Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

MissQ gebruikt nu medicijnen...5 okt start Clomid voor 1e IUI

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik ben hier!!!! **zwaait even**

Ben inderdaad op 3 oktober ongi geworden, ondanks al mijn zwangerschapssymptomen. Helemaal geen ergere ongi, dus die symptomen zitten echt tussen mijn oren. Op 4 oktober had ik evaluatiegesprek bij de gyn en alle uitslagen van onderzoeken zijn goed tot zeer goed. Conclusie: onbegrepen fertiliteitsproblemen. Gyn wilde me eerst weer voor 2 maanden naar huis sturen en in januari gaan starten met behandelen. Maar ik heb gezegd dat ik dat niet zo zag zitten, omdat we al ruim 3 jaar aan het proberen zijn en de laatste tijd ook aan het tempen en ovutesten gebruiken. Ik mocht afgelopen dinsdag beginnen met Clomid!!!!! Maandag krijg ik een echo zodat ze de follikel op kunnen meten en de gyn verwacht eind volgende week al te kunnen insemineren......... :D

3. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi dames
    @MissQ, ik weet niet of jij het al ergens had gelezen
    maar ik mocht afgelope woensdag toch een bloedtest doen
    gister kreeg ik daar de uitslag van en die was Niet zwanger! :(

@All, Volgens mij klopt ook die bloedtest niet want moeten jullie nou eens mijn kaarte zien! ??? ik word er nu echt zo erg onzeker van hoor, kan ook niet ondekken waar ik anders een latere eisprong zou moeten hebben gehad jullie???

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat vaag Hanuna......

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    MissQ, dat is snel zeg. Beter hoor dat je erop gestaan hebt te beginnen met behandelingen!

Hanuna, 20 sept? Of ergens in de dagen daarna maar denk de 20e aangezien je toen ook eggwhite had en daarna niet meer.

6. Zeepaardje

hanuna; meid wat een onzekerheid

sorry meiden weinig tijd denk maadag weer, kus voor jullie

7. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    hoi meiden

Een paar uur geleden heb ik contact gehad met iemand van FF ;)
    ik heb hun presies dit zelfde verhaal verteld, (zie zwanger - eerste symptomen - topic) zei hebben mijn tempkaartje ook nog eens grondig goed na bekeken en denken dat ik mijn ei 4 dagen later heb gehad dan FF eerst aangaf, ze hebben nu dan ook mijn FF kaartje veranderd en mijn ei op CD 18 gezet, dat wil dus zeggen dat ik nu op 19 DPO zou zitten :D als mijn testen deze week nou nog steeds nega blijven dan zou ik weer naar de HA moeten voor naderonderzoek. Ik ben benieuwd want ik heb opdit moment keihoofdpijn ben een beetje misselijk en heb een beetje zere onderug ;)

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey Hanuun,

dit biedt perspectieven. Hoop erg dat je toch zwanger bent joh.
    Heb je nog tests in huis? Kan me voorstellen dat je niet meer vertrouwt op kruidvat....

Maar als het maar 4 dagen scheelt had er in je bloed toch wel íets te zien moeten zijn geweest? Vonden ze 24 sept geen optie voor en ei bij FF? Wel goed dat ze je zo goed helpen zeg, netjes.

9. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi

Nee FF heeft het niet over 24 sep gehad ,misschien vanwege die onbetrouwbare temps die dagen ofzo?
    en dat was zeker netjes he ;) hoe dat zit met die bloedtest weet ik ook nie, dan zat ik op 16 dpo, misschien begin het hcg nu pas te stijgen en daarom die hogere temp misschien :p

10. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    maar vind je niet dat mijn temp ook zo stabiel is, in vergelijking tot al mijn andere kaartjes?

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja tuurlijk, je temp ziet er top uit.
    Maar ik vind het toch raar dat er niks te zien was in je bloed.... Zeker als je die dag op 16 dpo zat met correctie, dan zou je theoretisch gezien ook met een test wel een posi kunnen krijgen.....

Maar niet iedereen is het zelfde dus het blijft afwachten denk ik.... je weet ook zelf het beste wat je gevoeld hebt qua ei enzo....

12. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Ja dat is waar Deelight
    maar als je gaat kijken naar mijn gevoel kan het toch ook echt niet kloppen hihi :D ik weet dat ik op CD 12 enorme kramp had en 2 dagen later een beetje slijmerig bloed tijdens het plassen maarja joh we moeten het inderdaad afwachten pfff :p

edit. he ik zie dat ik op het ff kaartje geen cramps heb gezet :$
    maar ik weet het nog wel heel erg goed

Maar Deelight hoe is het met jou eigelijk :)

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Pfff, moeilijk hoor Hanuun om in die onzekerheid te zitten... zou dat ik iets zinnigs kon zeggen of doen....

Hier gaat het redelijk. Vandaag weer een aardige dag maar de afgelopen dagen waren niet super. Met name psychisch erg down. Veel misselijk en overgeven en moe.... Depri gevoelens enzo. Zit echt op mijn hormoonpiek en dat merk ik aan alles. Ben echt een emo-wrak en kan om alles wel huilen....Bahbah..... Maar het gaat voorbij en ik zal beloond worden, zeer rijkelijk ook en daar houd ik me aan vast!

Verder wisselt het met de dag en soms met het uur.

14. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    ik kan me wel iets voorstellen dat je soms een beetje down voeld als je van die rotte dagen ertussen heb zitten, zeker omdat je het de vorige keer zo moeilijk heb gehad :( je hormonen zijn dan als zo van slag en dan ook nog eens misselijk etc.. en als je moe bent kan je ook niet veel hebben natuurlijk bah. Ik kijk alleen al naar mezelfs als ik moe ben, nou dan wil je mij soms niet tegenkomen hihi. Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe ik ben als ik zwanger zou zijn, zoiezo ben ik al een erg emo persoon als mijn man een mug dood sla kan ik al huilen :p of als ik een mier dood trap wheeee.

Ik hoop voor jou dat er wat vaker goeie dagen voor je komen meid
    dan kan je er ook wat beter van genieten.

Dikke knuffie meid

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Thanks Hanuna,

ja je weet het nooit hoe je gaat worden als je zwanger bent. Het kan ook zo erg wisselen. Heel raar. Het lijkt soms wel of je de controle over je eigen lichaam kwijt bent. Maar feitelijk leen je je lijf ook uit aan een ander he.
    Vandaag voel ik me echt goed, hopelijk blijft het de goede kant op gaan.

Jouw tempie ziet er goed uit, wanneer ga je testen meis?

XXX

16. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Ben blij voor je dat het vandaag ook weer lekker ging :)

Ik zou natuurlijk al kunnen testen het is tenslote alweer 5 dagen geleden dat die bloedtest gedaan werd :D
    ik heb hier alleen maar CB Digi leggen, ik denk dat ik morgen ochtend maar test dan ;)

17. Zeepaardje

Hanuna; je weet ik duim voor je! ik hoop het zo voor je!!!

Deelight fijn dat je vandaag een betere dag hebt meid, hoop dat je je snel beter voelt!

hier; ben alweer ongi af, heerlijk haha
    vandaag naar dolfinarium geweest!

oja ik slik nu monnikspeper voor regelmatige cyclus... (volgens mij had ik dat nog niet verteld...

18. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hihi Wolfje
    ik duim ook voor jou dat die peper gaat werken :D

19. Zeepaardje

dank je hanuna!
    in ieder geval wel minder lang ongi nu...
    sinds gistermorgen al niks meer, en normaal altijd wel 7-8dg...
    meid ik hoop zo dat jij zwanger bent, ik gun het je zo!

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hanuna, je tempie....:(

Deel Deze Pagina