Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hanuna, fijn zeg dat het huilen al minder is.
    Binnenkort even lachjesfoto showen hier he!!! :)
    En groeien gaat gelukkig goed, dat is mooi.

wolfje, wat heerlijk dat alles goed is. Hopelijk is Sem dalijk een lieve/knappe grote broer.
    Ben je het al wat zat of mag de kleine nog wel even blijven zitten?

Hier druk maar gezond. Veel zorgen, en nog meer liefde :) .

2. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    over lachjesfoto gesproken
    willen jullie zo lief zijn om te stemmen op Khalid, hij doet mee met de baby van de maand wedstrijd :D
    daarmee kunnen we een minimonkey 4-in-1 draagdoek winnen ;)

Groetjes
    xxx slijm slijm :p
    Hanuna

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hanuna; zal zo eens stemmen:)

deelight begin het nu wel aardig zat te worden...
    wordt me erg zwaar nu...
    maar ik geniet nog volop van al het getrappel in me buik:D
    heb zelf het idee dat de kleine later komt... afwachten maar

4. Zeepaardje

hanuna; wat een lieve foto zeg*smelt*

5. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    thanks wolfje :D

ooo ik weet nog toen ik 30 wk zwanger was, toen leek de tijd zo stil te staan
    maar na de 34 weken vloog het om :)

nu krijg je de drukke dagen dus dan zal het voor jou ook wel snel gaan ;)
    met hoeveel weken was Sem eigelijk geboren?

6. Zeepaardje

ik vind de hele zwangerschap snel gaan...maar misschien komt dat ook wel doordat dit de 2de is...

sem is geboren met 40+5

maandag eerst lekker sinterklaas vieren! xxx

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Jaa, tweede gaat snel he wolfje....

Ben erg benieuwd hoor. Tijd zal het leren..... oud en nieuw baby? :)

8. Zeepaardje

sem blijft maar zeggen nee mama de baby komt met het vuurwerk;)

afwachten geblazen;)

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    't zou je maar gebeuren... hihi

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Heb gestemd hoor Hanuun! T is echt een lekker ventje!

11. Zeepaardje

haha ja lief he, oh ik kan ook niet wachten:p

hier 2middagen zkh erop zitten, CTG 2 echo's en urine controle....

veel harde buiken komt door een blaasontsteking:(

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    oh, heh getsie. Dat is pijnlijk he!! Heb je nu antibiotica ofzo?

13. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    #2913 Hanuna79, 8 dec 2011
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
    Hoi meiden

@Deelight, thanks voor het stemmen :)
    ik denk wel dat Feline gaat winnen, maar dat heeft ze wel verdiend, wat een sterk meisje zeg :$
    ik las dat ze na de geboorte 2x gereanimeerd moest worden.

@Wolfje, He blaasontsteking das balen :(

Ben benieuwd of Sem gelijk gaat krijgen
    toen ik een jaar of 8 was, was mijn buurvrouw zwanger en ik zei heel de tijd tegen mijn moder dat het kindje op mijn verjaardag ging komen, terwijl ik toen niet eens een flauw benul had hoe lang ze eigelijk al zwanger was, maar ik had gelijk hoor! op mijn verjaardag 21-03 was ons buurmeisje Sanne geboren :D jammergenoeg waren hun vrij snel weer verhuisd en heb ik haar daarna nooit meer gezien, ben nu nog steeds zo beniewd hoe ze er nu uitziet :)

@All
    nou mijn gevoel klopt wel denk ik ;) afgelope 4 nov had ik dan toch mijn eerste menstruatie, was wel oud bloed maar achja en afgelope 28 nov had ik duidelijk weer een menstruatie met dit keer helder rood bloed, als ik terug kijk had ik dus 2x een cyclus van 24 dagen en nou net voelde ik duidelijk een eisprongtje :D en dat zou dus weer presies kloppen met een cyclus van 24 dagen ;) nu dan maar kijken of ik echt wel de 22 ongi gaat worden tenzij ik zwanger ben whaha :p

Met ons ventje gaat het lekker, wel heeft hij nu elke keer hele dunne ontlasting, maar dat komt door de johannesbroodpitmeel die we geven. en ook het lachen begint nu steeds vaker te komen :p

Dit is dus echt zijn eerste lachjes foto, die van BVM was een stuiplachje.

Bekijk bijlage 205157

Groetjes

14. Zeepaardje

deelight; niet echt pijnlijk... heb hoge pijngrens, maar leuk is anders...

ja geloof het wel, peniceline kuur dacht ik... tabletten moet ik op lossen in water...

hanuna; ja ik ben ook benieuwd of sem gelijk krijgt, hoop wel dat kindje dit jaar komt...

echt een lekker bekkie hoor:D

all; knuffels

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hanuna, jullie gaan er weer voor dus!
    Wat een mooi mannetje zeg!!

wolfje, ben benieuwd hoor. Maar hoop vooral dat het allemaal voorspoedig mag gaan.

16. Zeepaardje

deelight; ja hoop ik ook, we zullen het binnen nu en 5weken weten;)

17. Zeepaardje

naam is veranderd wolfje22

18. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi meiden

@Wolfje, de laaste loodjes! :p

@Deelight, om heel eerlijk te zijn was ik het eerst nog niet van plan maar die condooms die we gekocht hadden hebben niet echt nut, die leggen te verstoffen in het nachtkastje :D het is gewoon een beetje luiheid om die dingen te pakken als we eenmaal bezig zijn, dus ach laat maar dan we zien wel hoe het loopt, als we nu ineens wel snel zwanger raken dan moest dat waarschijnlijk zo zijn ;)

Met ons ventje ging het afgelope dagen niet lekker, eigelijk loop hij al weken heel erg te krijsen, en in slaap komen is een groot probleem voor hem, maar ik had mijn frustratie in een ander topic geschreven en ik krijg veel reacties van andere moeders die denken dat ons mannetje misschien wel verborgen reflux zou kunnen hebben. Nu heb ik al wat tips toegepast zoals het bedje hoger zetten en rechterop eten geven en het lijk erop dat het werkt, hij valt nu heel goed in slaap en heeft zelfs nu al 3 dagen doorgeslapen :$

Nou zijn we gister ook weer naar het CB geweest en daar kreeg hij zijn eerste inentingen, oooh aaah wat vreselijk zielig om te zien dat je kleintje zo'n pijn heeft :( maar hij was het alweer snel vergeten, maar hij kreeg gisteravond wel verhoging en later had hij ook koorts, ik had wat zetpilletjes in huis maar daar heb ik nog effe mee gewacht want ik las op internet dat je dat eigelijk nog niet mag geven onder de 4 maanden, maar goed ik heb hem toen wat luchtiger gekleed in zijn romper met nog wel zijn sokjes aan en toen een paar keer een nat washandje op zijn hoofdje gelegd en dat heeft geholpen denk ik zo want vanmorge had hij ook geen verhoging meer en hij lachte alweer dus dat was ook weer een ervaring en opluchting :) van het CB moet ik het trouwens nog een weekje aankijken wil het huilen niet minder worden dan moet ik effe met hem naar de HA.

MissQ & Juultje hoe is het met jullie meiden?

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hoi meiden!
    woooooow ik ben hier echt te lang niet geweest!

Hanuna: mooi ventje heb je hoor! fijn dat het goed met hem en jou gaat! Las dat je misschien weer zwanger bent? Heb je nu de wens om zwanger te worden of is het dan een 'ongelukje'?

Wolfje/Zeepaardje: hoe is het met jou meid? De allerallerlaatste loodjes nu he! Wow, spannend hoor.. rommelt het al wel of gebeurt er nog helemaal niks?

Deelight: haai :D hoe is het met je afgeknelde wervels?

Ik las dat MissQ haar tweeling is verloren, ze zijn veeel te vroeg geboren. Meid, als je hier nog meeleest: heeel erg veel sterkte. Wat afschuwelijk! Ik wens jullie heel erg veel sterkte en kracht om om te gaan met dit verlies. :(

20. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hier gaat alles goed. Kleine groeit goed en ik groei lekker mee :p Vandaag nog controle bij de verloskundige gehad en t gaat allemaal prima. Heb alleen veel harde buiken als ik het druk heb (en dat gebeurt nogal vaak) en dan moet ik er echt op letten dat ik even rust neem... Kan iemand me vertellen waar dat knopje zit?

Deel Deze Pagina