Hanuna, je hebt nog steeds monitorgegevens ingevuld staan. Verder is het nog geen duidelijke stijging nee....hhm.
ooh zo beter? Ik had de laatste 6 dagen getempt om 11:50 maar vanmorge dus al om 08:45 zou dat invloed hebben
ik ga nu maar van uit dat ff gelijk heeft ei 23mei, op dag 23... dus ongi iets van 6 juni... denk ik maar want heb in deze periode niet geklust... helaas!
Hoi deelight haha ja voor de gewone mens misschien laat maar ik ben al jaren werkloos en zal niet meer aan de bak komen ik heb een wajong-uitkering en dan ben ik niet meer verplicht te werken, ook heb ik een chronische huidziekte ( Hidradenitis suppurativa ) die best wel mijn leven beheerst. Het heeft ook geen zin meer om verder te zoeken naar werk want ik wil als ik zwanger word echt op mijn kind gaan richten, ben misschien een beetje ouderwets daarin ik vind als je kinderen heb dat je daar voor moet zijn tot ze een beetje zelfstandig gaan worden dan zien we wel weer verder maarja ik heb natuurlijk ook nog een vent die in de toekomst werk moet hebben maar ook dat wil niet vlotten, mijn man is algerijn en dan is het ook moeilijk aan de bak te komen, ik bedoel er word nog erg gedricrimineerd en er is haast geen werk meer te vinden met deze leeftijd van 30
raar ilse, ben je echt flink ongi? Hanuna, ik bedoelde het niet vervelend hoor. Rot dat je in zo'n situatie zit.... En Hydradenitis, ik heb erover gelezen, das echt niet tof, sterkte. Het is wel het best zoveel mogelijk rond dezelfde tijd te tempen. X DeeLighT
Hanuna, jouw temps zijn veel hoger dan de mijne. En dan die positieve ovutests, ben je misschien niet al zwanger? Dan kan een ovutest nl ook posi aangeven!
Hoi hoi meiden Ilse balen voor je meid nee joh Deelight ben niet beledigd hoor ik was eergisteravond naar een bruiloft, dus heb niet eerder kunnen reageren en vandaag was ik ook weer weggeweest Ja die ovutest was gister weer knaller positief gek he huh zwanger, zou je denken? ik vind het wel vreemd dat ik keiveel puisten heb op m'n gezicht die heb ik niet 1x gehad nadat ik gestopt was met de pil en jou temp is inderdaad veel lager dan mij
goedemorgen ik snap er niks meer van gistermorgen roze verlies...later bruin en goed bloedverlies... Na het douchen heb ik niks meer gehad, alleen iets slijmerigs bloed tijdens plassen... vanmorgen iets bruin slijm, maar weer geen bloed... en temp is nog steeds hoog...37,2 Ik weet niet wat ik hier nu weer van moet denken... liefs mij
Hanuna, volgensmij is die dan niet betrouwbaar omdat het veel eerder of later was dan normaal. Al getest? X
vanmiddag aardig wat bruinverlies...ben wezen zwemmen rond 5 uur tampon en en daar zat niks op alleen ietsjes bruin nu de hele avond niks meer... maar heb wel het gevoel dat ongi komt... liefs
Op de een of andere manier durf ik niet te hopen... ben alleen nu zooo bang... als de ongi komt vind ik het niet eens zo erg... dan weet ik waar ik aan toe ben!
Hey meiden, Wil iemand naar mijn kaartje kijken? Dacht op dag 13 mn ei te hebben gevoeld maar zoals het er nu naar uitziet nog geen ei gehad??! Wie een idee? Groetjes
Hoi hoi meiden ja daar ben ik weer ik moet zoveel regelen voor de bruiloft dat ik soms geen tijd meer heb hier Nou ik heb net weer een test gedaan en die is al minder vel en minder zichtbaar dan de controlestreep dan is hij toch negatief he de test? Nou zo erg joh, vanmorgen belde m'n moeder me wakker en ik moest gelijk weg, nu heb ik niet kunnen tempen, het was juist zo spannend vandaag :x Ilse het word nog spannend voor jou dus ik duim voor je meid!