deelight; griepje... zw heb ik nauwelijks, ja moe maar verder niet... soms vraag ik me echt af of ik nog wel zwanger ben
hey wolfje, gelukkig dan dat het een griepje is. Weet je in elk geval dat het wel weer overgaat. Gaat 't al beter?
Wat een super vent heb jij DeeLight Ik ga met een geruster gevoel dinsdag naar het ziekenhuis. Enneuh, morgenvroeg gewoon weer een testje eraan wagen
missq; ja echt geweldig meid!!! gefeliciteerd deelight; nee gaat niet beter, na dat ik iets eet duurt het nog geen 5min tot ik op de wc zit, voel me zo naar...
duim voor je meid en nee je bent niet gerust als je in het zkh goede test hebt, je bent pas gerust als je kindje gezond geboren is
MissQ, dit is echt posi meid. Ik ga je voorzichtig feliciteren! En hopen op een plakkertje. wolfje, wat naar dat je je zo slecht voelt. Hou je wel wat vocht binnen?
hier; vanmorgen bij de ha geweest ivm aanhoudende diarree... veel drinkboullion drinken en kleine beetjes water... is het eind van de week niet over, dan weer terugkomen...en kijken wat te doen... knuffels xxx deelight; nee zelfs dat komt er ook weer uit
wolfje, oeh dat is oppassen met dit warme weer. Goed dat je al bij de HA bent geweest. Evt ORS in huis halen?
Ooohw MissQ wat een mooie testen!!! jeetje ben zo blij voor jullie was al een paar dagen niet wezen kijken hier en dan ineens 2 mooie strepen in beeld joepie! Gefeliciteerd meid
@Wolfje, hoe is het nu meid, wat vreselijk dat je diaree heb ik hoop dat het snel over gaat. Dikke Knuff Hanuna @Deelight, sorry dat ik niet meer gereageerd had op je PB ik vond je reactie super lief! het heeft me wel goed gedaan dat ik het effe van me af kon schrijven, gelukkig gaat alles nu hartstikke goed geen ruzie meer met mijn moeder gehad en ook met haar gaat het nu goed alsof er niks is gebeurd hihi. @All, Met mij gaat het nu ook weer heerlijk, mijn buikie begint nu eindelijk toch wel een beetje te groeien ook mijn man gaat mij steeds vaker in het huishouden te helpen dus het gaat lekker. Ik heb net een bezorg afspraak gemaakt voor de meubels, ze konden al de 8e juni komen maar de babykamer is nog niet eens af, er moet nog behangen, geverfd worden en ik weet nog niet eens wat voor vloertje en gordijnen er moeten komen, dus heb ik maar een afspraak gemaakt voor de 24e juni want ook dan heb ik net weer mijn geld binnen en hebben we nog effe de tijd om alles klaar te krijgen 9 juni de 20 weken echo, jeetje duurd nog wel lang he Groetjes xxx Hanuna
In het ziekenhuis hebben we ook een positieve test gehad!!! 16 juni hebben we onze eerste echo. Aangezien we IVF hebben gehad, hebben we iets meer kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Als de echo 16 juni goed is, dan feliciteren ze ons vanuit het ziekenhuis pas. Dus tot die tijd houden we ons nog een beetje gedeisd
missq; klinkt goed meid! hopelijk heb je een goede echo! hanuna; fijn dat het goed gaat en dat buikje begint te groeien leuk dat de meubels volgende maand gebracht worden! hier; gaat echt niet best, bleh.. knuffels