Heb paracetamol gehad en doet nog zeer. Hoop dat dit het is. En niet teveel aanmoedigen ik hoef er maar 1 haha
Zo, daar ben ik weer, buikje vol eten, helemaal voldaan Ayanna, wat onzettend rot dat je ongesteld bent geworden en alle gevoelens naar boven kwamen... hoe gaat het nu met je? Juultje, hou je 't nog vol? Morgen nog werken of vrij? Dee lekker vrij, heerlijk! Ruilen?
Goedzo Yup! hoe is het nu met je ei pijn? Heeft de paracetamol geholpen? Hier gaat t prima hoor. Ik voel me goed en heb nog steeds een goed gevoel over de beeb in mn buik. Ben wel zenuwachtig voor vrijdag, maar dat duurt nog zo lang. Morgen nog werken en dan lekker 3 weken vakantie!!!!
Oh, gelukkig heb je er nog een goed gevoel bij Juultje! Vrijdagochtend had je afspraak toch? Is nog maar 1,5 dag Gaat heeeeeeel snel. Heerlijk, straks vakantie... 3 weken is lang! Lekker! Paracetamol hielp niet. Maar nu is buikpijn ineens bijna over. Lijkt me raar als het hem niet was.... we zien het morgen aan de temperatuur! Heb wel mijn temp bijgehouden sinds ik thuiskwam, is in 2,5 uur van 35,9 naar 36,8 gegaan... Straks even nog een keertje tempen, ben benieuwd.
oehhh spannend!!! voor de zekerheid nog klussen vanavond? Zie je, mijn cheers hebben geholpen Vrijdagochtend idd om 11:15 echo.. brr...
Inbreekster... Kwam even kijken hoe Juultje dr echo was verlopen. Wat een spanning meid ! Maar als je nog maar 5,5/5,6 week was gister is het nog allemaal mogelijk lieve meid. Rond die periode is er vaak alleen nog maar een vruchtzakje te zien en is het vruchtje nog maar 1 mm ofzo. En als het appratuur niet zo geweldig is zou ik me helemaal geen zorgen maken. Hoe valt er nou 1 mm te zien he ? Succes vrijdag, ik duim en hoop dat het goed is en je volop kan genieten.
Hee allemaal! yup, eipijn kan zo verrot zeer doen he. Oohh er zijn keren geweest dat ik geen spijkerbroek kon verdragen... Hopelijk is het doorgezet nu. Enneh, ruilen, voor jouw salaris waarschijnlijk wel hahaha. juultje, een goed gevoel, dat is mooi. En belangrijk want vaak klopt je instinct wel hoor. Ben benieuwd vrijdag, zou een mooie aftrap van je vakantie zijn. Ik heb dan ook 3 weken vrij, toevallig he. Ik ga nog even mijn geklaag bij jullie neerleggen. Ik wist dat het zou gaan gebeuren maar het is nu een paar dagen flink bezig; haaruitval!!! Overal ligt haar. Als ik mijn haar pak en een beetje zachtjes trek heb ik zo 10 haren vast, zelfs na het douchen. Bahbah, maarja het hoort erbij hihi. Daar gaat mijn mooie volle coupe!
Ikdus wat lief!!!! volgens de meting was ik gisteren 6w+0 dus vrijdag 6w+3 hoop zo dat ze dan wat kunnen zien.. hou je op de hoogte hoor! lief dat je daar speciaal voor komt kijken Dee: we gaan gewoon voor een duidelijke rikketik das inderdaad een flitsende start van de vakantie. Maar ga maar niet teveel van het positieve uit, dan kan t alleen maar meevallen makkelijer gezegd dan gedaan hihi Hoe komt het dat je haar zo uit valt dan?
Tja Juultje, je was zo een geval appart he.. Test je positief terwijl je nog een ei moest krijgen etc.. Wilde gewoon weten of je nog apparter was door eerst posi te testen dan weer niet en dan toch een week of 8/9 ver te zijn.. Maar goed, nog even en het is vrijdag en dan zal je vast een rikketik zien. super spannend ! Vroege echo's aan de ene kant echt super geweldig dat ze bestaan, maar aan de andere kant elke mm kan de zwangerschapsduur anders maken. En dan word je weer onzeker. Ga maar vroeg je bedje in dan is het gauw vrijdag xD. Deelight, ben ook wel benieuwd waarom je had verwacht dat je haar uitval hebt ? Meestal is haar uitval een te kort aan vitamine b.
ja tis moeilijk om niet teveel te verwachten he... we zullen zien. Tijdens de zwangerschap houd je meer haar vast dan normaal. Met als gevolg dat je na de zwangerschap weer even heel veel verliest. Na mijn eerste was het ook zo, volgens mij ook rond een maand of 3. Vitamine B12 tekort heb ik iig niet, want ben zo fit en energiek als een hoentje!
Aaah vandaar, heb dat inderdaad wel vaker gelezen. Dacht trouwens dat het over het algemeen vitamine b te kort was en niet persee b12. Ik heb in de zomer altijd enorme haar uitval. Word er gek van pfff. En we hebben nu geen eens zomer ?!?! Nou weer genoeg ingebroken. Kom vrijdag waarschijnlijk weer kijken voor mevrouw Juultje
Oh Dee, dat wist ik niet. Wel leuk dat je dan een extra dikke bos haar hebt. Maar kan me voorstellen dat het dan wel even shit is als de hele boel weer uitvalt mag je best over klagen hoor! Haha ikdus, ja ik ben een geval apart, maar dus niet zo apart dat ik idd 9 weken was Gatverdamme ik werd zo beroerd wakker van morgen. Niet ziek, maar met een rotgevoel. Ik heb gedroomd dat er een enorme plens bruin bloed uit kwam en toen werd ik wakker. Direct met het gevoel: ojee, het is mis! Ik hoop maar dat dit niet een voorspellende droom was
Oh juultje wat een nare droom zeg.... Hopelijk is het alleen maar je angst en idd niet voorspellend. Als je zo gedroomd hebt houd je de hele dag een naar gevoel he.... yupjeeeee benjeeeee?
Pfft Juultje, das niet zo'n leuke droom. Gelukkig is het alleen een droom!! Jaa Dee dat is jammer.... maar je hebt wel maandenlang een mooie volle bos gehad toch? Ik heb wel een oplossing voor je haaruitval bedacht, denk alleen niet dat je hem leuk vindt hahaha. Hoe is het nu met Ayanna? Ik ben vanmorgen braaf 7.30 opgestaan, en toen.... was ik moe . Vannacht nauwelijks geslapen, verschrikkelijk! Ben wel gewoon op de fiets gestapt richting stad maar halverwege omgekeerd. Ik had wind tegen, ik was moe, mijn zonnebril vergeten, kortom, álles zat me tegen (haha). Heb opdrachtgever gebeld dat ik thuis zou werken. Dus daar zit ik dan........ Op ZP Temp was weer laag vanmorgen, maar na lang googelen stuitte ik op een onderzoek dat aantoonde dat je temp lager wordt na slaaptekort. Dus wie weet zegt het wat En ik las dat je temp pas 12-24 uur na eisprong hoger wordt. Als mijn eisprong inderdaad gisteravond was... Ik heb mijn hoop dus op morgenochtend gevestigd! Ik word er wel gek van. Elke maand braaf een ei, en net de ene maand dat vriend wil, wil ei niet. Stom ei. Ik ga zo even een dutje doen met het risico dat ik vanavond niet in slaap kom Nou ja, dan morgen maar weer 'thuiswerken'
yup, vertel maar, die oplossing terug opplakken zeker haha. Kreeg gister een ideetje om elkaar beter te leren kennen (of ben ik nu oubollig bezig???), laten we elkaar om beurten een interessante vraag stellen. Ik trap af: Aan welke eigenschap van jezelf irriteer je je het meest?
Lol nee... dezelfde oorzaak als waardoor je het haar vasthield weer opzoeken haha. Maar je gezinnetje was compleet, he? Nou Dee, als je aftrapt moet je hem ook zelf beantwoorden he? Ik ga wel, ik heb een aantal dingen van mezelf waar ik me aan irriteer maar ze hebben met elkaar te maken: - Betweterig - Egoistisch - Bemoeial Gelukkig kan ik al die negatieve eigenschappen hier uiten zonder dat het heel raar is hahah. En ik werk eraan. Erger me dood als anderen alles op zichzelf betrekken en alleen om zichzelf denken (lees: mijn ouders) dus probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Mijn ouders vertonen veel egocentrische trekjes, die ik (gelukkig) bij mezelf (nog) niet heb ontdekt...! Nou, uitgebreid of niet Ben heel benieuwd naar jullie irritatiepunten haha
haha Yup ik dacht hetzelfde als jij: gewoon nog een kindje Maar das niet de oplossing voor Dee he? Yup wat irritant dat je temp weer lager was, maar slecht slapen kan daar idd goed mee te maken hebben! Pffff ik hoop zo voor je dat ie snel springt!!! Wel relaxt trouwens dat je thuis kunt werken als je dat wilt Vooral als je dan op zp rond kunt hangen hihi Dee, leuk om elkaar beter te leren kennen. Is eens wat anders dan over eieren praten Ik irriteer me bij mij het meest aaaaaaaaaannn.... ehhhmmm ik irriteer me eigenlijk aan heel veel dingen Ik ben druk, chaotisch, vaak hyperactief, doe alles veel te snel, ik maak me overal druk om... zo kan ik nog wel even doorgaan Yup jij lijkt me helemaal geen egocentrisch typje. Grappig, dat je een bepaald beeld van iemand vormt zonder dat je iemand echt meegemaakt hebt. Dee, ik ben nieuwsgierig: wat zijn jouw slechte eigenschappen? Mag ik dan de volgende vraag vast planten? Waar zijn jullie goed in en wat zijn eigenschappen waar je juist trots op bent?
yup hahaha het kwartje was niet gevallen lol. Gezin compleet ja. nou yup, volgensmij kunnen wij van elkaar leren; -teveel druk maken om wat anderen denken/vinden/voelen en meteen schuldig voelen over van alles. -mijn enorme getreuzel 's avonds terwijl ik heel moe ben en moet slapen -mijn eigen manieren/truukjes/producten die ik gebruik toch wel de allerbeste van de wereld vinden -perfectionisme Volgens mij ben jij ook best zelfbewust he!
juultje, jouw irritatiepunten vind ik juist altijd wel leuk aan iemand. (maar mijn man heeft dan ook add ) Valt het jullie ook op dat dingen waaraan je je irriteert bij anderen ook bij jezelf te vinden zijn? juultje, antwoord op jouw vraag is altijd veeel lastiger he, niemand wil natuurlijk arrogant overkomen komtie: -invoelend -communicatief vaardig -humor