OOOOOOOOH jullie hebben gespiekt! Hihi idd goed nieuws. het hartje klopt! Eerst zei de gyn: ik geloof dat ik een hartje zag kloppen, we zagen idd een voorzichtige flikkering. even later draaide hij het apparaat en toen zei hij: ja, ik kan nu met zekerheid zeggen dat het hartje klopt! WOEHOEOEOEE Ons 'project' heeft de naam VLEKJE gekregen, op de echofoto zien we namelijk alleen een vlekje.... duidelijk met dooierzakje ernaast. HELEMAAL BLIJ!!!!
Jahaaa! Waren ook zo nieuwsgierig. Wat een geweldig nieuws ja! Kun je lekker op vakantie. En wel 6 weken? Niet verder he? Heeft hij nog gemeten en gezegd hoe ver je precies bent? Nou vlekje, nu niet meer verstoppen voor mama he. Haha.
Ayanna: Fijn dat het goed met je gaat meid. Maakte me wel een beetje zorgen, omdat je hier niet meer kwam kletsen. Maar je was dus gewoon druk. Ben je nu wel 's morgens aan het tempen? En ben je al weer een beetje in het werkritme gekomen of moet je nog wennen? Dee: Jij bent onze mater familias hoor, echt. Vind het ook helemaal passen bij je. Ons zorgzame moedertje Wat lekker dat je ook vakantie hebt na vandaag! wel bummer dat je weer op de saaie plek zit maar straks lekker 3 weken vrij! Gaan jullie nog weg? K heb gisteren de film Morning Glory gekeken. Is een leuke! Niet bijzonder, maar wel leuk! Als je tijd over hebt in je vakantie en je houd van een simpele comedy dan is dit wel een aanrader. Yup, klinkt alsof jij ook toe bent aan vakantie! Heb je nog vakantie te goed of ben je al geweest?? Hihi goedzo, je hebt het positief benaderen al aardig door jullie mogen doorklussen let maar op, op het moment dat je denkt: nou nu weet ik het niet meer hoor, dan springt je ei!!! Hoe is het met je ei pijn nu? Jouw tijd om te testen komt er gauw aan hoor, dat voel ik! Hoop zo dat je binnenkort ook vol spanning bij de verloskundige mag zitten Voor Ayanna hoop ik hetzelfde! Kop op meiden, het gaat er van komen hoor! Absoluut! En dan kakelen we hier lekker verder over zwanger zijn en geeft mater familias tips en uitleg hahahaha Dee jouw opmerking over kakelelen, zit hard te grinniken hier hihih Kakelen we nog niet genoeg? Ik hou wel van jouw humor Ik had net even gauw een berichtje gepost in een ander topic toen we terug waren van de echo maar we zaten bij schoonzus dus ik durfde niet ook nog hier te komen posten, zijn gauw naar huis gegaan. Sorry meiden dat ik jullie in spanning heb gelaten! Grootte kwam nu overeen met 6 weken en 3 a 4 dagen. Klopte qua groei dus met de vorige echo. Onze spruit is nu 6,4 mm groot moest echt huilen toen we t hartje zagen, wat een opluchting en wat super mooi om te zien! 1 september weer echo bij de verloskundige, dit wordt dan de officiële termijnecho! Jullie zijn zo lief met al jullie bemoedigende berichtjes en jullie meeleven. 1000 maal dank daarvoor! Ik hoop dat ik hetzelfde terug kan doen voor jullie!
en nu gaan we als de sodemieter de laatste dingen regelen voor de vakantie (reisverzekering bijvoorbeeld) , boodschappen doen en plasjes afleveren bij het mvm verzamelpunt. Mijn moeder smste gisteren dat ze vanavond thuis komen, dus we gaan vanavond bij ze langs en hoeven dus niet half Frankrijk door om ze op te zoeken, maar we gaan wel morgen vertrekken! Ik probeer nog wel even tussendoor en vanavond hier te kletsen. En ik probeer op vakantie ook zo nu en dan hier even te komen via telefoon (als daar wifi is) kan jullie echt niet zo lang missen!!!
Juultje!!! Jaaaa!!!! En ik maar denken dat het om 15.00 was hahaha. Wat super voor jullie, gefeliciteerd!!! Kippenvel . Heb je een fotootje zodat wij ook kennis kunnen maken met Vlekje? Snap wel dat je moest huilen hoor! Tis ook zo mooi! Wij gaan niet op vakantie want mijn man heeft al 3 weken genomen na de bevalling en heeft nu niet veel dagen meer. Haha en ik heb net dus maar 2 weken gewerkt he na mijn verlof van 4 maanden . Maarreh, effe over een cluppie... die kan je zelf aanmaken toch? Wie zei nou dat je dan niet kan meelezen? Want ik kan alles gewoon zien?
Ja van mij ook nog es sorry dat ik minder kon/kan komen kletsen hier, op het werk zijn het lange dagen en kan daar niet online... enkel savonds dus en op vrijdag/weekends... Ik probeer te tempen 'smorgens maar vind het wel lastig, ik vergeet het namelijk dikwijls!!! (ik hou dus ook nog een avondtemp-lijstje bij zoals vroeger) maar vanaf morgenochtend ga ik echt proberen te tempen voor ik opsta!!! Geniet met volle teugen van je welverdiende vakantie meid!!! (wou dat ik in je plaats was ) Dikke kus!
Dankje Ikdus Uhm Dee, ik was dat die zei dat je niet mee kan lezen, maar dat kan dus wel....hmmm dan weet ik het ook niet. Kunnen we dus niet besloten kletsen. Dan moeten we privé dingen maar via pb tjes doen Jammer dat jullie niet meer weg gaan. Ayanna, gelukkig dat je er weer bent dan Goed dat je het probeert 's morgens te doen, kan me voorstellen dat je het vergeet hoor, als je het andere tijdstip gewend bent Ik zal vlekje even onder de scanner leggen, kijken of hij/zij kennis met jullie kan maken
Jaaaaa!!! Goed zo, Vlekje! Groei maar goed in mama's warme buikje dan kan je over een weekje of 3-4 echt naar ons zwaaien want dan heb jij al armpjes!!! Heel mooi juultje!
wow Yup, ik zat even je kaartje te bekijken, jullie zijn goed aan het klussen zeg! als dat geen baby wordt weet ik het ook niet meer hihi
pfff vlekje is nu nog een 'het' maar ik DENK.....dat het een meisje wordt...want als de termijn nu precies klopt dan is mijn ei dag 36 geweest en we hebben het laatst 3 dagen daarvoor geklust....dus dan is er meer kans op een meisje.... maar het maakt mij ECHT niet uit wat het wordt!
juultje jaa die theorie klopte bij mij ook!!! over een meisje!! Ik wist het ook meteen. (shettles methode ) Maar bij ons was er ook geen enkele andere mogelijkheid. Bij jou zou ei nog op dag 38 kunnen zijn, en die dag geklust dus alsnog een jongen..... spannend he! Willen jullie t weten? Yup, ik ben jaloers.... mijn vent ligt al de hele week vroeg erin....en hij is nu weg.... de rubbers liggen al weer een dag of 3 te wachten op ons :x
Hééééél mooie echo!!!! Zalig! En ja zoals je zegt waarschijnelijk een meisje (klopte bij mij ook) Heb je een voorkeur voor jongen of meisje?