Zeker! De baby drukt erg van onder en dat doet echt flink zeer zo nu en dan. Dus het hoeft niet te lang meer te duren wat mij betreft. T is vol in mijn buik.... Voel je je goed Sansky?
deelight; vandaag dd, wel een mooie dag om geboren te worden, maar daar denkt je meissie anders over? hopelijk hoef je niet lang meer te wachten hier alles wel goed, wil gewoon echt...maar nog 2weken...
hier is ook alles rustig ik wacht op mijn volgende afspraak met de VK, die is pas de 12e mei duurd weer zo'n eeuwigheid
hanuna; ja nu nog om de 4-5weken he? wordt telkens korter haha deelight; hoe is het met buikie hier; moe knuffels
wolfje, we gaan gewoon aftellen voor je.... 13 nachtjes te gaan Hanuna, ja lang duurt dat dan he. Voor je het weet is het zo ver joh. Nog wat leuks gekocht? Hier alles okee, buikie niet superveel gegroeid ofzo eigenlijk. Vandaag veel energie en alles weer gepoetst, was weggewerkt. keuken wc en vloertje schoon. Laat die baby maar komen..... Verder een gezellig dagje samen met dochterlief gehad. Ze luisterde goed en was zo lief vandaag.
Hey MissQ, lief dat je het vraagt! Donderdag moet ik weer.... ben benieuwd. Is bij jou de ongi al doorgezet?
@DeeLight, vanmorgen flink in de stress gezeten. Het ziekenhuis is aan het verhuizen en ik kon de verpleging niet telefonisch te pakken krijgen. Wel een uur geprobeerd, helaas zonder resultaat. Belt mijn moeder me terug, mijn vader is in het ziekenhuis aan het overhuizen; bel je vader maar even, want die wil wel naar de afdeling lopen . Dus paps gebeld en die belde even later terug dat ie een gyn had die me even te woord wilde staan. Heb mijn verhaal gedaan en hij verwacht toch dat dit mijn ongi is, dus ik mag STARTEN !!! Ben zo blij
wolfje, denk wel ZH hoor. Veilig idee. Want bij mijn dochter zakte d'r hartslagje iets en moest er geknipt worden zodat ze gauw kwam (en ik heb maar 40 minuten hoeven persen dus....) MissQ, dus je vader werkt in het ziekenhuis? Snap het niet helemaal maar wel heel fijn dat je mag gaan starten meid! Ik ga voor je duimen. Heel erg veel succes en ik hoop dat je niet teveel last zal hebben van evt bijwerkingen. Als ik het goed begrijp moet je zelf gaan spuiten en dan op een bepaalde dag een injectie zetten voor een eisprong? En dan gaan ze ze eitjes eruit halen toch?
@DeeLight, wat snap je niet helemaal? Ik moet inderdaad zelf meds spuiten tot mijn eitjes groot genoeg zijn om eruit gehaald te worden middels een punctie. In het lab worden de zwemmertje van manlief erbij gedaan en moeten ze mijn eitjes gaan bevruchten. Één van de bevruchte eitjes wordt na 3 dagen terug geplaatst in mijn baarmoederslijm en dan is het 2 weken afwachten. Is bij jou alles nog rustug? Hoe gaat het met jou Wolfje, de dagen kunnen vast niet snel genoeg gaan tot de 18de he
MissQ, ik snapte het verhaal van je vader in het ziekenhuis niet helemaal. Maar nu wel. Hij werkt daar en hij kon wél een gyn bereiken en jij niet via de telefoon, vandaar je stress. Oh ik hoop dat ze mooie en goede eitjes bij je kunnen weghalen en dat er mooie vruchtjes komen. En het allerbelangrijkste: dat ze mooi bij je innestelen! Hier alles nog goed. Vannacht in mijn slaap wel buikpijn gevoeld maar ik was zo duf en het was niet sterk genoeg om nou te zeggen of het weeën waren. Denk 't niet. Maandag een extra controle voor de baby (vruchtwater enzo), evt strippen en anders een afspraak voor inleiden. Spannend, ik hoop dat ze zelf komt dit weekend. wolfje, nog 12 daagjes!
ja meiden echt de dagen aan het aftellen missq; duim voor je meid! deelight; hopelijk laat ze je niet lang meer wachten!