Balen voor jou inderdaad met dit weer blehhh maar gelukkig heeft het nu wel doorgezet bij jou want het begin was wel effe een twijfel he ja klusser de klus! Groetjes en tot latersss xxx Hanuna
tja het begin was raar, al is het nu ook nog wel vaag...maar denk het het komt door het weer... dan mega veel bloedverlies, dan niks enz... fijne dag liefs
Ging het vorige maand toen ook niet vreemd met je ongi? je had toch naar de HA gebeld en het was toen toch misschien een vervroegde miskraam of nie? kan het niet zijn dat het daarom nu nog een beetje vreemd loopt? Mijn tempie is een klein beetje gestegen vandaag van 36,5 naar 36,7 is m'n ei al geweest of moet die nog komen? ik heb geen ovutestjes meer in huis
geen idee of je ei nog komt hanuna ja mk heel vroeg... dus probeer er niet aan te denken... zou best kunnen dat die daardoor zo raar loopt... maar loop nu echt leeg vooral met dit weer!
Sorry meid Zo maar nu is het niet meer te harde trouwens ik woon in een flat 5 hoog en heb boven ons een plat dak pfff nu al 30 graden in huis, kheb een hond te loge van m'n zus en dan moet ik die in de hitte ook nog eens uitlaten blehh als ik boven kom ben ik zo moe als die hond whaha
geeft niet hoor ja voor dieren is dit ook niet leuk, bah! en voor oudere mensen ook een ramp! Bah ik plak ook helemaal aan de stoel vast! Liefs
Lekker he meiden dat plakweer 8) Ilse, zag dat je temp nu ook was gedaald.... wel duidelijk maar niet zo leuk. Hanuna, je temp zal nu wel moeten gaan stijgen. Hopelijk net zo duidelijk als die van mij deze maand. (zonder lullig te willen zijn maar ben blij dat cyclus deze maand weer normaler zal zijn qua lengte).
sorry meiden maar even nog een vraagje...ga niet tempen op vakantie, dat werkt echt niet, maar wil het weer oppakken als ik thuis ben... hebben jullie met de thermometer 1 of 2 cijfers na de komma? Welke vinden jullie fijn? Tips graag haha
Hoi Ilse, ik had er nog een liggen met maar 1 cijfer na de komma. De temps schommelen wel wat maar de grafiek is duidelijk genoeg. Hanuna, je temp gaat goed he!
Hoi Ilse Ik heb een thermo met 2 cijvers achter de komma maar zover ik weet maakt dat toch niet uit want je moet alleen maar 1 cijver achter komma opschrijven toch? Sorry ben een beetje blond wat is het verschil dan?
Ja goed he, pff ben nu wel een beetje aan het nagel bijten het is inderdaad een plakweer, nu eindelijk hier wat meer wind HEERLIJK!!! Haha gister werd die hond opgehaald van m'n zus maar mijn neefje wilde gelijk blijven logeren bij tante hij vind het hier altijd zo leuk gezellig en lachen wij hebben best wel humor en daar houd hij ook van, hij is net 14 en tegenwoordig als ik hem ziet dan zegd hij Ja ik vind het zo leuk want wij hebben zoveel vergelijkenissen en elke keer komt er weer iets bij hij is wel een beetje mijn oogappeltje (met ADHD) , zijn zus is net 18 geworden en zijn kleinere zusje word eind nov 12, ik was zelf net 13 toen ik van hun tante werd en we zijn superclose altijd, maar het aller belangrijkste is ze vinden mij een lauwe coole tante LOL!
Ik zat te denken ik word een beetje gek van dat scrollen van FF, als je goed kijkt dan zou je bijna zeggen dat ik tijdens die spottingen in heel mijn lange cyclus elke keer een ongi heb ofzo, het valt me op dat die temp van 22 juni best wel hoog legd en daarna erg zakt, zal ik daar dan gewoon aangeven dat ik daar mijn ongi heb gehad? ik maak er anders wel een kopietje van dan kan ik het altijd terug zetten als ik die nodig zou hebben voor HA. wat zal ik doen?
weet ik verder ook niet, ff kun je opschrijven 2cijfers na komma... maar ik heb maar 1 cijfer na komma, misschien 2 cijfers duidelijker...?
Hanuna, ik zie geen sterke daling na 22 juni hoor? Bedoel je cyclusdag 85? Ik zou je kaart zo laten tot je meer weet.
Ja na die 2 dagen spotting van cd 85/86 dan gaat tie dalen je temp hoeft toch niet meteen te dalen na ongi?
Is niet betrouwbaar Hanuna, die daling is 1 dag en daarbij heb je ervoor geen ovulatiepatroon..... Ja hopelijk bij jou ook een mooi rood kruis op je kaart en dan nagelbijten!