Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

deelight;lekker aan het genieten van je meiden:)

hanuna; vervelend dat hij misschien reflux heeft!

juultje: ik vind het ook erg moeilijk om rust te nemen, kan het eigenlijk ook niet... ;)

All; hier nog steeds blaasontsteking, te lage bloeddruk en niet lekker...ook een hele jeukende huid, om gek van te worden:x

onze baby komt echt na de kerst, denk ik...afwachten;)

Knuffels

2. Zeepaardje

Bericht van Missq:

vannacht zijn Tristan en Kyra met 18+5 geboren. ze hebben de bevalling niet overleefd.

ze zijn helemaal gaaf met alles erop en eraan ter werld gekomen. ikzelf ben erg ziek. er huist een bacteriele infectie in mij waarvan ze de oorzaak nog steeds niet definitief weten. door deze infectie zijn onze prachtige kindjes veel tee vroeg geboren.

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Zeepaardje wat shit van je blaasontsteking :( bah... en die te lage bloeddruk, kun je niet wat zoute drop eten? Of ontbijtkoek, speculaas, kaneel.... dat werkt bloeddrukverhogend. Als je er last van hebt zou je het kunnen proberen! En jeukende huid... aiii, ik ken het.. heeeel irritant! Goed smeren met olie (bij action kun je een soort bio oil kopen, maar dan veel goedkoper. Flesje kost 2,19. Smeert erg lekker!)

Ik heb dat bericht van MissQ idd gelezen :( afschuwelijk! Weet iemand hoe het met haar is?

4. Zeepaardje

juultje; zit al aan de zoute drop, kruidkoek en cup a soup...
    olie kan ik idd proberen, mentholpoeder helpt ff...

missq; tja ze zal nu door een hel gaan... en hoop dat ze snel opknapt...bah ellende...

ik ga naar bed... morgen weer veel doen;)
    zondag weet ik nog niet wat we doen gaan, hoop bevallen haha...
    knuffels

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    #2925 DeeLighT, 16 dec 2011
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
    Wat erg van MissQ!!!

Oh meid, ik weet niet wat ik moet zeggen.... wat vreselijk voor jullie.....

Heb een PBtje gestuurd... heeft niemand haar adres voor een kaartje ofzo?

@ andere meiden.... ik ben zo beroerd van al het rottige nieuws de laatste tijd..... bah bah..... ik kom een andere keer weer even "luchtig" doen.

:(:(:(

6. Zeepaardje

deelight; ik heb haar adres niet...

7. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi meiden

@MissQ, O My wat vreslijk :$ :(
    meid enorm veel sterkte toegewenst!!!

@Deelight, Rot dat je zo beroerd ben :( een hele dikke knuffel van Khalid en mij! :)

@Zeepaardje :p, van de jeuk kan je inderdaad ook flink beroerd voelen :( hoop dat je wat kan vinden wat helpt, ja snel bevallen, maar ik denk dat sem dat niet leuk vind vanwege zijn voorspelling ;) :p

@Juultje, fijn dat alles goed gaat met jou en je kindje :)

Ik ben nog niet zwanger zo ver ik weet, maar over 5 dagen is het mijn NOD dus wie weet ;)
    maar wat ik tegen Deelight al vertelde " om heel eerlijk te zijn was (ik) het eerst nog niet van plan om snel zwanger te worden maar die condooms die we gekocht hadden hebben niet echt nut, die leggen te verstoffen in het nachtkastje het is gewoon een beetje luiheid om die dingen te pakken als we eenmaal bezig zijn, daarbij wil ik ook niet meer aan de pil, wie weet hoelang dat ontpillen duurd vandaar ;) dus ach laat maar dan we zien wel hoe het loopt, als we nu ineens wel snel zwanger raken dan moest dat waarschijnlijk zo zijn" :D

@all, vanmiddag gezellie met mijn man en kindje naar de stad geweest
    pfff wat een ellende zeg met die kinderwagen, ik ga snel eens kijken voor een draagzak!.

met kerst gaan we naar mijn moeder en vanmiddag heb ik voor khalid een leuk pakje gekocht erg goedkoop maar o zo schattig hihi gewoon bij de Zeeman een setje van een romper met vlinderstrik plus een zwart broekje erbij, toen bij de Hema van de nieuwste collectie een rood V-hals truitje met aan de onderkant en de mouwen grijs zwarte strepen gekocht, die kan ik goed boven het rompertje combinere wil ons ventje het koud krijgen en dan nog wat truitjes gekocht. ooh ik kan niet wachten tot kerst, ben zo benieuwd hoe het hem staat :D :p

Groetjes xxx Hanuna

8. Zeepaardje

hanuna; vaseline helpt me ook goed nu haha... maar leuk is anders:(

Ik ben erg benieuwd wanneer je weer zwanger zal zijn:)

hoezo ellende met wagen in de stad...te druk of wat?

wil wel een foto zijn van K. in zijn nieuwe outfit hoor:p

all;
    hoop ergens wel dat de baby in 2011 geboren wordt hoor...
    ben er nu stiekem wel klaar mee...

9. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse

Fijn dat vaseline wel helpt.

Ja het was natuurlijk ook wel druk vanwege de aankomende feestdagen
    maar waar ik me nog het meest aan erger is dat ik nu overal in de liften moet stappen
    grr heb er zo hekel aan :x niet dat ik bang ben hoor maar het duurd soms zo'n eeuwigheid!

Ik ben ook wel benieuwd hoe lang of snel het gaat duren
    heb nu wel al een paar dagen last van lichte krampen, de 22e denk ik dat het mijn nod is dus is spannend! ;)

Ja ik gaat zeker wel een foto plaatsen van zijn outfitje :D

P.S. Donderdag ochtend hebben we trouwens een afspraak bij een kinderarts hier in het ziekenhuis

Groetjes Hanuna

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Lieve DeeLight, ontzettend bedankt voor je super lieve kaartje. Het doet mij en MrQ erg goed.

-x-
    MissQ

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Lieve meiden, we hebben een hele mooie uitvaart gehad, precies zoals wij hem wilde. We zijn net thuis, manlief is de hondjes uitlaten en daarna tabletten innemen en naar bed. Wekker laten we morgen even voor wat die is..

12. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Lieve MissQ

Fijn te horen dat de uitvaard mooi verlopen is zoals jullie dat wilde.
    Ik wens jullie veel kracht toe in deze moeilijke periode en ik hoop dat je snel zal opknappen van
    die vreselijk infectie, sterkte!!! ik weet effe niet wat ik nog kan zeggen :(

Groetjes Hanuna

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Gelukkig (vond het heel moeilijk kiezen enzo :))
    Veel beterschap ook...

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Hanuna, hoe was het bij de kinderarts?
    Heb je zijn outfitje al gepast?

Zeepaardje, waarom naam veranderd? Meelezers?
    Hoe voel jeje? Beetje puf voor de kerstdagen?

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat snap ik DeeLight, maar je hebt een hele mooie keuze gemaakt.

-x-

16. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    #2936 Hanuna79, 23 dec 2011
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011

Hoi Deelight

Na mijn verhaal te hebben uitgelegd en wat vragen gehad te hebben dacht de kinderarts ook aan een Verborgen Reflux, nu hebben we daar vloeibare medicijnen voor gekregen (Donperidon) :) half Jan hebben
    we een belafspraak om te zien of die medicijnen werken, zo niet dan moeten we verder kijken hoe of wat
    ook krijgt ons manneke in Jan een echo voor zijn heupjes, want hij heeft een extra huidplooitje aan zijn beentje en dat kan heupdysplasie zijn, die uitslag krijgen we dan gelijk met die belafspraak, maar goed het is erfelijk want achteraf gezien heb ik het dus ook gehad en daarom loop ik nu dus ook al jaren met op maat gemaakte binnenzooltjes, zit wel 8 mm verschil met mijn benen ;) volgens de kinderarts is het bij khalid niet heel erg gelukkig, ook blijkt dat hij helaas wel onder de catogorie ernstig zit met zijn afgeplatte hoofdje, als er volgend maand geen verbetering in zit dan zal hij een Redressiehelmpje krijgen :( kheb trouwens zijn outfitje nog niet gepast maar wel gewassen, maar als ik het voor hem houd dan lijkt hij het zeker te passen, durf het nog niet aan te trekken ben bang dat hij alles gelijk onder spuugd hihih dus nog effe geduld helaas :D oja hij is nog gemeten en gewogen in het ZH, in een week tijd is hij al aardig aangekomen, van 4190 gr naar 4450 gr
    en van 54,5 naar 55 cm :$

Ben ook nog niet ongi geworden, testen wordt wel erg verleidelijk nou :p

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Om 10 uur mogen we de as van Tristan en Kyra op gaan halen, dan hebben we ze eindelijk thuis.

-x-

18. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

19 okt 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @ MissQ ik kwam toevallig langs omdat ik wil beginnen met tempen. Heb jouw verhaal met kippenvel gelezen jeeh wat erg zeg. Ik wil je/jullie voor de komende tijd heel veel sterkte wensen

Liefs xx

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Lief van je Priscilla. Het is fijn om ze nu thuis te hebben..

20. Zeepaardje

missq; fijn dat ze nu thuis zijn!

Deel Deze Pagina