Ik heb de programma's van Evy gedownload, een belgische sportinstructrice oid. Die zet je op je Mp3 of telefoon. Je kunt geloof ik komen tot 5 km aan een stuk lopen. Ik ben er nog niet hoor, kies er meestal willekeurig eentje uit de eerste tien lessen uit - en als ik daarna nog zin heb speel ik em nog een keer tot ik niet meer kan haha. Je kunt ze hier vinden: https://skydrive.live.com/?cid=d3f9cde4ce14abe3&sc=documents&id=D3F9CDE4CE14ABE3%21219 Als je wel zover wilt komen dan loop je 3x per week: 2x om de dag en na de laatste 2 dagen rust. Maar dat geeft Evy zelf wel aan
WAAAAAHHHHH ik ben zo zenuwachtig! Had mn dag vol met afspraken, maar 1 belde af dus ik ben nu al thuis. Wordt lang wachten tot 15:00 pfffffffffff zit te shaken hier! Hahah Dee, een zwaaiend kindje. Dat zou cool zijn joehoeooeoee ik ben hier mama *grinnik* *ziet het voor zich* Dee, wat heb jij voor enge mannen achter je aan zeg, bah! Heb je ze niet even in de driedubbeleknoophoudgreep genomen Yup wat irritant dat je ei maar niet wil. Maareh, je hebt dus vanmorgen braaf in bed getempt, maar omdat je dat de afgelopen tijd niet deed kun je er nu niet vanuit gaan dat deze temp t.o.v. afgelopen dagen klopt. Handig he, mijn tips je moet zorgen dat je steeds op hetzelfde tijdstip tempt, maar lieft als je nog in bed ligt. Maar je kunt beter je cyclus afmaken op de manier waarop je bezig was, omdat het anders alleen maar verwarring kan geven. *oeps, zal nog eens een tip geven* Waar blijft ayanna met haar positieve test? AYAAAAAAAAAAAANNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Hallo? Hallo? Hallo??????? *echo*
yup, heb gekeken bij je link maar als ik op les 1 klik laadt hij hem niet.... wellicht later nog eens proberen. Edit: hij doet het haha wat blij! Vooral "ja, je bent goed bezig!" lol lol lol juultje, haha leuk, jouw reactie. Gaat je man/vriend mee? Je hebt je vast al stukgegoogled op plaatjes van 9 weken echo's. Heb er ook nog wel een voor je hihihi. Ennehh, driedubbeleknoophoudgreep, als ik die toepas willen ze niet meer weg
nou ik heb me meer suf gegoogled op 6 weken echo's. Om mezelf te beschermen ga ik er maar vanuit dat ik nog maar zo kort zwanger ben, dan kan het alleen maar meevallen. Zag op internet dat je bij 9 weken al echt wel een kindje kunt zien, met 6 weken alleen een klopje cellen en met heeeeeeeeeeeeeel veel mazzel een kloppend hartje. Maar daar ga ik dus maar niet van uit. Ga je hardlopen Dee? Hoe gaat het met zwemmen en je dieet? Ben je al weer afgevallen? Nog maar 1,5 uur.... *tik*tak*tik*tak* zucht oja en manlief gaat mee hoor die wil het niet missen!
Fijn dat ie meegaat. Ben echt benieuwd naar je termijn. Heb nog even naar je tests en kaartje zitten staren maar het is erg moeilijk. je zou inderdaad rond 6 weken denken maar de CB gaf op 30juli al 2-3 aan?! Echt apart hoor. Misschien wel 2? Ik zit op een kilo per week, eind van de week weer wegen. Maar ik ben bang dat het nu wat minder zal zijn want heb afgelopen zondag niet gezwommen. Waren een dagje weg bij vrienden. Ik denk erover te gaan lopen, lekker voordelig ook. Alleen heb geen goede schoenen, shape-ups van Skechers...
26 juli gaf ie 1-2 aan en 29 juli gaf ie 2-3 aan dus als je daar vanuit gaat zou mn ei op dag 33 of 35 geweest zijn. Maar ik blijf in mijn hoofd zitten met die testen van begin juli (5 en 6) dan zou dag 20 ongeveer mn ei geweest moeten zijn en heb ik dus pas 2 weken overtijd duidelijk positief getest... Nou ja, het maakt allemaal niet meer uit, over ongeveer een uur weten we het! pff ik moest een uur van tevoren plassen en daarna niet meer, maar wel 2 glazen drinken. Heb 1 glas gehad en ik moet alweer plassen Wow, netjes hoor, 1 kilo per week! Dat schiet lekker op dan toch?! Wat goed dat je wil gaan lopen. Sketchers is idd niet heel handig als je wil gaan hardlopen, voor wandelen wel goed toch?? wow
inderdaad, maar bij die test van 5-6 juli snap ik die lage temp niet rond je nod die daarbij zou horen.... najah we weten het straks. Voel je zenuwen bijna door de comp heen! Veel succes zometeen!!!! Ja, de skechers lopen wel heel lekker maar zie me er niet op rennen hihi. En 1 kilo per week is wel het maximum... en ik heb geen geduld joh. Erger me dood aan die vettige flubberbuik....
Ohohoh Dee!! Die laatste zin van je, FOEI! Je hebt vast een heel mooi lichaam. Die vettige flubberbuik is waarschijnlijk geen vet, maar huid, en moet gewoon weer even samentrekken. Pfffft... niet zo hard zijn voor jezelf! Juultje, veel plezier! Je bent vast al weg, maar toch *wacht met smart op bericht* Ayanna, ik ben benieuwd waar je uithangt.... Hoop dat alles goed met je is. Dee, hardloopschoentjes van de scapino voldoen prima als je net begint hoor. Als je nou bij de laatste les denkt, ik wil vaker, kun je altijd nog duurdere aanschaffen. Let op dat ze goed passen en je knieen niet op slot kunnen schieten oid. Dat je niet achteroverleunt als je stilstaat. Heb ooit zulke (rot)schoenen gehad . Anders bij een Run2Day oid informatie inwinnen en ze elders kopen hahah Ik ben benieuwd Juull...... De spanning bouwt zich op.... Ben net bij mams geweest, die is bezig met een babydekentje. Truttig patroon in stoer grijs. Ik vind em wel mooi! Zie album over 5 min
Yup, thanks voor de tip van de schoenen! Ennehhh, wat betreft lichaam, ik weeg nu ergens rond de 73, bij een lengte van 1,65 ahum!! Da's geen vel hoor, das puur overgewicht! En door soft zijn voor mezelf is het zo ver gekomen.... Moet minimaal naar 66kg. Heb even gekeken in je album.... mooi gemaakt hoor! (alleen niet mijn smaak hihi ) En wat schattig dat ze daar mee aan de slag is. Die verheugt zich op een kleinkind haha.
Lol. Nou ben ik heel benieuwd, wat is wel jouw smaak? Ja Juultje..... Die schreeuwt nu: "NEE! HET ZIJN ER DRIE?????" En joh, je jongste is net drie maanden! Ben je veel aangekomen tijdens je zwangerschap?
er was niks te zien. Ja een baarmoeder die qua grootte overeenkomt met 6 weken en wel wat foetaal weefsel. Maar geen hartactie. En ze kon niet zien of ik dan nu maar 6 weken zwanger ben of dat het vruchtje gestopt is met groeien ze heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo bij de gynaecoloog aanstaande vrijdag. Ben zo bang dat het niet goed is
Ah jeetje meis! Wat een rotnieuws! Maar het is nog niet zeker toch? Ik bedoel, als je echt 6 weken bent, dan hoef je het hartje toch nog niet te zien kloppen? Kon het vruchtje ook worden gemeten, komt het overeen met 6 weken zwangerschap? Of doen ze dat vrijdag? Wat gaat de gyn doen?
nee vruchtje kon ze niet eens goed in beeld krijgen, we zagen een grote zwarte vlek (baarmoeder) en daar ergens in wat vlekjes en dat was dan het foetale weefsel maar daar kon ze niks mee. De gynaecoloog gaat ook een echo maken maar die heeft betere apparatuur. Ze heeft me nu doorverwezen omdat we dus op vakantie gaan en mocht het fout zitten dat weten we in frankrijk in ieder geval wat we kunnen verwachten... haha lief dat je wil bellen , ik jank er gewoon ff op los hoor, is zo weer over denk ik. Nu weer iets leuks?? Wat een mooi dekentje Yup, is dat voor jullie toekomstige kindje?
Heb je net pb gedaan. Hoop dat het goed zit meid. Is wel de bedoeling dat het een ledikantdekentje wordt... En mocht het nou niet lukken, dan gebruik ik hem wel als voetendekentje ofzo Hij lijkt me wel leuk met een knalroze of knalblauw lakentje eronder! Of juist zalmroze ofzo... Prrrr... ik neig toch wel naar roze hahaha. Pff ehm, wat leuks. Is jouw man ook zo'n voetballiefhebber? Heb bij kruidvat een bon gekregen voor 2 maanden gratis eredivisie online. Wij hebben geen digitale tv dus dan kan ie toch z'n voetbalwedstrijden kijken. Is ie heel blij mee (ik wat minder)
juultje..... Wat een spanning zeg.... hebben ze gekeken, weet je nog niks. Wat een teleurstelling... Hoop zo dat het allemaal toch goed is, en dat het gewoon nog iets te klein is om goed te kunnen zien.... *Dikke knuffel* Al onze hoop op vrijdag zetten maar dan.....
Yup bedankt voor je berichtje lieverd. Lief dat jullie zo meeleven. Wat lief dat ze dat maakt zeg, leuk hoor! En tuurlijk lukt het jullie wel! Ook bij jou binnenkort een roze wolk hoor. Dee, dankje. Ik hoop het ook. OF dat het aan de apparatuur ligt, of dat het net verkeerd lag ofzo... pffff... dit was niet echt wat ik verwacht had... werkze!