Ik heb een foto in mijn album gezet van de echofoto van mijn schoonzusje bij 6 wk... Ik snap best dat ze dat niet goed zouden kunnen zien! En als je echt 5 wk 5 dag bent volgens je banner dan helemaal... Hopelijk bij de gyn goed nieuws. Foto 8 week staat er nu ook in. Wat een verschil he?
Hallo meiden! Ik heb even bijgelezen, sorry dat ik me even niet liet horen hier, ik heb gewoon de tijd niet gevonden en heb het ook even serieus moeilijk gehad, Ik ben sinds gisteren serieus ongesteld!! heb ook echt rugpijn en buikpijn en was echt emotioneel, tja....; teleurgesteld.... echt een dipje! Maar ik heb de moed terug bij elkaar genomen vandaag, moet gewoon verder natuurlijk.... maar het "gaan voor een derde kindje" heeft al zoveel met zich meegebracht dat ik het soms even allemaal niet meer zie zitten.... het leven kan soms echt wel hard zijn, het leek nu wel als ik ongi werd dat alle pijn en gevoelens van de mk'en terug bovenkwamen.... Maar het gaat wel weer... heb vandaag een drukke dag gehad op't werk en ben echt moe! Juultje, hopelijk vrijdag goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik schrok van je berichtje!!! Maar nog niet meteen het slechtste denken hé!! Dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!! Heb ook nagedacht over club-naam, maar kan zo direct niks bedenken... en Dee jij hoort er ZEKER bij!! Yup, 'k hoop dat je snel duidelijkheid krijgt ivm je ei! Kan je terug naar een nod uitkijken!!! Dikke knuffel voor jullie alledrie!! en bedankt om afgelopen weken/dagen met me mee te leven/hopen/.... Ik heb hier echt veel aan!!
Ayanna wat verdrietig dat je ongesteld bent geworden kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent en dat je het soms niet meer ziet zitten. Maar kop op! Je hebt 2 kindjes, die zijn er ook niet zomaar gekomen! Die derde komt er ook heus wel!!! Ga je deze cyclus wel 's morgens tempen? Hele dikke knuffel terug! Ik doe mijn best om positief te blijven. Heb inmiddels verschillende berichten gelezen van dames die ook niks zagen bij 6 weken. Ik hoop maar gewoon dat er vrijdag wel wat te zien is.... Zal wel weer EXTRA zenuwachtig zijn dan, pff.. We kunnen onze club wel mater familias noemen, vernoemen naar Dee voor dames die een vraagbaak en moeder op ZP zoeken (maar dan laten we gewoon niemand toe ) enige nadeel van een club is dat je geen foto's kan posten
Ik wil jullie ook even knuffelen lieverds! vind het zo fijn dat jullie meeleven en meedenken. Had het echt even nodig net en jullie waren er bedankt daarvoor! Zou nu zo graag met mn moeder babbelen, maar die weet het nog niet eens en die zit 1400 km verderop Ik hoop maar dat we ze alsnog blij nieuws kunnen geven zaterdag.
Dat hoop ik enorm met je mee lieve meid!! En inderdaad op zes weken zie je amper "iets", ik mocht telkens pas rond zeven/acht weken voor een echo omdat de gyn letterlijk zei; daarvoor heeft het geen zin, je ziet nog bijna niks!! Je had duidelijk een knalstreep en dat is echt hoopgevend!! Ik denk aan je! En vrijdag zeker!! xxx
dankje lieverd. Nou ja ik las heel veel berichten dat er al wel veel te zien was bij 6 w. zelfs al een kloppend hartje! Van dat hartje was ik niet uit gegaan, maar vruchtje en vruchtzakje dus wel. Nou ja, ben blij dat we nog naar de gyn mogen voordat we op vakantie gaan. Ik hoop dat die goed nieuws brengt! Weten jullie trouwens wat het verschil is in apparatuur bij de VK en de Gyn? Hoe kan het dat de gyn meer kan zien?
ayanna, wat ontzettend balen zeg... niet vreemd hoor dat je je zo rot voelt en dat het even terugkomt van je mk.... Ook voor jou een *dikke knuffel!* juultje, ik denk dat het wellicht aan de resolutie ligt. Hebben ze het inwendig gedaan vanmiddag? Dat scheelt ook nogal namelijk. En bij deze termijn kunnen een paar dagen al heel veel uitmaken qua grootte en ontwikkeling van het vruchtje. Tussen week 6 en 7 groeit het wel een halve centimeter dus reden genoeg om hoop te houden. yup, wat mijn smaak wel is? Ehm nou ik ben nogal allergisch voor grijs, zeker voor kinderen/baby's. Ik houd ook niet van veel donkere kleuren zoals navy (en dan vooral navy-witte combinaties, zo stemmig). Doe mij maar lekker fleurig, alle kleuren van de regenboog. Ik houd ook van stoer. Niet van Disney. Beschrijving uitgebreid genoeg?
Ik zit net een foto te bekijken van een echo en dat meisje zegt dat de zwrate vlek die je ziet de vruchtzak is. Toenik vandaag op de echo bij mij een zwarte vlek zag waar dat foetaal weefsel in te zien was dacht ik dat de vk zei dat dat de baarmoeder is. En ze zei dat er geen dooierzak te zien is. Zijn de dooierzak en de vruchtzak niet hetzelfde? En zou het dan kunnen dat die zwarte vlek die ik vanmiddag zag de vruchtzak is en niet mijn baarmoeder? Ben even een beetje confused
Laat je hier niet teveel in verwarring brengen door wat anderen zeggen!! De vk zal wel weten wat ze wel of niet zag, het is zoals ze zelf heeft gezegd, de gyn heeft volgens haar betere echo-apparatuur en dus kan hij/zij het beter zien.... pieker je niet gek tot vrijdag (is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan!!!!!) En als je vrijdag gaat stel dan genoeg vragen, snap je het niet goed vraag het dan nog eens, en desnoods nog eens!!!!!!! Zodat je goed weet hoe het zit!! het is echt heel lastig als je na je consultatie met vragen blijft zitten!! xxx
Ja maar ik denk dat ik het echt verkeerd begrepen heb. Heb ook even gegoogled. En ik heb de dooierzak en vruchtzak met elkaar verward. Ik dacht dat dat hetzelfde betekende, maar niet dus. Ik ga er nu niet ineens vanuit dat alles goed zit hoor, maar het geeft toch net weer even wat meer hoop. Ik ga proberen het komende dagen een beetje los te laten. En ik zal vrijdag alle vragen stellen die in me op komen. En daarna kom ik hier natuurlijk weer verslag uitbrengen en hopelijk ook een fotootje posten.
Hey juultje, wat ik weet over de vruchtzak en dooierzak is dat het idd 2 verschillende dingen zijn. De dooierzak wordt in vroege zwangerschap ook wel zwangerschapsring genoemd en ziet er ook zo uit, hij zit naast het vruchtje. Vruchtje en dooierzak zitten in vruchtwater in de vruchtzak. Vruchtzak=vliezen... toch? Hopelijk kan je het een beetje loslaten, lijkt me moeilijk.
parttimer he woensdag en donderdag zijn voor mijn kindjes. En als die slapen een beetje huishouden en zp.
Ik ben idd aant werk! Nu thuis, maar nog wel druk bezig! Extra werkzaamheden zo voor de vakantie Yup, je temp is nog niet omhoog zie ik Hoe gaat t met ei pijn?
haha ja das lastig te onderscheiden van elkaar he... Hoe was je temp vanmorgen dan? En heb je nog een ovutest gedaan??
hmmm... daar worden we niet wijs van he yup? Misschien moet je je eitjes meer toejuichen, aanmoedigen! Ik help vast: JOOEEEEHOEOEOEOEOE, eitje van yuuuuhuuuuup! Kom op, spring! je kunt het! Toe dan, kom op, doorgaan, ja, doorzetten! Go go go go go go! zullen we een wedstrijdje doen? wie het verst kan springen..... Ready....Set......GO! Werkze mop! xx