Hanuna mag ik je een tip geven voor je lange cyclus, veel meiden op de forums slikken "etos zwanger worden" pillen, ik zelf ook omdat mijn cyclus ook onregelmatig en soms lang was. Veel hebben er goede ervaring mee, en ik ook sinds de vorige maand. Het is helemaal op natuurlijke basis, het drinken van groene thee helpt hier ook bij. Succes en hopen op een kortere cyclus!
Hee Hanuun, haha ja erg he van dat in slaap vallen. Zo, spannend voor Ilse, ben benieuwd hoor...zo effe spieken wanneer ze ook al weer terug kwam. ja hopelijk blijft je temp wat stabiel.... die van mij schommelt erg maar heb ook een raar algemeen ritme te pakken hier... en stress enzo... dat werkt niet mee.
Ja thanks ik heb er inderdaad meer over gehoord, alleen wil ik graag weten hoe die pillen eruit zien, want ik heb enorme moeite met pillen slikken, met de gewone pil had ik al moeite als die dingen in hele kleine stukjes kunnen moet het misschien wel lukken.
Oei dan wordt het lastig want ze zijn vrij groot.. maar goed met een schepje yoghurt, vla of appelmoes moet het lukken. En volgens mij kun je ze ook openmaken zodat het poeder eruit kan wat je misschien dan kan nemen..
Hoi hoi Deelight Ja gaat wel maar kan beter, ik heb weer enorme last van die HS die zitten vooral rond mijn streek ik denk dat er wel een stuk of 10 zitten, 3 op m'n linkerlip 2 op de rechter en dan ook nog eens erboven en bij m'n kont pff sorry voor de details dan heb ik ook nog ontstoke tandvlees bij m'n verstandkies, mijn wang is dik van de afte en bij al die plekke heb ik dus ook nog die klieren die opgezet zijn maar voor de rest gaat het lekker oja en heb nog hoofdpijn haha Ik zie bij jou nog geen eisprong, zou die wel geweest zijn denk je? hoe zou het toch met Ilse zijn he
oja ik ben gister weer begonne met de ovutestjes ik zie al wel wat licht streepjes maar ik denk dat het nog wel een aantal daagjes gaat duren die van vandaag is wel al donkerder Groetjes Hanuna
Heyhey, sorry dat ik nu pas weer reageer, effe hectische tijden hier. Sja, ik dacht op dag 14 dat mijn ovutest bina posi was.... maar de dag erna weer lichter streepje. Afwachten dus hier. Het lijkt dan gewoon of het niet doorzet ofzo, want de rest vd signalen komen er ook bij, maar echt ovupijn en ovu zelf blijven uit. Wat vervelend zeg van je HS... is er echt helemaal niks tegen? En dan ook nog een aft, man wat doen die krengen zeer. Ben ook erg benieuwd hoe het gaat bij Ilse.
Hoi geeft niet dat je later reageer ik ben het effe kwijt hihi voelde jij je eisprong dan? de mijne is nu echt bijna positief, als het zo gaat lijk het dat mijn ei overmorgen ofzo gaat springen want die streepjes lopen mooi op kwa kleur en dan zou dat op een normale cd 14 kunnen zijn
wouw Hanuun, ik hoop het! Ja op de dag van mijn eisprong heb ik de hele dag een beurs gevoel aan 1 kant in mijn onderbuik. Komt precies overeen met alle symptomen. Daarom weet ik ook precies wanneer die echt geweest is. Voelt als een inwendige blauwe plek ofzo. Soms is het zelfs vervelend als er een strakke broekrand tegenaan drukt. (volgensmij staat de follikel dan zo groot en strak gespannen en veroorzaakt dat de pijn)
Okee ja dat is dan fijn als je dat weet maar als je jou kaartje erbij houd dan kom je er ook niet achter inderdaad hopelijk gaat hij morgen stijgen je temp Oo zo grappig gistermiddag. Mijn man werkt als kipsnijder en als hij dan thuis kom gaat hij meteen douchen. En ik heb gister heel de dag in de keuken gestaan omdat ik als verassing voor het eerst een Algerijns recept had gemaakt voor mijn man en dat is allemaal niet zo makkelijk haha dus ik stonk ook door die kruiden enzo, Maar gister begon mijn ovutestje al aardig positief te worden dus ik wilde eigelijk nog effe snel klussen maar de kindertjes van mijn zus zijn hier weer op loge dus ik zei tegen hun zo ik moet effe wat met jullie oom bespreken over algerijnse eten, dus mijn man en ik gingen effe stiekem naar de douche whaha ik ben benieuwd wat voor recept het gaat worden over 9 maanden Vanmorgen had is een roze sliertje bij het afvegen, kan ik dan m'n ei hebben gehad want ik had gisteravond wel een rotgevoel rond mijn linkereierstok
Oohh hahah jij bent erg! Goed getimed hoor. Ja het kan dat je je ei hebt gehad. Even doortesten en tempen en we zullen het weten. Ben erg benieuwd..... Was het eten nog lekker?
Haha lol Ja het eten was heerlijk! Couscous met bloemkool in een pittige tomatensaus het is de harissa die het wat pittig maakt en het arabische tintje geeft
Harissa is een Tunesische hete rode saus die gemaakt is van onder meer pepers, tomaten, komijn, koriander en knoflook, en die wat wegheeft van sambal en chilisaus. Het wordt vooral in Noord-Afrikaanse landen gebruikt bij de bereiding van soepen, couscous, deegwaren, rijstgerechten en merguez. De saus wordt doorgaans in tubes en blik verkocht. Bron: wikipedia Ik heb net weer een testje gedaan en hij lijkt wel lichter dan gister maar ze waren lang niet zo duidelijk als mijn vorige ei
Klinkt pittig, al houd ik niet van komijn en koriander. Gek genoeg houd ik wel van currygerechten. Dan proef je het niet zo want dan is het 1 smaak zegmaar.. Heb je effe een foto van je testjes?
Hoi Deelight Jaa curry is ook heerlijk Ik heb sinds pas een nieuwe camera cadeau van mijn man ♥ ♥ ♥ en nu heb ik de goeie instelligen nog niet kunnen vinden voor een goeie foto maar ik ga zo nog effe op mijn gemak kijken Net bij het afvegen zat er een klodder bruin/rode slijm op het papier, denk dat mijn ei echt geweest is nu maar het is wel raar dat die testjes niet vel zijn