Hoi Deelight ja is toch vreemd allemaal he nee nog niet maar ik ga zo naar de KV en dan doe ik toch maar een testje, ik heb hier nog wel een Digi CB test maar dat vind ik zonde want daar heb je dan meer HCG voor nodig wanneer die posi moet zijn Ik ben naar de KV! Tot later
Zou een mooie innesteling zijn op dpo 5... nu je temp zo houden.. ben benieuwd of je dat al kunt zien met een zw test.. ik hoop het voor je!
s6 met testen hanuna!!! VAnmorgen tempen is er bij ingeschoten omdat er om 7.30 een ruit werd in gegooid bij de buren, dus daar snel heen gegaan om te helpen, tja tempen daarna heeft geen zin meer dan,.. liefs
hoi meiden Negatief als ik gister inderdaad mijn ei heb gehad wat was dan die enorme bloeding van 2 weken geleden niet mijn ongi want die heb ik de 2 weken daarvoor weer gehad, zou de HA dan toch gelijk hebben gehad dat het 2 weken geleden een miskraampje was ofzo
Pff Hanuna wat een ellende! Dat zou zomaar kunnen, knuff meid en ik hoop over 2 weken beter nieuws van je te kunnen lezen! s6 en sterkte meid
Dankje Ilse maar naar FF moet ik niet kijken toch? Wanneer moet ik weer ongi worden, ik heb vanacht 18-08 om 02:00 die ovutest gedaan is mijn NOD dan op 1 Sep? O jammer dat je niet heb kunnen tempen, maar je buren zijn op dat moment belangrijker! vervelend voor je buren werd er ingebroken? wat een rare mensen heb je toch op deze aardkloot :x
ik zou idd ook gewoon uitgaan van 1 sept... spannend meid!!! Er werd niet ingebroken, just de fun... 2huizen verderop was er ook ene ruit ingegooid... wij hebben gelukkig rolluiken dus dat houd een hoop tegen... gelukkig is inmiddels het alweer gerepareerd, maar ik schrok zo, denk ga er meteen heen...dus snel babyfoon gepakt en gegaan... bah bah hoop nu wel dat ik morgen er wel aan denk, moet nu weer echt in een ritme komen... moet gewoon tempen en een kruis zien, ben zelf zo bang geen ei te hebben...
Ja kan me voorstellen dat je geschrokken ben effe wat anders ik snap je kaartje van menstruatie.net niet zo goed? heb jij dan ook midden van je cyclus gebloed
ik wanneer...? de vorige ronde wel een keer...maar nu niet...ben 11aug ongi geworden en sinds gisteren niet meer...dus cyclus is net begonnnen....
tja maar ik wil dus niet via internet bestellen...(lang verhaal...mijn moeder heeft zicht in uitgaves en dan ziet ze het vandaar) en in de winkel hoor ik alsmaal slechte verhalen...dus weet niet wat ik moet doen... maar heb nog 4 ovu test van testpoint, dus gebruik die een keer...
Hey ilse, heb je dan niemand anders in de buurt die testen online voor je kan bestellen? Die tests van Zwangerenkids zijn echt supervoordelig....
Hanuna, jij hebt nu duidelijk wel je ei gehad zeg. Hopelijk een innesteldipje op 5dpo?! (duimduim) Iig een fatsoenlijke cycluslengte!
Hoi hoi Ja zo ziet het er mooi uit, maar als ik mijn temp morgen op 37,1 of 37,0 zet dan verschuifd FF mijn ei van CD 20 naar 25 bah dan kan ik nog langer wachten pfff
Hoi meiden Inderdaad het wachten duurd al zo lang FF heeft inderdaad mijn ei vandaag verschoven naar CD 25 maar wat ik zo raar vind is, mijn BLT is 36,96 is dat niet een beetje erg hoog voor een normale BLT