Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Haha Dee. Daar zit wel wat in ja :p

Juultje, ben jij zo druk? Grappig, zoals je jezelf omschrijft doe je me aan mijn vriend denken... heeft geen geduld (en wordt dan pissig al hem iets niet lukt), maakt zich overal druk om, ook wat anderen denken (Dee). Supergrappig. Leuk om dingen van anderen in jezelf of je omgeving terug te vinden ghehe.

Ehhhh.... trots op...
    - Ga af op mijn intuitie
    - Empatisch vermogen
    - Hou het hoofd koel in moeilijke situaties en ben heel geduldig - behalve als het om iets van mezelf gaat hahaha (grrrr, ei) ;)
    - En nou wilde ik nog wat noemen... heb het woord altijd klaar behalve nu... dat ik door dingen heen kan zien, van 5 stenen een huis kan bouwen, zie waar het probleem zit...... hoe heet dat nou??

Ben dus niet zo communicatief vaardig.... pffffft..... zegt de communicatiestudente :)

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Oh Dee, ik vond het antwoord op de vraag van Juul niet zo moeilijk hoor, maarja het maakt mij dan ook niet uit of iemand mij arrogant vindt hahaha

Oké, volgende vraag.... (gejat van een website)

Wat is voor jou het belangrijkste in je leven: vriendschap, werk, liefde, geld, familie, creativiteit of spiritualiteit?

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    yup lol, je laatste bericht :)

effe wachten, juultje moet nog antwoorden op dr eigen vraag :)

4. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Hmmmm flauw he :)

Oeps, had alweer een nieuwe vraag gesteld, maar eerst maar eens wachten op het antwoord van Juul en Ayanna ;)

-- zie net dat jij bovenstaande ook al zei. Of had je je bericht gewijzigd?

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    ja, gewijzigd... en ayanna vergeten erbij te zetten oops

sorry ayanna :)

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    psssst - je kunt em nu nog wijzigen ;)

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    *Even inbreken*

Ayanna, even een vraagje. Ik zag op ons lijstje dat je 8-8 je NOD hebt gehad. Ik zag net in dit topic dat je de 9e ongi bent geworden (knuff), wil je nog bij ons op het lijstje blijven staan?
    Maar nu je al een aantal dagen niet met ons mee hebt gekletst denk ik laat ik haar even vragen.
    Lijstje die ik bedoel is link die in mijn handtekening staat in paars. Kun je zo op klikken, is van het algemeen temptopic.

Ik hoor het wel van je.

*uitbraak*

8. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Heykes!!

Amai jullie kletsen hier nogal wat af!!!!!!!!!!!! En dat terwijl ik op twerk vollenbak pamperkes ververs en groenten/fruitpapjes geef enz..... :)
    Heb het heel druk gehad deze week op 'twerk en misschien maar goed ook zodat ik m'n zinnen wat kon verzetten! Maar het gaat wel "goed" met me... terug aan begin van nieuwe ronde, nieuwe kans...

Yup, ik denk dat "eraan denken of ermee bezig zijn" ook invloed heeft op je eisprong!! Afgelopen cyclus was m'n ei ook pas op dag 20 of 21 hé, het leek wel dat het zo laat was omdat ik erop zat te wachten!! Ik hoop dat je temp nu snel stijgt!!!! En laten we een nieuwe deal maken; deze maand is het voor ons allebei raak!! ;)

Juultje, morgen spannende dag!! Ik duim voor mooie echo meid!! Ik ben morgen trouwens dagje thuis dus ik kom zeker kijken hoe het was!!!!

Dee, zo raar van die haaruitval, had dat nog nooit gehoord en heb er zelf ook weinig van gemerkt, je ziet je leert ons vannalles bij hé dus jij bent inderdaad mater familieas!! :D

En dan nu de vragen!! ;) (leuk idee trouwens om inderdaad es over iets anders te babbelen, en elkaar beter te leren kennen!)

Euhm waar ik mezelf aan stoor;
    Ik ben té perfectionistisch, beetje controlefreak ik heb graag alles in handen en in mijn kopke "alles op een rijtje".... ik moet es leren soms de dingen meer "los" te laten en te leven van dag tot dag...
    én nog iets; ik slaap té graag en geraak 'smorgens altijd zoooo moeilijk uit m'n bed!!!!!

Positieve kanten;
    Ik kan het goed uitleggen :), en kan ook goed naar anderen luisteren, zal voor vrienden door een vuur gaan en alles doen om hen te helpen...
    Oja, tschijnt dat ik ook creatief en grappig ben! hihi

Waren dat alle vragen tot nu toe??

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    oooh dames sorry was bij vriendinnetje gaan eten en filmpje kijken. Ben nu weer thuis ennnnn IK HEB VAKANTIE!!!!!!! woeiii

Mooi lijstje met goede eigenschappen van jullie dames! Yup, ik vind het een mooie eigenschap die je noemt dat je van 5 stenen een huis kunt bouwen. Dus je ziet overal mogelijkheden in? Das een hele mooie!

Dee ik vind bij jou vooral de humor heel mooi! Ik kan niet overweg met mensen zonder humor, je moet toch een geintje kunnen maken. Denk dat ik jou daarom ook zo leuk vind hier:D Yup, jou ook trouwens hoor, jij hebt ook humor!

Ik vind et leuker om positieve dingen te noemen dan negatieve. Komt ook door mn werk denk ik. ALTIJD positief benaderen ;) Nou ja, voor anderen. Voor mezelf vind ik ze erg moeilijker hhaha
    ehhhmmmm goeie eigenschappen... hmmmmmm

-zorgzaam
    -energiek (de positieve tegenhanger van hyperactief;))
    -ondernemend (moet alleen wel iemand hebben die meewerkt)
    -communicatief vaardig (ik kan ook heel goed ruziemaken: ik blijf heeeeeel rustig als een ander zn stem verheft)

Nou dat zijn er toch al 4 :D

oeh ik weet nog 1 negatieve
    Ik praat teveel over mezelf en ik vertel snel teveel over mezelf. Dat zijn er 2 :)

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    yup, ben je al op het woord gekomen, van 5 stenen een huis bouwen. Mooie eigenschap trouwens... Ik heb soms 10 stenen en zie dan nog geen huis oprijzen...

meiden, houd op over die mater familias hahaha, daar ben ik echt veel te bescheiden voor (goede eigenschap? :p)

juultje, ik heb na vandaag ook vakantie!!! (zit weer op die gare locatie). Gister de halve avond bezig geweest met het schrijven van een sollicitatiebrief (nog nooit gedaan, moeilijk zeg!).
    Heb me trouwens voorgenomen om in mijn vakantie 2x per week overdag extra te gaan zwemmen!

Familie, en daar bedoel ik dan mee man en kinderen (of zou het dan gezin moeten heten?). Maar gezin en liefde zijn wat mij betreft synoniemen van elkaar...

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    juultje, welke film heb je gezien trouwens? Wel lekker zo'n avondje om je gedachten even te verzetten he. Ik denk aan je vandaag hoor!

12. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    #2592 Yupgup, 12 aug 2011
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
    Juultje, hoe laat vertrek je? Zien we je nog voor de echo of slaap je uit :p Goed geslapen?

Aaaaahhhh mater familias toch..... Wat lief! Mooi hoor :D

Dee, ben wel heel benieuwd wat je nu voor werk doet?

Ayanna, ik ben blij dat je je wat beter voelt. Zoals je zei, nieuwe ronde, nieuwe kansen....
    Pffft, ik slaap ook wel graag hoor! Maar heb ook wel gemerkt dat ik voor acht uur eigenlijk niet vooruit te branden ben. En 's avonds niet te laat naar bed helpt ook he ;) Hihi.

Mijn temperatuur was NIET omhoog vanmorgen. Dan ga ik er denk ik maar vanuit dat ei niet is geweest... wat raar?! Had écht krampen laatst... Zullen m'n darmen wel zijn geweest dan ofzo...?

Goede nieuws: we 'mogen' dus nog even doorklussen haha. Alhoewel ik liever had dat we binnenkort mochten testen :p

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    meiden ik ben veel te zenuwachtig om inhoudelijk te reageren. Heb kut geslapen veel rare dromen gehad over dat ik doodgeschoten werd:( en ik heb hoofdpijn en ben misselijk zo erg is het.... ik kom straks wel inhoudelijk reageren!

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    ach juultje.... doe rustig aan meid. Kopje thee...evt een filmpje op ter afleiding ofzo....

yup, niet de draak met mij steken he!!!:p:)
    Gek zeg dat je ei nou niet is geweest, pfff... misschien ga je er een leggen als we veel kakelen hier ;). Zorg maar goed voor je haantje :).
    Ik pb je even over het werk.

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Probeer niet te stressen Juultje... Nog tijd voor een warm bad? Klassiek muziekje aan?

Kopje gemberthee of iets met gember tegen de misselijkheid? Cracker eten?

En buikademhalen....

Sterkte meis x

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    yup, ik zit me te bedenken dat ik helemaal niet weet wat je studeert? Of heb ik daar nou zo ernstig overheen gelezen?

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Euh, zou wel kunnen dat ik het genoemd heb. Zal je even terug PB-en.

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Juultje meis, we wachten in spanning af...

19. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    Ja inderdaad we wachten op nieuws... ik denk aan je juul!!
    Hoe laat was de echo nu ook alweer??

20. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    11.15 geloof ik.

EDIT
    Dit schrijft ze in een ander topic:
    "Wij moesten vreselijk lang wachten, maar eindelijk binnen zagen we direct duidelijk een vruchtje en... een kloppend hartje! Ik moest zo huilen van opluchting."

Jippaaayyyyy!!!!

Deel Deze Pagina