Weet ik niet Hanuun, is voor iedereen verschillend. Heb juist het idee dat ik altijd laag zit. Heb je wel optimaal gebruik kunnen maken van je ei?
Hoi hoi Ja zeker wel dus daar kan het niet aan liggen bij mijn vorige cyclus was mijn BLT 36,63 dus dat scheeld wel veel met nu
Hihi, ik zie het nu op je chart..... sorry Ja scheelt wel wat maar bij verschilt het ook per cyclus.... niet zoveel over te zeggen helaas.
Lol Soms krijg ik het idee dat er vele meiden zijn die alleen maar klussen rond hun ei teminste dat begrijp ik dan uit hun verhalen en dan lijkt het voor mij alsof we veel sex hebben maar dat is toch normaal of is het echt zo veel
Hey meiden... ik heb een nieuwtje.... eigenlijk vind ik het heel lullig voor jullie aangezien jullie al een tijdje bezig zijn... Maar ik heb vanmorgen ontdekt dat ik onverwachts in verwachting ben.... nog wel heel erg pril..... Uiteraard zijn we blij, maar we zijn ook bang omdat ik mijn vorige zwangerschap erg ziek geweest ben en een normale zwangerschap niet vanzelfsprekend is voor ons. Knuffel, DeeLighT
meid van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Ik hoop voor je dat je niet zo ziek zult zijn dan bij je 1ste zwangerschap! tijd voor een nieuwe banner
What!!! Deelight maar dat is juist fantastisch nieuws je hoef je niet schuldig te voelen hoor meid, het is je van harte gegund of het nu wel of niet de bedoeling was, het blijft een wonderlijk iets Ik hoop wel dat je dit keer minder last heb van je zwangerschap en dat alles dit keer veel lekkerder loopt en je er meer van kan gaan genieten Van Harte Gefeliciteerd Deelight XXX Hanuun
Hey meiden, bedankt voor jullie reacties. Stelt me weer wat gerust hihi. Moet zelf nog wennen aan het idee, en het is nog zo vroeg, best eng.
nog even snel een berichtje van mij! wil iemand mij uitleggen wat nou al die dingen zijn op ff dan bedoel ik het rijtje van dry eggwithe enzo... ik snap dat namelijk niet... thanks
dankje wolfje. Die dingen duiden op je cervixslijm. Wat je met afvegen op je papiertje terugvind, je kan het ook met je vinger "pakken".
Poeh Deelight ik zie je onderschrift ik had nog nooit gehoord van HG wel dat er vrouwen zijn die inderdaad de hele zwangerschap ziek kunnen zijn maar ik wist niet dat het zo extreem kon zijn Soms zeg ik weleens tegen mijn man als de ovulatie geweest is van ik wou dat ik is vlink misselijk werd, want dan kan het niet anders zijn dat ik zwanger ben! maar dat kan ik beter maar niet meer zeggen
super dank je wel, ben er weer wat wijzer van geworden...denk ik, vooral dit zinnetje; Vaak komt het glibberige slijm pas naar buiten als de eisprong geweest is. Het vertelt je dan dus niets over een naderende eisprong, maar alleen over een eisprong die heeft plaatsgevonden. Dat is geen informatie die je nodig had omdat je dat al aan je temperatuur had kunnen zien. ik dach altijd dat me ei er toen aan zou komen oh morgen heb ik weer tijd voor jullie!
Hanuun, sja een normale zwangerschap is voor ons niet zo vanzelfsprekend. We waren er ook amper uit of we eigenlijk wel aan een tweede wilden beginnen. Komende dagen/weken worden erg spannend, en bepalend. Ik kan zomaar over een week of 3 het ziekenhuis in gaan. Maar hopelijk gaat het gewoon goed! We hopen/bidden/duimen ervoor. Wolfje, bij mij kwam het er van tevoren ook al uit, helder slijm, en de dag van ei of dag erna een grote taaie klodder doorzichtig geel/helder. sorry.
Hoi hoi Ik kan er bij mij nu niet echt geen pijl op trekken sinds vandaag heb ik zo last van vochtigheid van onder het is zo waterig net alsof ik enorm zweet daar, maar dat is niet zo daarbij heb ik heel de dag al een soort van eisprong gevoel oja als ik moet plassen dan moet ik keihard rennen anders hou ik het niet meer
s6 deelight; ik zal voor je duimen! hanuna; dat heb ik vaak met ei (denk ik) ben ik ook mega vochtig! nou ik ga vanaf nu gewoon om de dag aan de klus (zijn vrijdag al begonnen) en dan zien we het wel... weet namelijk totaal niet wanneer me ei is.../ komt had gisteren telkens stekerig trekkend gevoel in me buik nu nog beetje dus misschien eitje wat groeit...of slaat me fantasie nu helemaal op hol nee heb echt geen idee maar we gaan door met klussen! Liefs mij
Hoi Wolfje ja het zou inderdaad kunnen dat je eitje eraan komt, ik hoop het voor je dus lekker door klussen meid hihi Het is niet mijn ei want die is rond de 17e al geweest mijn ovutestjes zijn ook weer lichter geworden, misschien is het wel raak deze x, want dan kan je ook last hebben van waterig of eiwit slijm moet nog een hele dikke week wachten iniedergeval