Hoi Ploon, Denk eigenlijk niet dat je ei is geweest? FF geeft ook niks aan he. Heb je een foto van de ovutesten, waarvan jij denkt dat ze positief zijn? Mogen we meekijken? Kan best dat je ei op dag 9/10 springt, is mij ook vaak overkomen. Maar het klopt niet dat je ovutesten daarná pas positief zijn, als je temp alweer omhoog is. Volgens mij zijn ovutesten eerst donker, dan springt je ei, en dan gaat je temp pas omhoog.
Keb die testen niet meer, maar er was geen twijfel mogelijk. Na 20 sec al 2 onwijs donkere strepen. Daarom begrijp ik er ook niets van....
juul! Een hele fijne vakantie gewenst!! We zullen je missen hier, zwaai zwaai (en ik ben jaloers, ik wil ook zon ) ayanna, je hebt echt een griep te pakken zo te horen. Echt rottig is dat he, mama's kunnen eigenlijk niet ziek zijn. En heel je tempkaart in de war ook..blergh. Beterschap joh. Ik ben trouwens weleens bij de Quick geweest! Was echt een apart soort fast food keten. Weet alleen niet meer hoe het smaakt want is zo lang geleden. Yup, klinkt idd als een beetje een overgevoelige reactie. Maar ook wel weer goed/lief dat hij alles wil weten en niet wil dat je drinkt. Toch bezorgd. Hij gaat er helemaal voor lijkt het! Wellicht heb je het al, maar wij vonden het welbekende, (uitgekauwde clichékado) boek van Kluun erg leuk! Geef je man die, en een mooi infoboek over zwangerschap. Heb je allebei wat aan, en kan die ook niet zeggen dat hij verstoken blijft van de beste info . ploon, je ei kan springen 24-48 uur na je posi test... wellicht moet je temp nu nog doorstijgen en is hij op dag 14 geweest. Maar lijkt me niet heel waarschijnlijk. En de testlijnen waren donkerder dan controlelijnen? Ik heb me ook al wel eens verkeken ook al testte ik al een paar cycli. Hier vandaag een heerlijke,leuke dag gehad. Naar kijkduin geweest en gewandeld. Dochter vond het superleuk en was helemaal afgedraaid. Vanavond was ze aan het spugen, zo alles precies in haar bord. Zielig, maar wel makkelijk opruimen . Echt een beetje oververmoeid denk ik.
allemaal nieuwe meiden bijgekomen lees ik..., leuk komt hanuna hier nog wel eens of niet? hoe is het met der... deelicht; wat vervelend spugen, sem heeft dit tot nu toe nog maar 1 keer gedaan maar sneu is het wel. verder wel leuk dagje dus hier; snot verkouden en morgenavond dus 20wk echo
Ja denk ook dat het griep is! Is lang geleden dat ik nog zo ziek was amai! Vooral die hoest is héél lastig! Met Dafalgan gaat het wel beter Het is vrijdag begonnen dus hopelijk tegen dinsdag zo goed als over, en dan kan ik terug gaan werken, typisch dat ik ziek ben in verlengd weekend!! De Burger King hebben we hier niet dat ken ik niet... Ik hou eigenlijk niet zo van fast food maar zo af en toe is het wel eens leuk, vooral de kindjes gaan er graag naartoe, in hun Magic box zit een leuk kadoo'tje en ze kunnen in de Quick (of Mac D) ook fijn spelen!! Ploon, ik ben het volledig eens met Dee en Yup, vrees dat je ei of net geweest is of nog moet komen, soms probeert je lichaam je ei te laten springen maar lukt dat niet en dan probeert het later nog es misschien vandaar de positieve ovutest, je kan eigenlijk pas echt zeker zijn als je temp verhoogd én hoog blijft! En inderdaad bij die testen moet de teststreep donkerder zijn dan de controlestreep hé!
Laten we hopen dat mijn temp een keer gaat stijgen deze maand en niet dat een eisprong er deze maand niet in zit (kan dit? komt dit vaak voor?). Vandaag temp 0,2 gedaald Wordt er een beetje teleurgesteld van... ;( V.w.b. testjes; de streep was echt donkerder dan de controlestreep. @Ayanna: voel je je alweer wat beter?
Ploon, vorige maand had je ook je eisprong pas op dag 17 en je zit nu pas op dag 16. Zou me niet zo'n zorgen maken of je nog wel een eisprong krijgt. Heb je nog testjes over? Dan zou je de komende dagen nog kunnen testen. Kan best zijn dat je ei wat later komt dan gewend/gewenst. Ik maak me ook zorgen of mijn ei wel springt.... Zit op dag 18, vorige maand sprong hij toen maar daar is nu niks van te merken. Ovutesten zijn licht. Ben bang dat ik naar m'n langste cyclus ooit toe ga!! Bah. Net nu in de maand dat we echt zijn gestart
Ayanna, hoe ist nu meisje? Dee, dochterlief weer wat bijgekomen? Heb wel even om je overgeefverhaal moeten grinniken, hihihi.
hoi lieve meiden even snel berichtje van mij, 20wk echo was helemaal super Alles zag er mooi en goed uit! Placenta ligt aan de voorkant, daardoor voel ik nu nog geen duidelijke trapjes! Knuffels
Wolfje, wat fijn zeg...en weet je ook t geslacht? Yup, sja das t rare met kinderen, vandaag niets aan te merken. Helemaal blij weer. ploon, vreemd hoor geen stijging na posi test... Dee-tje gaat ff een eierdansje doen voor jullie (nu nog??? jaaaa!) Dat lukt vast nog wel na alle beweging van vandaag, 1u15min flink gezwommen en vanavond 1,5u gelopen....
Wahaa Braaf Dee-tje. Goed gesport joh! Verlies je nu nog steeds een kilo per week of zijn het nu de spieren die je aan het opbouwen bent? Weet je zo ook wat de incubatietijd van je eierdans is? Kan ik daar een beetje rekening mee houden
Yup-je! Geen idee hoe hard ik nu ga.... heb geen weegschaal dus wee me vaak bij iemand anders. Maar merk aan alles dat het er goed af gaat. En mijn spieren worden al mooi stevig! Net weer 45min gepakt (was beetje laat in het zwembad). Incubatietijd eierdansje... sja.... ik hoop snel iig!!!
Netjes! Is goed voor je he, zwemmen! Denk dat ik dat ook wel weer vaker wil doen. Even wat anders: heb jij een zwangerschapscursus gedaan o.i.d.? Zo ja, hoe beviel dat? Yupgup heeft buikpijn *zoekt ovulatietesten*. Zou je eierdans hebben geholpen???
Fijne dag allemaal! Ik ga straks na het eten op de fiets naar zwembad... tja je moet wat zolang zonder auto Lekker zwemmen en morgen misschien na de vk naar me opa en oma fietsen Als ik zin heb
Yup, wij hebben tijdens de eerste zwangerschap de cursus "samen bevallen" gedaan. Dat "beviel" goed . Nee, wij vonden het heel leuk. Mijn man is heel erg betrokken en zo kon hij ook leren hoe hij me kon steunen tijdens de weeën. En ook leuk was het contact met andere paren. Mannen komen niet zo makkelijk aan een zwangerschapspraatje, maar met lotgenoten lukt dat wel. Ik heb met 3 mensen nog contact. 2 via hyves en 1 zie ik nog weleens. Het was geen zweverige cursus hoor, niet teveel pufgedoe want daar houden we niet zo van. Gewoon aardig wat praktische info waar je echt wat aan hebt. Zo, een heel verhaal....nu ff over jou... springt er al wat? Nog ovutest gedaan? wolfje, lekker sportief hoor! Zo lang mogelijk volhouden die conditie des te beter je herstel.... Lekker gezwommen?
Heykes, Ik voel me vandaag voor 'teerst terug beetje beter , heb wel nog lastige hoest en men temp was vanmorgen nog steeds hoog (37.9) is wel lastig, heb nu geen kijk op mijn temperatuurverloop!! Mijne schat is nu het slachtoffer oharme, ik heb hem besmet! Hij is ook serieus ziek sinds gisteren, is hier elk om beurt!! Wat ik ook "raar" vond deze namiddag had ik plots zowat roze slijmverlies?? Echt vreemd mijn ongi is nu al even voorbij en nu precies nog beetje?? had dat nog nooit eerder maar ja, ik leer steeds bij En yup al zekerheid ivm ei??? anders wil ik ook wel es een eidansje doen hoor! je zegt het maar!
Fijn dat je je wat beter voelt!! Aahh, arme vent van je. Wees maar lief hihi. Nou als je nog een eierdans zou willen doen... Wil ik hem wel zien! Filmpje? Ovutest is flink donkerder, nog niet posi. Heb deze maand nu al 3x zo'n test gehad, dus het zal me benieuwen. Dee, klinkt goed. Waar doe je zoiets?
Filmke??? euhmm dat wil je niet zien! hihihi Ik duim in ieder geval héél hard dat je ovutest nu echt gauw posi wordt!!!!!!!!
deelight; ja heerlijk gezwommen, alleen sem was boos dat de glijbaan het niet deed ayanna; jij dus ook al aan het hoesten, ik nu al bijna 4weken, en kom er niet vanaf, nu ook erge neus verkoudheid erbij, heel fijn yupgup; gewoon klussen, niet geschoten is altijd mis all; knuffel, morgen naar de vk toe, dan lekker fietsen
yup: Samen Bevallen - Cursusplaatsen ayanna, tuurlijk wel. Gun ons ook eens een lolletje aahhhh mannen zijn zo zielig als ze ziek zijn he wolfje: en gelijk heeft sem... wat gaar zeg van die glijbaan succes morgen bij de vk!