ok sorry, ik lees nu pas dat het je ECHT niks uitmaakt wat het wordt, en groot gelijk heb je het is allebei super, als het maar gezond is!! x
Hebben het vanavond mijn ouders verteld... helemaal overdonderd en enthousiast. heel leuk. en... we hebben besloten toch pas zondag op vakantie te gaan. afgelopen dagen zo druk en chaotisch en slecht geslapen.. dus eerst een dagjr rust dus kan nog een dag meekletsen! Dee: jammer dat de rubbers ongebruikt blijven. werkt een sexy lingeriesetje niet bij je vent?
Hee, gezellig. Wat leuk dat je ouders zo verrast waren! Heb je het gewoon gezegd of op een speciale manier? Wat klopt je hart in je keel he als je dan zo binnen stapt hihihi. (oh ik geniet hier echt van!) Lingerie boeit hem niet.... en daarbij, lingerie--> oohh je bedoelt die ouwe verlepte zooi die ik gauw nog effe verder afdraag tot ik op streefgewicht ben en échte mooie lingerie koop? Die? lol
ahhh Dee, heb je niet meer mooie kittige bh'tjes Wat vind je man wel leuk dan? Heb je niet een speciale verleidingstechniek? hoeveel kg moet je nog tot je streefgewicht? Ja ik had voor mn ouders van die rompertjes bij V&D gekocht met I (L) oma en I (L) opa. Die had ik ingepakt. Had mijn ouders gezegd dat ik iets gekocht had voor hun trouwdag (3 augustus waren ze 34 jaar getrouwd) en ze dachten ook echt dat ze een gewoon kado kregen. Het schijnt onder kampeerders tegenwoordig een hype te zijn om een lampje op je hoofd te dragen, ze dachten dat ze zoiets kregen. Ik had namelijk gezegd dat het wel echt iets was voor in de vakantie (was een smoes omdat ik ze snel wilde zien). Dus grote verbazing op hun gezichten toen ze ze openmaakten fantastisch Heb het vrij snel gegeven toen we binnen waren, maar ik was ook echt niet zenuwachtig en dat verbaasde me eigenlijk wel. Vaak ben ik bij groot nieuws bij mijn ouders retezenuwachtig. MAar nu dus niet ooooh dames ik heb zo lekker geslapen! Heerlijk! Dat had ik echt even nodig. Vandaag beetje omlummelen en dan morgen uitgerust op vakantie Wat zijn jullie plannen vandaag?
Hey goeiemorgen, Ik heb deze ochtend getempt en had 37.7 (voor ik opstond) ik denk dus dat ik wat koortserig ben want voel me sinds gisteren ziekjes... serieus verkouden,hoofdpijn,spierpijn,...dus ja nu was ik het es niet vergeten en ben ik er niks mee!! pff Straks heb ik bezoek van een vriendin met haar dochtertje, verder rustig dagje en maar goed ook want voel me echt ellendig worden met de minuut...
Oei Ayanna, beterschap!! Juultje, leuk joh Geen naar gesprek gehad dus? Die waren vast te overdonderd hihihi. Heerlijk! Lekker morgen op vakantie! Ah Dee, je hebt dus wel weer rubbers. Ghehe. Kun jij er dan niet ook vroeg ingaan? Kids op bed, deur op slot Vandaag gaan we ff naar de stad. Filmpje kopen, draadloos toetsenbord+muis, even kijken voor een nieuwe computer en samen even zwijmelen bij de prenatal... hihihi. Ben net nog even boos geweest op vriendlief. Hij luistert voor geen meter naar me als ik wat zeg en loopt later te mopperen dat ik hem dingen niet heb verteld. Pffft... was in het kader van kinderen. Heb hem er even op gewezen dat ik niet de enige ben die informatie mag zoeken, hij wil ook dus mag hij er ook wat voor doen. Het potverdrie al vier boeken in huis over zwanger worden/zwangerschap dus informatie genoeg lijkt me *moppert nog even door* Zo even ovutestjes doen. Heb weer steken. Maar zal wel weer niks zijn
Yuuuuppp, jouw kerel is gewoon de ultieme man aan het uithangen... Lekker ongeïnteresseerd doen enzo. Misschien vind ie het eng om eraan toe te geven (kindjes krijgen)? Maar wel heel goed dat je dit bij hem aankaart! Wel leuk dat jullie samen bij prenatal gaan zwijmelen Das altijd goed! Hihi En je temp is iets omhoog zie ik..... zou je ei dan nu geweest zijn???
Nee... Ei is pas geweest bij 36,7-36,8 of hoger.... Grrrr Blijf een licht streepje houden op ovulatietesten, hopelijk binnen een week een knaller. Anders wordt 't wel een hele lange cyclus. Zit te denken om die Etos pillen te kopen. Zouden ze helpen? Ja heerlijk he, dat lief zo doet. Vind hem niet zo leuk zo.
hee meiden,zit ff op mans tel... yup je temp kan ook in fases stijgen hoor. wat had je je vent niet verteld dan, dat ie boos werd? juul, leuk verteld hoor. die gezichten zijn goud waard bh: heb wel sapph bhs, zijn de enige die goed zitten zonder superduur te zijn,heb volle cups en aparte vorm dus kan vaak moeilijk slagen... ayanna, vervelend dat je je rotvoelt, beterschap meid! hier visite gehad, was erg leuk. heb mijn lekkers-dag dus zo naar de mac. tot later!
Oh lekker Dee, ik hou wel van de íjssoorten daar Had vriend wel ingelicht (twee keer zelfs), maar hij luisterde niet, en toen zei hij dat ik hem niet goed voorlichtte. Ja daag. Ben geen onderwijzeres. Ken je het engelse merk Freya? Sapph past bij mij ook, vind Freya ook heel fijn, en nog een engels merk waar ik de naam niet meer van weet maar die zijn wat minder stevig. Temp kan idd in fases stijgen, maar hij hangt nog steeds op 36,6 en dat vind ik mijn pre-egg temp (sorry juul haha).
oooh Yup, die etos pillen hebben bij mij gezorgd voor een uitzonderlijk lange cyclus waarbij mn ei tot 4 keer toe blijkbaar wilde springen ik gebruik ze nooit meer! Maar misschien helpen ze jou wel Raar hoor, hoe je cyclus nu verloopt dan. Misschien weet je ei wel dat je op m zit te wachten! Dee, wat irritant dat je zo moeilijk kunt slagen voor bh's. Wel fijn dat die van sapph goed zitten Ik heb altijd de simpelste van Hunkemöller Lekkers-dag en dan naar de mac? iewl! vind alleen de mcflurry lekker ooohhh meiden, hier gedoe met schoonmoeder. Vanmiddag kwamen de buren verderop, tevens vrienden van haar, thuis van vakantie. Ze is er direct heen gegaan en heeft, ze zegt zelf dat het per ongeluk was, verteld dat ik zwanger ben. Nu hebben we haar voordat we wisten dat ik zwanger ben gezegd dat we niet willen dat direct iedereen het weet en dus als we het zouden vertellen, dat ze het nog even stil moet houden. Nu zei ik dus vanmiddag: niet aan .. en .. vertellen he?! Zegt ze: oh dat heb ik net al gedaan. Verder niks. Heb haar vanavond een smsje gestuurd of ze het dan verder voor zich wilde houden, omdat we het nog stil willen houden en omdat mijn oudste broer en een paar vrienden het nog niet weten! En dat we liever niet hadden gehad dat .. en .. het wisten..... KReeg ik een smsje terug dat ik haar niet terecht hoefde te wijzen, ze had het per ongeluk gezegd in haar enthousiasme. Ze vroeg of vrienden voor familie gaan, omdat we het dus wel aan vrienden hadden verteld maar niet mn oudste broer. En ze zou het verder aan niemand meer vertellen (beetje zo semi nonchalant zo van: nou dan vertel ik het toch niemand meer!). GRRRRR Heb haar terug gesmst dat ik haar niet terecht wees (deed ik wel) maar dat het een vraag was of ze het dan nu stil wilde houden en dat het aan ons is om te bepalen wie het wanneer hoort. En vrienden gaan niet voor familie, maarja mijn oudste broer ging net op vakantie toen we het wisten en nu gaan wij weg, dus wanneer hadden we het hen moeten vertellen? Vind het echt zo belachelijk, haar reactie! ben echt even pissed off!
yup, of ik mis wat of ik snap het niet, waarover had je je vriend ingelicht? Dat je een ei dacht te hebben ofzo? (solly....) ja, jij kent je temps zelf het beste....afwachten maar weer..pfff. ik ken het bhmerk Freya niet maar ga eens kijken, waar is het te koop? juul, wat een rotstreek van je schoonmoeder, ik zou ook erg pissed zijn! Je hebt nog aardig gereageerd. Hoe reageerde je man? Pff, nou idd voor het lekkere hoef je niet naar de mac (jongste was net in slaap gevallen dus manlief heeft de mac naar ons gebracht). Blergh, ik ben echt niet meer gewend zulk vet viezig eten te eten! Voel me de hele tijd al opgeblazen en ik heb dorst.... bah bah... Volgende keer dan alleen maar een ijsje ofzo daar vandaan.
Lieve meiden... Wat heb ik jullie gemist!!! Heb een heerlijke vakantie gehad, ondanks de heenreis... Auto is nog niet gemaakt, dus voorlopig zonder auto... Heb een hele drukke week voor de boeg, maandag gelijk weer overblijven bij gr 4 leenauto terug brengen... veel verjaardagen... en maandagavond dan me 20wk echo Hoop dat ik deze week me laptop weer terug krijg, heb helaas voorlopig nog geen tijd om op iedereen te reageren...sorry! Sem heeft het in de vakantie super gedaan, echt geweldig Buik groeit goed als de tijd er voor is maak ik een foto... maar kan die niet op de pc zetten, lekker handig zo... Nou hele dikek knuffel van mij en ik mis jullie!!! xxxxxxxxxxxxxxx liefs
Lieve meiden, we zijn onderweg! Hoera! Zon, hier kom ik! dee, goed teken dat die vettigheid niet goed valt, dan is je lichaam dus goed ingesteld en gereset van ongezond eten! Wolfje veel plezier en succes bij de 20 weken echo! Hoop dat alles goed is. Yup, ik hoop dat je ei gesprongen is en dat ik straks in frankrijk de hele camping bij elkaar kan juichen omdat je zwanger bent. ayanna, voel je je al wat beter meis? Heel veel beterschap en ik hoop ook voor jou snel op een ei en een dikke roze zwanger streep! Dag lieverds! Tot gauw!
Nee Dee, ik heb het ook niet duidelijk gezegd hoor. Moest me gewoon even afreageren op ZP. Ging over een aantal dingen. Een daarvan was hoe vaak je sex moest hebben, wat goed was voor het zaad. Ik las ergens: om de dag. Maar later las ik een artikel, waarin staat elke dag. Het zaad wordt dan minder, maar beter van kwaliteit. Ik heb het hem beide verteld en erbij gezegd dat ik het dus niet wist wat nou goed was. Krijg ik later gemopper dat ik van bil wilde en het een dag later was. 'Dat was toch niet goed?' Dus ik nogmaals, weet het niet. Heb je verteld over artikel en dat ik het niet weet. Begon ie te mopperen, ik vertelde tegenstrijdige dingen Ja ehmm.... Als zelfs de experts het al niet eens zijn.... Andere was over een wijntje voor de eisprong. Ja daaag, als ei nog niet is geweest lust ik er wel 1. Mocht niet van meneer. Heb hem nog maar even uitgelegd hoe het ook alweer zat en mezelf een glas ingeschonken. Toen werd ie boos En de laatste weet ik even niet meer maar dat was het belangrijkste hahahaha. Typisch dat ik dat niet meer weet. Ging er in ieder geval om dat ik niet de enige ben die onderzoek mag doen en dat hij ook zijn neus in de boeken mag steken. Ik heb geen zin om 9 maanden lang en de >18 jaar na de geboorte alles alleen uit te zoeken om hem dat te kunnen vertellen. Je doet 't toch samen? Nou was hij donderdag/vrijdag ook wel stikchagrijnig hoor. Was moe. Gelukkig ken ik em lang genoeg maar moest even mijn frustratie kwijt. Voel me af en toe zo'n schooljuffrouw terwijl ik het soms ook gewoon niet weet en maar wat aanpruts. Gisteren hebben we het goed gemaakt, we zijn gezellig naar de Prenatal geweest en de Kruidvat...... En hebben ook al wat gekocht hahaha. Waren 5 unisex rompertjes voor 3,75 en een maxicosihoes voor 2,50 . Lol. Konden we niet laten liggen. Initiatief kwam van vriendlief, vond ik leuk. Dan kan ik geen nee zeggen. Nu hebben we wat om aan te snuffelen als de drang hoog is. Zal even een Zwitsal geurbuiltje bij de rompertjes leggen, maakt het plaatje helemaal compleet hihi. Nou de baby en de maxicosi nog!
Hallo, hier nog steeds ziek, heb bijna geen stem,hoest vreselijk en heb zowat overal pijn, voel me echt ellendig, hopelijk gaat het snel over want als mama ziek is loopt alles beetje anders dan normaal... mijn temp was vanmorgen 38,3 dus ja.... ik zou beter niks invullen op mijn kaartje dacht ik zo... Juultje, geniet van 'tzonnetje in Frankrijk!!!! Weet je nog dat ik een tijdje geleden schreef dat we naar de Quick gingen, wel dat is dus net hetzelfde als de Mac Donalds (die hebben we hier trouwens ook, maar vind Quick beter ) Yupke khoop dat je ei nu gauw springt kan zo frustrerend zijn hé, inderdaad alsof "het" weet dat je erop zit te wachten.... Ikzelf verwacht m'n ei maar rond dag 20 ofzo dus is nog even, gelukkig maar want nu ik ziek ben, zou niet echt fijn zijn nu ei te hebben...
Hoi hoi, Kom weer een keertje kijken hoe het hier gaat en ook omdat ik niets van mijn temp.kaartje snap. En aangezien hier de experts zitten Ik heb op dag 12 (en dag 13) een overduidelijke ovu-test gehad. Maar mijn temp wil maar niet stijgen (en ook niet dalen voor mijn eisprong). Wat moet ik hier nu van denken??? Het is nu al 3-4 dagen geleden dat ik die positieve testen had. Zie mijn temp.kaartjes. Die geeft aan een evt. eisprong op dag 9/10, maar dat is in mijn ogen erg vroeg (aangezien ik toen ook nog geen positieve testen had). Ben er niet echt gerust op eigenlijk. Had vorige maanden wel een temp.stijging na de positieve ovu-testen. Wie o wie heeft hier ervaring mee of weet hoe dit kan? Graag hoor ik van jullie. Dank jullie wel. xx
Oei Ayanna, dat klinkt niet best! Hoop dat je snel beter wordt en goed kunt klussen voor je ei. Sinds wanneer was je ziek? Hebben jullie dan ook een Burger King, of is dat misschien hoe de Burger King bij jullie heet: Quick?