Wolfje, wel positief dat je temp nog steeds zo hoog is. De mijne daalde ook plots één dag en steeg daarna weer.... en zie mijn banner Ik hoop het voor je. Deelight: spannend, het is bijna zover.... Succes!
deelight... heb geen testen in huis, dus morgen als ik niet ongi ben smiddags test kopen en dinsdag testen vind het wel spannend normaal lf van 11/13dg... hanuna; ben benieuwd hoe het met jou is ploon; thanks, ja ik hoop het missq dikke knuffel voor jou!
Wow wolfje, ben erg benieuwd hoor. Goed dat ik verlof heb dan kan ik je mooi volgen! Ploon, dankjewel! Hanuuntje? Alles ok meid?
Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby Wordt het een broertje of een zusje, maybe Hiep hiep hoera voor onze nieuwe baby Wij horen bij elkaar, als de kip en het ei Hiep hoera voor onze baby, happy birthday kom erbij!
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Gefeliciteerd meid!! Stiekem toch vandaag al getest? Ben echt blij voor je joh.
ja bedankt meiden wow zolang gewacht, maar zo onwerkelijk nu... en buikpijn dus zo onzeker tril gewoon helemaal moet nu overblijven, hopelijk krijgik de big smile van me gezicht haha
buik wordt minder... alleen me (.)(.) niet normaal.. manlief mag er niet aankomen voel zo nu en dan wel wat in me buik, en rammelende darmen, maar hoort er allemaal bij Net aanmeldingsbericht verstuurd voor MvM... en volgende week denk ik maar eens vk bellen Vind het zo spannend en had het echt niet meer verwacht manlief is helemaal blij en ouders ook enthousiast. eindelijk zei me ma
heb nu ineens erg het idee dat me baarmoeder zich aan het "rekken"is... hanuna; hoe is het met jou deelight; nog 12dg, spannend missq; knuffel
wolfje, voel je je banden lekker trekken? Had ik ook zo in het begin. Ja nog maar 12 daagjes maar voel me nog super. Ben wel al 2x bij de kraker geweest en dat luchtte erg op. Wat mij betreft mag ze nog even blijven zitten . Ben ook benieuwd hoe het met Hanuna is. MissQ, nog een week en dan de eerste injectie.... spannend hoor...
deelight; ja idd, en soms heel drukkend gevoel vanmorgen nog maar eens getest gedaan; gelijk 2 mooie strepen ja echt spannend voor jou meid hopelijk blijft ze mooi zitten tot de datum