Voor het eerst temperaturen, de weg kwijt.

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door DeeLighT, 22 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat is je geraden!!!!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@hanuna; mijn ongi begon deze ronde ook met veel slijmerig bloed echt raar...

@missq; net ovu test gedaan...er staat een streep maar dat is het...

3. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Lief Wolfje je kan beter pas later op de dag of in de avond een ovutestje doen
    tenzij je hem wil gebruiken als zw-test :p

Maar wat zien ik? je temp was gister wel enorm gestegen :$
    wat is je temp vandaag?

4. Zeepaardje

goedemorgen...
    oh hanuna. ik dacht dat het alleen niet met ochtendurine moest... dus heb na die tijd testje gedaan...
    hmm zal het later doen volgende keer...
    temp is nu weer flink gezakt...36,6....

fijne dag allemaal!

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    wolfje, wat een schommeling zeg in je temp.
    Ovutests moeten inderdaad NIET met ochtendurine. Liefst middag of avond en dan 2 uur ervoor niet drinken en plassen....

Hanuna hoe voel je je?

MissQ, nog nieuws?
    Edit: ik zie het al in je onderschrift, morgen je eerste IUI!! Spannend zeg!!!

6. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi hoi
    @ Deelight, jaa ik ben echt zo enorm opgelucht!
    niet meer elke keer hoeven testen of naar mijn borsten kijken, voelen
    al die twijfels zijn nu voorbij pff maar waren wel heftige weken he ik hield het hier wel spannend :D
    gister was ik echt totaal versleten al die spanningen kwamen eruit dan had ik ook nog eens mijn ongi, oor, HS en dan ook nog enorme spierpijn in mijn kuiten van die ene kast sjouwen whaha.
    Maar nu voel ik mij echt heerlijk!

het ziekenhuis belde net nog om mijn afspraak voor volgende week nog te herinneren, netjes he :$

Hoe is het met jou gegaan bij de therapie meid?

7. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    @MissQ

Whow meid dat gaat nu lekker snel zeg, enorm veel suc6 morgen ;)

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hanuna, fijn dat je je beter voelt nu. Lijkt me inderdaad slopend die laatste weken.
    Therapie ging heel goed. Het was echt zwaar maar het helpt ook snel. Voel me minder depri en kan beter omgaan met wanneer ik misselijk ben en moet overgeven. Yeah er is licht.
    Vanmorgen wel gaar.... niet misselijk maar enorm moe en duizelig, dacht onderuit te gaan onder de douche. Het gaat nu beter. Denk dat het kwam doordat ik mijn avondeten niet heb binnengehouden gister en bloeddruk aan lage kant (115/60).

Gister controle gyn gehad, alles goed, en onze tiny doet het goed!:)

9. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Fijn Deelight dat je nu ook iets heb waar jij je op kunt concentreren als het wat minder gaat
    dat helpt misschien ook wel voor wat afleiding of nie? ;)

Ik heb het als ik bijvoorbeeld mij HS heb, dan hoop ik dat ik juist iets van een mega blauwe plek heb zitten of mijn teen stoot ofzo zodat ik mezelf daar op kan richten en die HS minder in beeld kom, hihi gek he :p

10. Zeepaardje

Deelight; ik heb het ook niet met ochtendurine gedaan...maar wel in de morgen, zal vanaf nu smiddags doen...
    idd temp schommelt echt erg!
    Fijn dat jij je beter voelt!!! en dat het met tiny goed gaat!

Hanuna; al verbetering met je oor?

11. Zeepaardje

goedemorgen dames!!!

Hoe is het met jullie?

Nog iets leuks in de planning staan voor het weekend?

Wij gaan zondag naar walibi belgie!

12. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi hoi

@wolfje ooh dat is leuk walibi! :p
    wij doen nooit iets leuks, ik mag al blij zijn als mijn man met mij meegaat om boodschappen
    te halen 1x in de anderhalve maand en dan nog moet ik hem bijna smeken :D hij is eigelijk echt een enorme saaie man :( maarja daar heb ik voor gekozen dus moet ik het er maar mee doen ;)

alvast heel veel plezier daar meid :D

13. Zeepaardje

dank je wel hanuna; wij doen best vaak leuke dingen doen!!!

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hoi allemaal!
    Het gaat eigenlijk heel goed met me, weinig last. Voel alleen wel mijn buik, denk dat mijn ei(tjes) aan het springen is/zijn. Het is allemaal reuze meegevallen! Heb vanmorgen eerst potje weggebracht zodat ze het zaad konden gaan "opwerken". Ze selecteren dan de beste zaadjes. Daarna ben ik even door gegaan naar mijn werk, had geen zin om weer eerst naar huis te rijden en vervolgens weer naar Den Bosch. Leuk al die opmerkingen die je krijgt van collega's als je komt werken op een dag dat je eigenlijk niet aanwezig hoort te zijn! Om kwart voor 12 weer richting ziekenhuis gereden en erg zenuwachtig geweest. Om half 1 werd ik binnen geroepen. Ze legde eerst heel rustig en duidelijk uit wat er ging gebeuren. Ze zei dat het zaad van manlief van zeer goede kwaliteit was (zeg dat maar tegen hem zei ze, vinden die mannen altijd erg fijn om te horen ;) ). Het was een klein spuitje met een tuutje eraan. Daaraan bevestigen ze een klein flexibel slangetje en deze spuiten ze leeg in je baarmoeder. Dus eerst baarmoedermond opgezocht met een eendenklem. Was een beetje een vervelend gevoel, verder niets pijnlijks. Daarna voerde ze dat slangetje IN mijn baarmoedermond de baarmoeder in. Voelde ik eigenlijk ook nauwelijks iets van. Toen ging ze de zaadjes van manlief inspuiten en toen kreeg ik wat lichte krampjes. Logisch, want normaal gaat dat natuurlijk iets voorzichtiger en zwemmen ze de BMM in. Ik mocht 10 minuutjes op de stoel blijven liggen. Kreeg een handdoekje over mijn benen heen. Dat was eigenlijk alles. Nu mag ik over 2 weken een thuistest doen als ik nog niet ongi ben geworden. Mocht ik zwanger zijn, mag ik ze bellen en krijg ik daar een zwangerschapsecho. Mocht ik ongi worden, mag ik ook bellen en mag ik starten met de tweede IUI, dus weet Clomid (zelfde verhouding) van dag 3 t/m 7 en daarna Pregnyl spuiten. Dus zit vanaf nu ook weer 2 weken op het wachtbankje!

-x-

15. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    missQ!
    dat word spannend zeg :D ik ga duimen voor je! ;)

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank je wel meis. Hoe gaat het met jou?! Bijna 19 oktober he!!!!!

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    MissQ, wat fijn dat het zo meeviel joh. Ga heel erg duimen voor je.
    Alleen je kaartje klopt nu niet meer denk ik?

Hanuna, aftellen voor jou, nog 3 daagjes.

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik snap mijn kaartje idd niet DeeLight, kom jij er wijs uit????

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Jaaaa... nu snap ik wat ie bedoelde, moest niet de datum van mijn ovu aangeven, maar de dag.......................

20. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Hoi meiden

Ja dat gaat lekker opschieten 19 okt :p
    verder voel ik mij heerlijk alleen mijn temp is nog niet extreem gezakt
    en sinds gister heb ik last van steken in mijn borsten en onderin mijn buikie heb ik ook maar rare steekjes :(
    het kan mijn ei nog niet zijn en daarbij die steekjes in mijn buik zit helemaal niet in de buurd van mijn eierstokken :$ normaal zouden mijn borsten trouwens ook weer afnemen kwa omvang na een ongi :)

Deel Deze Pagina