer verhalen van dames die echt maar 5 a 6 weken zijn en ook een knalstreep piesen. En ik vind het dan ook vreemd dat ik dus eigenlijk ver overtijd pas duidelijk positief heb getest... Kortom: het kan alle kanten op en I don't like that! Ik neem een glas roosvicee, dan komt alles goed dankje Ik ga zaterdag op vakantie, heeeeeel fijn! Dan gaan we het eindelijk ook mijn ouders vertellen! Zal wel een beetje af moeten kicken van hier. Ik hoop dat we daar ergens wifi hebben voor de telefoon, dan kan ik zo nu en dan toch nog even lezen hier 2,5 week niet lezen en posten kan echt niet
bij de weg: je moet niet een half uur na ontwaken tempen Juist als je wakker wordt en je nog in bed ligt! Alles wat je doet vanaf het moment dat je uit bed stapt kan invloed hebben op je temperatuur!
Even snel op foon: doe altijd hetzelfde als ik uit ben kom: kamerjas aan enop de bank. Ff.geeft dan een stippellijnkruis. En mijn ovutest was bijna positief, maar wel de donkerste vsn deze cyclus. Gelukkig heb je morgen zekerheid! Zie je nog op tegen gesprek met je ouders of heb je genieg kunnen oefenen met manlief? Ik kijk uit naar je echo Haha, zouden we staffelkorting krijgen bij roosvicee Ik ben slapen, veel succes maar vooral heel veel plezier morgen! Geniet er van!
Hee, gelukkig dat jullie t wel leuk vinden ik wil graag meedoen! Ben altijd zo bang betweterig te zijn/worden want dat vond ik zelf ook altijd zo irritant! juultje, ik hoop op een mooie echo met een zwaaiend kindje! Kan me echt goed voorstellen dat het een teleurstelling zou zijn als je nog maar 6 weken was. Elke week dichter bij de 12 telt!!! Veel succes en wel komen spammen die foto. Ik was ook zo bang dat ze niks zouden zien of dat het hartje niet klopte ofzo. Maar ik probeerde ook te bedenken dat de kans op een goede zwangerschap 90% was! yup, irritant als het niet duidelijk is. Heb dat ook wel een paar keer gehad. Dacht ik posi te hebben was het niet. Maargoed, ik heb dan ook wel dikke vette lijnen als het wél posi is....Voordeel is; je mag blijven klussen . Ben het wel met juultje eens over je temp hoor eigenlijk pfff een clubnaam.....moeilijk, ik brainwave.. Vanavond lekker gewandeld met mijn beste vriendin. (moet door jullie meteen denken aan; *je hebt ook van die korte beentjes* die hebben we beide). Was wel even prettig maar er kwamen een paar engerds langs die eerst zaten te kijken, de hoek om reden, achteruit terugreden, keken en toen parkeerden en uitstapten . Wij stevig doorstappen, ze liepen achter ons aan maar in de verte liepen meer mensen. Meteen daarbij gaan lopen, pfff scary...
*Go juultje, go juultje*!! Ik denk aan je! Ben zooooo benieuwd! Iehw Dee, vind dat altijd zo jakkie he! Vieze engerds.... Heb je ooit een vecht/zelfverdigingscursus gedaan? Weet je hoe je ze pijn kunt doen? Jaa Dee en Juul... weet het ook eigenlijk wel.... Er me uit proberen te praten werkt dus niet hahaha. Dank.... Gelukkig heb ik tot nu toe mijn ei gevonden. Vanmorgen al braaf, zoals jullie zeiden, in bed getempt. 36,6, dus niet omhoog. Grrrr... AYANNA!!! WAAR BEN JEEEEEEEEEEEE (echo, echo)
yup, hoe irri is dat he. Vond het ook al wel vroeg voor een ei. juul, trek je het nog een beetje? ayanna??
Hmm ja, terwijl ik toch denk dat-ie een poging heeft gewaagd... hence de pijn en donkere test. Vorige cyclus had ik ook rond cd 10 een donkere test, de cylcus daarvoor sprong ie ook daadwerkelijk cd 10. Denk wel dat het de bedoeling was dat ie zou springen eigenlijk. Ben zelf een beetje zenuwachtig 'er mee bezig' dus misschien wil ie daarom niet. Ga zo wel even weer hardlopen, misschien dat het helpt... Ben zo benieuwd naar Ayanna en Juultje he
yup, ik snap wat je bedoelt. Heb dat ook wel een paar keer gehad dat ik dacht dat ie kwam, iets donkerdere streepjes en andere afscheiding enzo... en dan was het toch niet zo. Volgensmij kan je het ook wel zien bij mijn rijtjes ovutesten in mijn album. Hoe doe jij hardlopen? Heb je een programma ofzo, hoe ben je begonnen ermee? Wil ook wel wat meer sport doen voor mezelf zonder dat ik bij een club oid zit... Ben ook erg benieuwd naar juul en ayanna.