Nou mijn ovutest is toch wel donker. Ik hou 'm even aan als posi, tenzij hij morgen nog donkerder word. Gek dat ik nu al eerder last van mijn borsten had. Zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden.
heey tja paracetamol werkt niet voor mij, maar neem niks meer want ik heb nergens last van! Geen buikpijn en rugpijn geen hoofdpijn helemaal niks, nou ja zorgen dan...snap er gewoon niets van, bleh! Je lichaam kan je idd goed voor de gek houden!
@ Deelight hoi ja er zijn natuurlijk nog mensen die werken, ik werk al jaren niet meer dus ik denk soms dat iedereen thuis zit ben benieuwd wat jou kaartje zegd morgen @ Ilse pff meisie ik hoop echt dat je snel duidelijkheid heb zeg verders hier nog steeds gekke velle steekjes onderin mijn buikie oja hoe kan ik bij iemand om een pendel vragen?
hee hanuna ik hoop snel duidelijkheid te hebben hier de pendel link: http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html slaap lekker
heej vanmorgen iets bloedverlies en vanmiddag paar druppels... dus ga er maar van uit dat ik nu een lange lichte ongi zal hebbe no ofzo..
Mijn ongi tot nu toe: 4juli ongesteld geworden 5juli niks meer 6juli overdag ongi 6juli avond niks meer....
@ Ilse Wat en verwarring he ik denk dat je gewoon wel ongi bent geworden alleen zet het niet helemaal door, je bent toch nog niet zo lang geleden gestopt met de pil ? als dat zo is dan is het normaal dat je cyclus nog een beetje raar doet maar het blijft vervelend meid @ Deelight, zooo je kaartje ziet er mooi uit zeg, ik denk als je morgen weer zo tempt dat hij dan aangeeft dat je inderdaad de 5e je ei heb gehad helaas zei FF dus gister aan dat ik geen ei heb gehad maar nou had ik toch de CB test gedaan gisteren en niet zwanger, nu weet ik dat je niet mag kijken naar die streepjes als je die teststick eruit haal maar toch ging ik effe lezen op internet, daar gaan echt verschillende verhalen rond, dus heb ik CB zelf maar gebeld, nou de telefoniste vertelde me dat die 2 streep alleen maar komt als er iets van HCG in het urine gevonden is alleen geeft de test nog Niet zwanger aan omdat het nog een te lage waarde is om zwanger aan te geven, dus er is misschien nog hoop! wel raar dat mijn FF kaartje ineens niks meer aangeeft Hoe gaat het verder met jullie?
Hey Hanuna, misschien heb je wel op dag 94 je ei gehad? Zit ook een aardige dip..... We blijven gewoon hopen. Link over digi teststreepjes: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/215088-geheim-de-2-streepjes-digi-test.html Ilse, een rare ongi dus, heb je nog getest? Verder gaat het hier goed, ben veel bezig met de eerste verjaardag van mijn dochter... wat een mijlpaal zeg. Echt een grote meid wordt ze al.
Hoi ! thanks Deelight Mmm ik ben bang van niet want ik was toen juist erg vroeg wakker om 06:10 en ik had toen slecht geslapen, maar wie weet ik hou de moed erin blijf positief net zoals Nederland tijdens het WK
heej meiden ppff wat een dag vandaag mega veel krampen... in me buik niet normaal...en allemaal vies bloederig slijm, hele rare ongi dus ja! Maar goed, we genieten lekker van het weer... ben waarschijnlijk de aankomende dagen niet zoveel op zp...morgen komt me oma weer logeren...en daarna op vakanitie...dus druk met pakken... laat voor die tijd zekers nog wel wat horen hoor! Liefs hanuna s6 meid ik duim voor je!
Nouja vanmorge was mijn temp 36,5 (06:10) kheb 3 testen gedaan, 1 KV (nega) 1 CB (Niet zwanger) en 1 Ovu SeT (Positief) eergister had ik ook een SeT gedaan toen was er niet veel te zien en mijn ovutest is nog nooit zo donker geweest als nu dus waarschijnlijk heb ik snel mijn ei, ik heb ook wat krampjes bij m'n eierstokken nou gaan we maar weer 2 weekjes wachten
Hier nog effe al mijn ovutestjes zie het verschil met CD 99 & 101 allebij in de ochtend gedaan van onder naar boven kijken Bekijk bijlage 84110