Ik wou dat mijn temp ook eens flink steeg, hij blijf nu hangen op 36,6 net als gisteren mijn borsten zijn wel al enorm opgeblazen maarja moet nog wachten op het ovutestje vanavond
Daar ben ik weer! Mijn ovutestje was ietsjes donkerder dan de vorige maar ook weer niet om te zeggen dat mijn ei erg dichtbij is
lijkt me echt moeilijk met die ovu testjes... zou gewoon klussen om da dag als je dat nog niet deed... ik verlies nu telkens ietsjes bloed met plassen en ook met afvegen... word steeds roder... afwachten, maar me lichaam kan me goed voor de gek houden!liefs
mensen ik weet niet hoe de rest van de dag gaat verlopen... morgen zwemmen bij center parcs...dus weet niet of ik 's avonds nog de puf er voor heb om op zp te komen! Ben er in ieder geval maandag weer, maar hoop eerder.. en hoop vanavond nog even... maar dat is dus afwachten! ik denk aan jullie! tot snel kus!
Ooh Ilse dat is gaaf zeg, tijd geleden dat ik in een centerparcs geweest ben Maandag ga ik naar de Wihelminakade in Rotterdam dat is trouwens vlakbij van mij ik woon in R-zuid maar ik ga erheen omdat daar dan voor de 2e x de op 1 na grootste cruiseschip ter wereld aankomt, maar ik wil daar dan fotos van maken want je wil echt niet weten wat een bizar gevoel dat geeft als je naast zo'n enorm schip staat dat is nog groter dan mijn flatje Ilse alvast veel plezier in het zwemparadijs als ik je niet meer spreek Groetjes xxx Hanuna
Deelight je bent eindelijk ongi geworden zie ik alsnog laat natuurlijk maar eerder dan mij iniedergeval mijn ei is aan het bewegen zo te voelen haha, ik heb een beetje krampjes daar
Ilse, als je het nog leest veel plezier. En dat drukkende gevoel heb ik ook altijd bij ei. Ook beurs is het dan. Hanuna, ik duim voor een ei voor jou. Ja mijn ongi is doorgezet, ben benieuwd wat de volgende cycus brengt.
ik denk heel erg aan innesteling, terwijl dat zonder ei dus niet kan...pff hoe dom kon je wezen... maar heb gewoon 2 dagen bloedverlies gehad met plassen... buikpijn lage rugpijn en hele vreemde spiermijn in me bovenbeen die bij me lies begon... oja en hoofdpijn maar goed zoals ik al zei zonder ei is dat niet mogelijk, dus ga nu ophouden te dromen!
center parcs was super hoor, hebben echt genoten, vooral met zoontje die nu 2jr is en alles dus goed beseft, zo mooi. wou telkens glijbanen af, zo gaaf vond ik dat met hem samen te doen! en een lol dat we hadden, hmm heerlijk!
Hoi Deelight Hier begin ik een beetje in de stress te raken ik baal enorm want ook deze testjes blijven maar vaag niks geen verandering in temp of wat dan ook, ik dacht gister zal ik anders voor de zekerheid een zwangerschapstestje doen maar ook die bleef natuurlijk weer eens blanco :x want ik had gister weer een beetje bruine slijm in mijn ondergoed zitten . Nu moet ik wel naar de HA maar eerlijk gezegd durf ik gewoon niet omdat ik ook nog een uitstreikje moet laten doen daar Mijn ovutestje van onder naar boven Bekijk bijlage 80698 Groetjes Hanuna
Hey Hanuna, ik zou wel naar de huisarts gaan als ik jouw kaartje had! Het duurt gewoon veels te lang..... Je ovutests zijn nega....
meiden ben er even wat minder of misschien helemaal even niet.... zit even niet zo lekker in mijn vel... s6 allemaal! Liefs mij
Ilse lieverd kan me wel voorstellen dat je effe afstand wil nemen van zp dat heb ik soms ook maar je word er toch naartoe getrokken op 1 of ander manier Ilse ik hoop dat je snel weer opgeknapt ben en als je weer zin heb te babbelen zien we je wel! suc6 dikke knuf xxx Hanuna
dank je wel ben er weer ff ik temp elke dag zelfde tijd en toch zie ik geen ei ovu test was positief...zucht afwachten maar!
Vanmidag op mijn werk: Een collega ziet mijn ketting met maansteen... oh leuk zegt ze! Die heb jij niet voor niets! Ik; hoezo dan? Ze zegt; je wilt weer zwanger worden! Ik dus toegegeven... nou zegt ze ik heb het altijd goed! in febr.2011 ben jij zwanger! Dus dat wordt afwachten, ze heeft reiki cursussen gevolgd... maar 2011 dat duurt wel erg lang!
haha dat is leuk om te horen! maar ilse ze zei toch in febr 2011 ben jij zwanger, dus het kan het ook zijn dat je dan al op de helft ben ofzo niet dat je dan zwanger raakt dus wie weet ben je eerder zwanger dan je zelf denk