Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Hey! Nee natuurlijk niet, hoe zou je me moeten beledigen?
    Ik had je wel door trouwens, wist niet wat BD'en was maar wel waar je op doelde ;)

Ben erg druk met school, lees hier nog wel mee hoor, reageer ook nog wel in andere topics, maar hier schijnbaar vergeten :) oeps!

Donderdag mijn concept afstudeerrapport ingeleverd (stressss), gisteren gesprek gehad erover, en nu ga ik vanmiddag weer beginnen met het aanpassen.... Word er knettergek van. A.s. woensdagavond wil ik klaar zijn, donderdag printen, vrijdag definitief inleveren. Dan hopelijk nog verdedigen en dan is het TOEDELOE!! school. Woehoe!

Ik twijfel of ei dinsdag is gesprongen of gisteren. Wil je ff kijken?
    Ben zó moe vandaag, hoop niet dat ik ziek word... Hoop dat het aan ei ligt :p

Pfft... praat veel over mezelf. Sorry. Nu ben ik moe, ga even liggen....

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden hier nog steeds beroerd... knuffel voor jullie en fijn weekend

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Lieverds! Hoe gaat het met jullie? Ik heb een boel bij te lezen zie ik hihi.
    yup je ei is gesprongen? Ff checken waar ff het kruis zet als je hogere temps invult bij komende dagen. Je hent ook goed geklust zie ik :) hoe is t verder met je?

Ayanna hoe gaat t met jou? Is jouw ei al geweest? Temp je nu s morgens?

Dee, hoe os t met jou? Nog steeds fanatiek aan het zwemmen? Hoeveel kilo ben je nu kwijt?

Wij zijn vandaag van de camping verhuisd naar een appartement aan de andere kant vd stad. Wie bedenkt het om een kermis naast een camping te zetten en die elkeavond te openen? Wat een herrie. En de camping veel te groot en burgerlijk. Wij houden vaneen rustige natuurlijke camping met ruimte, niet van 1000 plekken hutjemutje en elke avond disco :p en ik moest om het hutsiemutsie de hele camping afstruinen voor een wc omdat ik zo belachelijk vaaak moet plassen hihi. dus hup, naar office du tourisme en een appartementje geroggeld. We blijven vanaf vandaag een week en dan naar huis. Dus ben er 4 dagen eerder weer dan gepland. Het is hier schitterend, zowel omgeving als het weer. En ik ben bruin, woehoe!

Tot gauw schatjes!ben benieuwd hoe het met jullie gaat!

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    Yupgup!! Hoe kan je ons nu vergeten!! *beledigd*
    :p:p :)
    Okee, mooi haha. Heb je goed je best gedaan op de studie vandaag?
    Ik denk je ei op dag 22.

Hey wolfje... je moet wel snel opknappen hoor!!

Juultje, we missen je hier hoor! Wat bizar, van die camping. Da's pas echt pech hebben zeg. Zo te lezen voel je je wel goed he? Geen last van kwaaltjes? Als je terug komt ben je al bijna 9 weken joh!

Ben nog wel bezig hoor.... moet eigenlijk al lang weer wegen maar ik heb geen weegschaal. Meestal weeg ik me als ik bij m'n pa ben maar die is bij ond geweest deze week. Ik kan aan alles merken dat ik goed vooruit ga hoor! Stevigere benen en billen, minder buik en dunnere armen. Pas weer in de spijkerbroeken die ik in mijn vorige afvaltraject droeg. Dat wil zeggen, nog 1 maat te gaan en ik ben er!!!

5. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Uhhhmm behalve veel plassen, scheten laten en een bolle buik na het eten? Nee geen kwaaltjes :) herrlijk. Nou ja de puistjes nog steeds. Maar geen dikke boobs, geen misselijkheid *afkloppen* enz. Erg fijn!1 september weer een echoooo!

Wat lief dat jullie me missen :) ik mis jullie gezellige geklets ook hoor! Gelukkig is hier wifi dus kan ik zo nu en dan even komen spieken!

Jeetje Dee wat goed dat je het duidelijk ziet, merkt en voelt! Das een goede motivatie om door te gaan! Ben trots op je :) nog maar 1 maatje!!!!!!!

Ik kruip lekker naast ML, die voelt zich direct weer in de steek gelaten nu ik even op zp zit hihi

Slaap lekker!!!

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Hallooooww

Hoe is het hier? Zal eens wat van me laten horen voor ik op m'n donder krijg, ha ;)

Wolfje en Ayanna, voelen jullie je al wat beter?
    Dee, netjes! 1 maat, wat is dat, een kilo of 5? knap man!! Ik wil ooook haha. Maar zonder moeite ;)
    En juultje, hoe bevalt je appartement?

Hier is ei echt gesprongen. Was even vergeten wat mijn post-egg klachten ook alweer waren, maar ik heb ze weer. Zware baarmoeder (plassen), vocht vasthouden en +1 a 2 cup bh's. Oef. Dat belooft wat, als ik eens zwanger mocht zijn. Heb nu al E/F, wat dan? G/H/I/J? Ohjeeee :)

Nog 7 dagen, dan ga ik testen op 10 DPO. We gaan zaterdag naar een pretpark, kan geen kwaad als ik op 9 DPO zit toch? Alleen maar even niet in de botsauto's oid...

7. ayanna

ayanna Actief lid

16 jul 2011
    301
    0
    0
    België
    neen hoor yup, gewoon genieten van die uitstap!! en inderdaad geen al te zotte toeren misschien ;)

Hier, slecht nieuws ben deze ochtend noodgedwongen terug naar de huisarts moeten gaan... ik voelde me sinds zaterdag terug heel ziek worden, had gisterenavond 39.4!!!!! Dat heb ik nog nooit gehad!! Ik voel me doodziek, echt! M'n borst en schouders doen pijn en ik hoest vreselijk...
    Ik heb dus een longontsteking en moet antibiotica nemen (10dagen) en als ik woensdag nog koorts heb moet ik naar de radioloog voor longfoto's...
    Zwanger worden vond de dokter nu niet zo een goed idee... :(

Ik hoop dat ik snel beter word want ik haat dit echt!! pfff ik ga m'n bedje dan maar eens opzoeken nu... tot binnenkort!

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    ayanna, dat is niet mis....getsie zeg. Lukt het je nog wel een beetje om voor je kindjes te zorgen? Hoop echt dat je koorts gaat zakken en je niet voor foto's hoeft joh....

Juul, je vakantie zit er al bijna weer op. Hopelijk geniet je nog even. En ja, nog 1 maatje.... wiehoooo.....
    Moet eerlijk zeggen dat het wegen me gister tegenviel. Er was niet superveel af, maar je ziet het echt wel goed. En dan die ene broek die weer past. En heb al hele stevige spieren merk ik.
    Nog een kilootje of 6.

Yupje... volgensmij kan je gewoon alles doen hoor! Lekker genieten, als het bevruchte eicelletje goed is nestelt ie heus wel in! Wbt borsten... wat apart zeg dat ze zoveel groter zijn na je ei! Hier is er in 2 zwangerschappen niks, maar dan ook nada veranderd, vaag he?
    Maar Yup, jij, afvallen? Jij bent toch ook slank dacht ik onthouden te hebben?

Hoe is het met je afstudeerrapport? (bijna) klaar???

9. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Oei Ayanna, dat klinkt niet best! Beterschap nog even! Een longonsteking vind ik verschrikkelijk, bah, echt het gevoel alsof je niks kunt doen... Dat wordt nog wel een goede maand herstellen, ben je mooi zoet mee!

Dee, netjes ja! Aaahh die laatste 6 kilo gaat je vast lukken... Wil je er echt 6 kilo vanaf, of gaat het je meer om 'strak' zijn? Spieren zijn zwaarder dan vet hé ;) Hihi.

Hmpfrrrr... wás slank. Zit nu op het randje, moet oppassen. Was begin vorig jaar 84 kg bij 1.78 (bmi 26,5). Toen 12 kg kwijtgeraakt (BMi 22,7). Een jaar volgehouden. Met de pil gestopt; en hoppa, +4 kilo!! (bmi 23,7) En bedankt. Die wil ik er dus nog wel weer vanaf, en liever nog iets meer. Ben m'n lichaam nog niet helemaal zat dus heb nog niet de kracht om mijn eetpatroon weer aan te passen. Maar 't zit eraan te komen........ Als ik niet zwanger ben deze ronde ga ik toch maar weer eens kijken naar andere boodschappen in huis halen... ;)

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    Maar Yup, dan weeg je nu 76kg bij 1,78, dat lijkt me toch supernetjes? En daarbij, borsten wegen ook zwaar he!

Bij moet er echt 6 kg af. En als ik daarnaast nog strak kan worden is dat mooi meegenomen. Ik heb nu nog een te hoog bmi. Weeg nu 72kg, en bij 66kg was ik echt heel mooi om te zien. Ik wil niet onder de 65kg komen want bij 66 gingen mensen zeggen dat er niet meer af moest omdat ik een "mager bekkie" kreeg....

Zal zo even een fotootje in mijn album zetten met hoe ik eruit zag voor deze zwangerschap.

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    Yup, lekker aan het "winkelen"? :p
    Hoe was je temp vanmorgen?

12. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Na een paar dagen in het warme Italië hier weer even bijgelezen... maar het gaat best vlot, dus kan niet alles onthouden :( Sorry :(
    @Ayanna; wat onwijs vervelend voor je. Beterschap!!
    @Ypgup; fijn dat je zeker weer dat je ei gesprongen is. Nu op het wachtbankje. De langste dagen/weken voor mijn gevoel altijd.
    Hier veel onduidelijkheid. Op dag 11 en 12 dus een overduidelijke knal-ovutest. Daarna maar steeds geen temp.stijging en pas op dag 18. Snap er niets van wat dit betekent. Temp blijft wel hoog. Maar of dit nu wel of geen eisprong is geweest? Ik weet het niet. Kun je ook een temp.verhoging hebben zonder eisprong?
    Misschien dat jullie mijn temp.kaartje snappen...???
    @JuultjeT: geniet van je zwangerschap. Super, hoor!

13. Zeepaardje

denk wel aan jullie hoor...

knuffels

14. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Hmm Ploon, ik kan niet echt wijs worden uit je kaartje.

Oh Dee, ik schaam me nu ook wel een beetje hoor! Heb voor € 35 totaal echt superveel wasmiddel en vlekkenverwijderaars (volgens mij wel 10), 2 wasverzachters en heel veel shampoos+conditioners (12?), kan een jaar vooruit. Haarspray, afwasmiddel, 2 venus scheermesjes, 6 tubes oral B (normaal hartstikke duur!), 3 toiletblokken en nog wel meer.....

Ga me bijna schuldig voelen hihhihi. Hoop dat ik het ontvang! Voor de zekerheid maar met Paypal betaald, geloof dat ik dan gegarandeerd ben van geld terug als truus zich bedenkt...

I love Truus. :)

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Gisteravond had ik trouwens verschrikkelijke kramp... dacht nog, het zijn m'n darmen, maar tot nu toe heeft er geen lucht gevolgd... ;) en nu weer wat krampjes...

Innesteling op 3/4 DPO is te vroeg, zeker? :)

16. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.726
    628
    113
    Yup, heb jij dan meerdere van hetzelfde wasmiddel besteld per bestelling? Ik was in de veronderstelling dat het per bestelling 1x zou lukken.... hihi niet echt slim misschien.

Hhm, innesteling lijkt het me idd wat vroeg voor ja. Ben sowieso niet echt overtuigd dat je dat kan voelen maar oke.
    Ik voelde bij mijn eerste een week voor nod wel al krampjes...en die duurden door tot een week of 6-7.

wolfje, lieverd, hoe voel je je?

Ploon, ik kan er niks van maken helaas.... heb je wel eerdere posi ovutesten gehad zonder eisprong? Bij pco komt dit wel voor geloof ik. Maar je hebt wel een regelmatige cyclus dus dat moet op zich wel goed zitten toch.... ik brainwave maar wat.... vervelend hoor. Test je door met ovu's? Ik heb het ook wel gehad dat ie zo goed als posi was, en dan geen ei. Een week later wel weer een posi test en wel een ei....

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    De eerste keer heb ik 2 ariel besteld (3,80), 2 dash (5,40).
    De tweede keer 2 ariel, een ariel vlekkenverwijderaar (1,71) en een lenor wasverzachter (1).
    De derde keer 2 ariel, een ariel gel (2,39), een vlekkenverwijderaar en een lenor wasverzachter.

Uiteindelijk ben ik de laatste keer het voordeligst uit, want hoewel ik producten heb waar ik 'voor moet betalen' zit ik eerder aan mijn minimum verzendbedrag voor gratis verzending. Heb alles geprobeerd, en dit was het goedkoopste met de duurste producten haha.

Oh, en de eerste keer had ik geen shampoo, toen had ik een andere code gebruikt en dan zie je niet alles. Dus 'maar' 8 shampoos. (2 wella en 2 head&shoulders per keer)

Je kunt wel vaker wasmiddel toevoegen, maar de korting geldt maar 1 keer. Dus dan betaal je er gewoon voor. Kun je beter nog een keer bestellen hihi

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Ik ook hoor, meerdere malen, zou nog ff doortesten.

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Pfoe, volgens mij word het tijd dat ik weer thuis kom. wat een geklets hier!

Ayanna wat ontzettend rot dat je zo ziek bent. ik wens je heel erg veel beterschap en ik hoop dat jr eitje wacht met springen tot je beter bent.

Yup, wat een geklets over wasmiddelen hihi. huisvrouwtje ;) maar je hebt nu dus na-ei-pijn? hmmm ja voor innesteling is het wel vroeg maar het kan wel geloof ik.

Wow dee, nog maar 6 kilo! de laatste duren altijd het langst. maar spieren zijn zwaarder dan vet dus het kan heeeeel goed dat je wel strakker wordt maar geen gewicht verliest. en uiteindelikk gaat het om de strakheid toch?!

Dankje ploon!

Wolfje hoe is t met je? las dat je beroerd was, ben je ziek of komt het door de zwangerschap?

Ik vergeet vast een heleboel, maar het gaat nie zo makkelijk op de telefoon.

Waren zondag in cannes, sta ik ineens oog in oog met een vroegere vriendin die ik al 6 jaar niet gezien had. zo bijzonder. gaan morgen uit eten, dubbel date :)

tot gauw poepjes, ik ga yathzee-en met ML. xx

20. Zeepaardje

:x net verhaal getypt, maar door slechte internet alles kwijt...

nee ben gewoon snotterdesnot verkouden... hoesten benauwd en spugen... bleh... nu gaat het iets beter, tot ik zo op bed lig:( zo vermoeiend...

vandaag naar babydump geweest deze buggy gekocht waar ook de maxi cosi op kan:)
    Maxi-Cosi Mila | Buggies | Baby-Dump
    en nu krijg ik hem ook nog van me opa en oma:)

verder nog 2 hoeslakens en een flesje:)

knuffels

Deel Deze Pagina