Hoi meiden @Wolfje, schattig dat je zoontje gaat kijken bij de babykamer @Deelight, er komen tijden dat die kleine je gaan uitproberen hihi @MissQ, hoe gaat het meid? @All nou meiden ik sta hier een beetje perplex vanmorgen ben ik alweer een beetje ongi geworden in tijden is mijn cyclus nu dus eindelijk kort voor de zekerheid had ik toch weer stiekem een testje gedaan voor het geval het een innestelingsbloeding zou zijn geweest, de test gaf negatief aan, wilde ook zo graag nog van mijn mannetje genieten, dus ben toch wel een beetje opgelucht nou. een 2e zou natuurlijk altijd welkom zijn maar dat vond ik achteraf best wel snel was best wel spannend, zit nog een beetje te trillen nu wacht ik nog tot het bloeden echt gaat doorzetten. Met ons zoontje gaat het erg goed! we mogen nu 120 cc proberen en hij weegt nu 3030 gram whow ik moet alleen wel een fysioterapeut bellen omdat hij een plat hoofdje begint te krijgen en daarbij zijn zijn spiertjes in de nek best nog wat slap, maar voor de rest gaat he prima! Groetjes Hanuna
deelight; haha lekker een draakje in huis, wij ook hoor ach hoort erbij he en zusje groeit lekker door mooit zo! Hanuna; oei schrikken, tja 9maanden niet ongi geweest nu kan je er weer tegenaan! slaapt je zoon op de zij of op de rug?wel naar plat hoofdje! Fijn dat hij lekker groeit! All; vanmorgen boodschappen gedaan, huisje schoonmaken is er niet van gekomen, ben met mams naar intratuin gegaan toen gegeten, sem zwemles en naar garage kijken naar winterbanden, kunnen helaas nog niet slagen... verder nu mega moe... maak mezelf nu ff lekker beker warme melk en op tijd naar bed, morgen weer drukke dag Fijneweekend! Knuffels xxx
hier: vanmorgen naar de markt geweest... gegeten toen door naar de supermarkt, manlief is nu met sem naar het bos en ik ben naar de bloemist geweest zo'n schaaltje gekocht waar sem zijn blaadjes/ mos enzo in kan doen dit en een bloemetje geven we straks aan me opa en oma die zijn vandaag 58jr getrouwd Verder moet ik nog naar een verjaardag van neefje... morgen gaan we naar atractiepark slagharen Fijne dag allemaal en knuffels
Hier gaat het super! Vanmorgen bij een tweelingwagen wezen kijken en we hebben hem gekocht! Heel de auto vol met spulletjes Op YouTube heb ik een filmpje gezet van de echo van onze tweeling: http://www.youtube.com/watch?v=QE11Ts2XH5c !!!!
He hoi daar meiden wat is het hier stil zeg alles goed met iedereen? hier geen veranderingen op ons lekkere ventje na dan die behoorlijk groeid! hihi morgen weer inloop bij het CB, ben benieuwd wat hij dan alweer weegd heb weer een nieuwe foto in zijn album gedaan, wat een boefie is hij op die foto joh Groetjes Hanuna
Hoi meiden zijn jullie er nog? naja ons ventje groeid blijkbaar toch niet zo goed als ik had gedacht hij zit nog steeds ruim onder de curvelijn met 6 weekjes, misschien is het dan alleen in de lengte ofzo, met de volgende afspraak wordt hij pas opgemeten op 13 dec als hij zijn inentingen krijg. helaas moeten we hem nu dus nog steeds elke 3 uur blijven voeden en in de nacht een keertje na 5 uur. ik begin nu ook wel een beetje uitgeput te raken, omdat ik bijna alle voedingen zelf moet doen, mijn man gaat nu bijna elke dag weg rond 16:00 en komt dan meestal pas terug om 02:00 in de nacht en dan is hij kapot van het werken dat hij geen zin heb om in de ochtend ons ventje te voeden en dan blijft hij lekker lang slapen, ik kom zo niet aan mijn rust toe, ik ben ook veel te bang dat ik niet wakker wordt van de wekkers als ons ventje eten moet, dus blijf ik dan maar liever wakker. ook het huis begint nu een beetje wat rommelig te worden omdat ons ventje soms in de avond moeite heeft met in slaap vallen, dan loop ik van 20:00 tot dat mijn man thuis is met ons ventje in mijn armen, hij is echt niet gek want als hij dan in slaap val in mijn armen en ik leg hem rustig weer in zijn bed dan wordt hij toch weer wakker en gaat weer lopen krijsen je kan gewoon niks doen maarja hopelijk veranderd dat snel Groetjes Hanuna
[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Vanmorgen was ik weer bij de vk. Alles was goed met mij en ons kleintje [/FONT] De volgende controle is de 29ste savonds, krijg dan ook een liggingsecho en belinstructies,dan kan manlief mee! Wel moet ik de als ik op bevallen sta, gelijk bellen...Met sem heb ik veel te lang gewacht en ze zijn nu bang dat ze anders te laat komen... Verder gaat alles goed, kleintje is lekker druk in me buik, alleen slapen wordt nu wel moeilijker Het is de bedoeling om as vrijdag mappen op te halen om te kijken naar geboortekaartjes En volgende week wil ik echt gaan beginnen met het kamertje...!
hanuna; wat naar dat je ventje niet goed groeit! je geeft FV? snap dat je idd hier erg moe van wordt... hopelijk gaat het snel beter meid en kunnen jullie gaan genieten! xxx
Hanuna, het word echt beter hoor met slapen en huilen. Je zit nu echt op de leeftijd waar de krampjes een piek hebben. Hoe lang en zwaar is je mannetje nu? Mijn oudste was ook altijd heel licht maar wel lang. Misschien jouw zoontje ook wel. Houd vol meid! MissQ, erg mooie buik al hoor, en flink. Maar dat hoor je vast vaker. Je mag trots zijn! wolfje, oohhh wat spannend word het nu. Hoezo te lang gewacht bij Sem? Hoe ging die bevalling? Hier gaat het goed, heb het erg druk. Meiden gaan goed, jongste krijgt nu de tweede tand al, eergister de eerste!!
Hoi hoi @MissQ ooh zo dat is een mooi buikie! je heb al meer dan ik ooit heb gehad @Deelight ik krijg het idee dat het geen krampjes zijn want hij leg er alleen maar rustig bij als hij krijst, met krampjes gaat hij meestal met zijn armen en benen zwaaien hij woog dinsdag 3320 gr en de lengte zal wel meer zijn dan 51 cm want dat was hij 3 nov al
deelight; bevalling ging er vlug 7uur... met de persweeen had ik zoiets van het zal nu wel begonnen zijn... verder niks gemerkt... maar met persweeen dacht ik dat het nog wel een poos ging duren, niet dus... wou perse in het zkh bevallen maar dat kon dus niet, toen hectische thuis bevallen fijn dat bij jou alles goed gaat, oh 2 tandjes alweer all xxx
even een berichtje hoe het hier gaat... Proefdruk van het geboortekaartje is super mooi, ben er erg tevreden over! Kamertje is nu helemaal klaar Foto's in me album Morgen alweer 36weken zwanger, jeej wat vliegt de tijd, nog maximaal 6weken tot we ons wondertje kunnen knuffelen! Ga as week alles op klossen zetten en dan zijn we er klaar voor Knuffels voor jullie!
Hoi hoi meiden! @Wolfje, mooi kamertje hoor hoe was je echo? verder alles goed met iedereen? Hier gaat het lekker! helaas heeft ons ventje nog steeds vaak huilbuien maar het is al wel ietsjes minder. hij is gelukkig wel erg goed geroeid voor zijn doen, in 2 weken is hij 410 gr aangekomen vandaag is hij alweer 2 maandjes en ofdat niet genoeg is heeft hij als klap op de vuurpijl ons een hele mooie eerste echte lachie laten zien dat was zo mooi om te zien dat ik er van moest huilen whahaha oja en ik ben trouwens gister eindelijk echt ongi geworden na de bevalling, dat bloed van de vorige keer was denk ik toch iets van een restje kraambloeding ofzo
Vanavond om 19.30 uur was het dan zover... We mochten weer kijken naar ons wondertje! Sem mocht gel op me buik spuiten, vind hij dan zo leuk haha! Kleine lag mooi met het koppie naar beneden We hebben weer van alles mogen bekijken... oh wat was dat genieten Wel moet ik rekening houden dat het een 8 ponder gaat worden met de geboorte; Hollands welvaart Alles zag er verder goed uit, dus we zijn weer tevreden! Belinstructies meegekregen en nu zorgen dat we alles klaar hebben staan... ! We kijken heel erg uit naar de komst van onze 2de
hanuna; thx fijn dat je ventje lekker groeit en ook dat de huilbuien minder worden! wat heerlijk dat die zo mooi lacht, doet je dan echt goed he! En nu dus ongi, tja hoort er allemaal bij he knuffels