Hanuun, bij mij leek het in eerste instantie ook op waterig/vruchtbaar afscheiding. Daarna werd het wit. Spannend, heb je het eerder gehad?
Ja dat was een maand geleden ook zo, het liep er gewoon uit wat ik ook deed er zaten elke keer natte plekken in mijn ondergoed en nu dus ook weer het kan zijn dat ik toen ook zwanger was en dat het toen misgelopen was, maarja dat zal ik nooit weten
goedemorgen... mijn temp was 36,7.... eitje schiet op oh wat zijn we ongeduldig! hanuna... ik hoop dat je snel een posi test doet...ben zo nieuwsgierig naar jou!
zoo wolfje ik zie nu pas hoveel berichten jij al op ZP heb geplaatst haha ik ben hier al bijna een jaar maar ik kom nog maar net boven de 500 whahha
haha ja erg he? maar op welke topcis klets je nog meer mee dan? ik heb er iets van 8 waar ik veel in meekletst
haha eigelijk alleen bij deze en soms zo af en toe ergens anders, ik lees wel veel topics overal maar ik zit ook nog bij 2 andere sites waar ik veel kom
Wat jammer dat je een negatieve test had, maar je kaartje ziet er echt nog steeds heel goed uit en als je een LF van 14 hebt dan kan het heel goed dat je nog niet positief test. Sommige testen pas een week na een NOD positief. Ik heb goede hoop dat jij zwanger bent! Oo haha thanks voor de uitleg ga het de volgende ronde proberen.. nou ja ik hoop natuurlijk dat er geen volgende ronde komt . Ja deze ronde voor het eerst Clomid, ging na 8 maanden naar het ziekenhuis omdat ik extreme pijn had tijdens het menstureren maar ook daar buiten, ook extreem veel bloed. Toen is er Endometriose vast gesteld, gelukkig staat dit de zwangerschap niet in de weg maar bij verder onderzoek kwamen ze er ook achter dat ik geen eisprong krijg.. dus hopen dat de Clomid aanslaat anders IUI.. En jij lopen jullie al in het ziekenhuis?
Zo dat is ook een heftig verhaal zeg dat je zo bloede en pijn had maar wat raar dat je geen ei krijg dan, terwijl die endo... niet in de weg staat, waar zou het dan aan leggen? laan we inderdaad gaan hopen dat die clomid meteen aanslaat suc6 Nee wij zitten nog nie in de MMM aangezien het erg lang duurde voor mijn cyclus op orde leek heb ik daar maar mee gewacht, maar de vorige maand had ik al wel een afspraak met de HA gemaakt voor een echo omdat ik 2 weken na mijn ongi ook ineens heftig bloede voor een week lang, alleen op de dag van mijn afspraak was ik zo enorm beroerd dat ik afgebeld had, de HA vertelde dat ze een echo wilde maken omdat ze dacht dat het misschien een miskraam kon zijn, ik weet het niet hoor maar wel is mijn basale temp na de echte ongi best nog vrij hoog gebleven, misschien werkte dat wel mee om nu zwanger te raken, je weet het niet we zullen het volgend week wel weten denk ik zo ik kan me nu echt niet voorstellen dat ik nu niet zwanger zou zijn want ik heb nog nooit in mijn cyclusse 2x 37,2 gehad zelf als ik mij erg beroerd voel kom ik niet boven de 37,1
ik heb trouwens (sorry beetje vies) heeel licht gelig slijm ook wat draderig... en best veel en nat...bleh! hoe is dit op ff eggwhite ofzo?
ik loop gelukkig nog niet in het ziekenhuis, maar we hebben ook nog even voordat we daar in aanmerking komen... eerst volgende ronde kijken of ik uberhaubt ei heb...
Ja zeker heftig allemaal en het erge is nog dat door de endo de mensturatie en pijn heftiger worden omdat er tijdens de mensturatie van die endo haarden worden aangemaakt. Eerst kon ik nog werken maar inmiddels moet ik hiervoor 3 dagen in de maand thuis voor blijven. Ook omdat ik preventief zware pijnstillers moet slikken als ik ongi ben. Tja het zijn twee verschillende dingen, heb wel alle hormonen in mijn lichaam maar lichaam maakt geen ei.. dus inderdaad hopen dat clomid het zetje is om zwanger te raken.. Oke wat vreemd dat je na 2 weken na je ongi weer begon te bloeden. Kan inderdaad een miskraam, of windei geweest zijn.. dat heb ik waarschijnlijk een keer gehad toen ik de pil nog slikte. Dat is een leeg vruchtzakje die ook zich ook kan loslaten buiten je ongi om.. Maar goed helaas weten we niet wat daar beneden allemaal gebeurd.. Juist omdat je nu dus al 2x een temp van 37.2 hebt, heb ik goede hoop!!! Op dag 6 lijk je ook een mooi innestelingsdip te hebben.. mijn duimen draaien voor je!
@Laurise Zo en dan loop ik te zeuren over een ovukramp en jij moet dan gewoon dik 3 dagen thuis blijven en pillen slikken pff een windei? haha nog nooit van gehoord, klinkt eigelijk wel grappig @ Wolfje gelig? oo dat klinkt mij ook bekend in de oren maar ik weet echt niet meer wanneer ik dat altijd had, dus kan je niet helpen helaas @ Deelight haha nee nog niet getest, ik vind het vandaag niet een dag om te testen, mijn papa is vandaag alweer 27 jaar geleden overleden dus dat zou een beetje dubbel gevoel hebben niet dat ik helemaal down bent maar ja ik weet niet of het wel een geschikte dag zou zijn
ja kan er draadjes mee trekken, maar niet lang oh erg he haha heb totaal geen stekerig gevoel meer in me buik wat ik paar dg terug wel had... dus we wachten het af en klussen om de dag en zien het wel... pff spannend hanuna; ga je morgen testen? Wat naar dat je al zo lang zonder je vader bent! deelight; weet jij al wanneer je naar de vk gaat?
He Wolfje als je er lange draden van kunt trekken en het is een beetje doorzichtig haha dan is het vruchtbaar, maar als het wat kleverig en romig van kleur dan komt het wel in de buurd misschien dat je over paar dagen je ei heb duim duim duim! ja al zo lang alweer zonder vader, eerlijk te zijn heb ik mijn vader nooit bewust meegemaakt helaas maar ik kan mij de dagen dat hij in het ziekehuis lag, bij de condoleance en de crematie nog wel herrinneren, gek he ik ken hem eigelijk alleen van foto, mijn moeder zeg dat ik 2 druppels water mijn vader ben kwa innerlijk en uiterlijk alleen mis ik een snor