Kan wel, maar hoeft niet. Deze ronde was mijn ovutest minder posi dan vorige keer maar wel posi. Vorige keer zag je m ook meer dagen donkerder worden, nu opeens een streep, kan dalijk wel even een fotootje plaatsen hoor.
okee ik ben benieuwd het valt me wel op dat ik de laatste 2 dagen enorm veel moet plassen en echt ook ineens van ooh ik moet snel renne joh anders hou ik het niet
Ohja, je LH waarde is meestal het hoogst in de avond, dus ik zou vanavond nog testen! Daarna springt je ei binnen 24-48 uur, dus ik zou vandaag of morgen nog wel een keer klussen hoor!
he dus je hebt nu pas je ei, pff lange cyclus dan of niet..? of mis ik iets? dank je wel!!! en klussen jij he?!!!
zo die van jou zijn mooi duidelijk zeg okee ik zal vanavond nog eens testen maar ik heb nog 1 testjes over hopelijk is dat dan duidelijk genoeg en ik zorg wel dat we genoeg klussen dan kan het zeker niet missen
Hoi Ilse nee je had niks gemist maar ik kwam er met toeval achter ik deed die ovu-testjes omdat ze zeggen dat die dan ook positief kunnen zijn als je zwanger ben, maar mijn Zw-testen waren nega en die ovu-test was posi dus neem ik aan dat ik nu pas m'n ei heb, of die Zw tesjes kloppen niet
hoe ben ff heel blij sorry moet het ff kwijt!!! (wil er niemand mee kwetsen hoor) Sem loopt in zijn blootje buiten en speelt in het badje... hij is niet zindelijk, wel ben ik heb van alles uitgelegd en staat het potje buiten... Nu loopt hij ineens het badje uit, gaat om het potje zitten...staat op en lacht ja hoor plasje gedaan! Zo trots!
Ilse wat knap van je zoontje zeg!! En een maand weg, lang zeg. Maar wel heerlijk, je moet vooral genieten. Hanuna, ben benieuwd naar je testje vanavond, kom je m nog showen?